Castelló patix una onada d’accidents per senglars: 10 en 4 dies

Els porcs senglars s’estan convertint en un problema, cada volta més greu, en la província de Castelló, on en els últims dies han ocorregut tota una onada d’incidents en la província.

 

De fet, en l’última setmana, s’han comptabilitzat fins a 10 accidents en localitats com Morella, Traiguera, les Useres, les Coves, la Salzadella i Benafer, tal com ha informat el periòdic ‘Mediterráneo’. 

 

En la majoria d’estos incidents els cotxes han quedat seriosament danyats, i fins i tot, s’han arribat a produir víctimes. De fet, este mateix octubre, un motorista ha mort després de ser atropellat per un camió, quan intentava esquivar a un d’estos animals que havia accedit a una carretera en l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló). 

 

Encara no es coneixen les dades de 2019, però ja en 2018 es van produir 1.900 sinistres, prop de 100 d’ells amb ferits, per esta causa en el territori valencià. En concret, en València es van donar 833 d’estos accidents, seguit de Castelló, amb quasi 580 col·lisions i finalment Alacant, amb poc més de 500.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.