Castelló patix una onada d’accidents per senglars: 10 en 4 dies

Els porcs senglars s’estan convertint en un problema, cada volta més greu, en la província de Castelló, on en els últims dies han ocorregut tota una onada d’incidents en la província.

 

De fet, en l’última setmana, s’han comptabilitzat fins a 10 accidents en localitats com Morella, Traiguera, les Useres, les Coves, la Salzadella i Benafer, tal com ha informat el periòdic ‘Mediterráneo’. 

 

En la majoria d’estos incidents els cotxes han quedat seriosament danyats, i fins i tot, s’han arribat a produir víctimes. De fet, este mateix octubre, un motorista ha mort després de ser atropellat per un camió, quan intentava esquivar a un d’estos animals que havia accedit a una carretera en l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló). 

 

Encara no es coneixen les dades de 2019, però ja en 2018 es van produir 1.900 sinistres, prop de 100 d’ells amb ferits, per esta causa en el territori valencià. En concret, en València es van donar 833 d’estos accidents, seguit de Castelló, amb quasi 580 col·lisions i finalment Alacant, amb poc més de 500.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.