Castelló patix una onada d’accidents per senglars: 10 en 4 dies

Els porcs senglars s’estan convertint en un problema, cada volta més greu, en la província de Castelló, on en els últims dies han ocorregut tota una onada d’incidents en la província.

 

De fet, en l’última setmana, s’han comptabilitzat fins a 10 accidents en localitats com Morella, Traiguera, les Useres, les Coves, la Salzadella i Benafer, tal com ha informat el periòdic ‘Mediterráneo’. 

 

En la majoria d’estos incidents els cotxes han quedat seriosament danyats, i fins i tot, s’han arribat a produir víctimes. De fet, este mateix octubre, un motorista ha mort després de ser atropellat per un camió, quan intentava esquivar a un d’estos animals que havia accedit a una carretera en l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló). 

 

Encara no es coneixen les dades de 2019, però ja en 2018 es van produir 1.900 sinistres, prop de 100 d’ells amb ferits, per esta causa en el territori valencià. En concret, en València es van donar 833 d’estos accidents, seguit de Castelló, amb quasi 580 col·lisions i finalment Alacant, amb poc més de 500.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.