Ahir, 22 de novembre al voltant de les 8.45 hores, un cotxe va pujar-se a la vorera i va atropellar una dona en un carrer d'Onda, a la Plana Baixa. La ferida, de 66 anys va ser envestida pel vehicle quan aquest va donar marxa enrere i la va colpejar quan ella estava en la vorera. Els fets van ocórrer en l'avinguda de Montendre, en el número 3 d'esta localitat. La dona va resultar ferida per l'impacte i la Policia Local i una ambulància van haver de traslladar-se fins al lloc de l'accident per atendre la dona, que va haver de ser traslladada a l'hospital de la Plana. La víctima va patir una rotura de maluc per la qual ja està sent atesa en l'hospital.
Últimes notícies
Política
Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció
Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.
Salut
Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi
Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.
Social
L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista
L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.
Economia
La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides
L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.
Successos
Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet
Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.
Espanya
Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat
La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.
Successos
Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi
L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.
Salut
Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat
Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.






