Un cotxe s’accidenta al caure per un terraplé a l’AP-7 a l’altura de Vinaròs

 

Aparatós accident este cap de setmana a Vinaròs. Un cotxe s’ha accidentat este passat divendres al caure per un terraplé a una altura de tres metres a Vinaròs, al Baix Maestrat. El sinistre va ocórrer  a la vesprada, quan el vehicle que circulava per l’autopista AP-7 va perdre el control i va caure estrepitosament per un terraplè escarpat, ple de matolls i pedres. El cotxe accidentat va recórrer aproximadament una altura de tres metres, fins a aturar-se en la seua trajectòria totalment destrossat. Es va alertar aleshores a Emergències que s’havia produït un accident amb persones atrapades a dins de l’automòbil. Fins al lloc del sinistre es va mobilitzar una dotació de bombers del Parc del Baix Maestrat per tal d’excarcerar les víctimes, però en arribar van vore que els ocupants havien pogut eixir pel seu propi peu. També es va desplaçar una ambulància que va atendre un dels ferits, que havia resultat ferit lleu. Es desconeixen les causes exactes que van propiciar el descontrol del vehicle.

Mor un motorista en un accident a Silla

A penes un dia abans moria un motorista en un accident que s’ha produït en el conegut com a Corredor d’Alcàsser, a la comarca de l’Horta Sud, exactament en el terme municipal de la localitat de Silla. Tot apunta a que la moto ha col·lisionat en els elements de la via, segons va avançar Levante-EMV. L’accident s’ha produït en el desviament de la V-31, entre Alcàsser i Picassent, a les 15:30 hores de hui, en sentit Alacant. Fins al llocs s’han mobilitzat serveis mèdics, però no han pogut fer res amb el motorista, només certificar la defunció del conductor, segons el mateix diari abans esmentat.

 

 

 

 

Últimes notícies

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.

Una bandera gegant celebrarà els 35 anys d’independència d’Ucraïna a Alacant

La comunitat ucraïnesa d’Alacant, la més nombrosa d’Espanya, commemorarà diumenge el 35 aniversari de la restauració de la independència amb una marxa solidària amb una bandera de 100 metres. Torrevella se sumarà dissabte amb una concentració, una marxa i una programació cultural fins a la nit.

L’eclipsi dispara un 14 % les compres de turistes estrangers a Espanya

Les compres presencials amb targetes estrangeres a Espanya han augmentat quasi un 14 % durant la setmana de l’eclipsi, especialment a Castelló i València, mentres el consum dels espanyols s’ha mantingut o ha baixat.

Suspés el presó per a l’home que va apunyalar un jove en un pub d’Ondara

La Audiencia d’Alacant ha imposat tres anys de presó a un home que va apunyalar el cosí d’un rival en un pub d’Ondara l’1 de gener de 2023. La pena queda suspesa perquè ha reparat el mal i està en tractament de deshabituació de drogues.

Així serà el primer gran campionat de truita de creïlles de la Comunitat Valenciana

Alicante Gastronómica ha posat en marxa el primer Campionat de Truita de Creïlles de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà el 14 de setembre i donarà pas al certamen estatal d’octubre.

Les víctimes ateses per violència sexual als Centres de Crisi 24 h quasi es dupliquen

La xarxa de Centres de Crisi 24 hores de la Generalitat ha atés 211 dones víctimes de violència sexual en el primer semestre de 2026, quasi el doble que un any abans. La majoria d’agressions les han comés homes coneguts per les víctimes.