11.5 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Un cotxe s’accidenta al caure per un terraplé a l’AP-7 a l’altura de Vinaròs

 

Aparatós accident este cap de setmana a Vinaròs. Un cotxe s’ha accidentat este passat divendres al caure per un terraplé a una altura de tres metres a Vinaròs, al Baix Maestrat. El sinistre va ocórrer  a la vesprada, quan el vehicle que circulava per l’autopista AP-7 va perdre el control i va caure estrepitosament per un terraplè escarpat, ple de matolls i pedres. El cotxe accidentat va recórrer aproximadament una altura de tres metres, fins a aturar-se en la seua trajectòria totalment destrossat. Es va alertar aleshores a Emergències que s’havia produït un accident amb persones atrapades a dins de l’automòbil. Fins al lloc del sinistre es va mobilitzar una dotació de bombers del Parc del Baix Maestrat per tal d’excarcerar les víctimes, però en arribar van vore que els ocupants havien pogut eixir pel seu propi peu. També es va desplaçar una ambulància que va atendre un dels ferits, que havia resultat ferit lleu. Es desconeixen les causes exactes que van propiciar el descontrol del vehicle.

Mor un motorista en un accident a Silla

A penes un dia abans moria un motorista en un accident que s’ha produït en el conegut com a Corredor d’Alcàsser, a la comarca de l’Horta Sud, exactament en el terme municipal de la localitat de Silla. Tot apunta a que la moto ha col·lisionat en els elements de la via, segons va avançar Levante-EMV. L’accident s’ha produït en el desviament de la V-31, entre Alcàsser i Picassent, a les 15:30 hores de hui, en sentit Alacant. Fins al llocs s’han mobilitzat serveis mèdics, però no han pogut fer res amb el motorista, només certificar la defunció del conductor, segons el mateix diari abans esmentat.

 

 

 

 

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.