17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Un cotxe s’accidenta al caure per un terraplé a l’AP-7 a l’altura de Vinaròs

 

Aparatós accident este cap de setmana a Vinaròs. Un cotxe s’ha accidentat este passat divendres al caure per un terraplé a una altura de tres metres a Vinaròs, al Baix Maestrat. El sinistre va ocórrer  a la vesprada, quan el vehicle que circulava per l’autopista AP-7 va perdre el control i va caure estrepitosament per un terraplè escarpat, ple de matolls i pedres. El cotxe accidentat va recórrer aproximadament una altura de tres metres, fins a aturar-se en la seua trajectòria totalment destrossat. Es va alertar aleshores a Emergències que s’havia produït un accident amb persones atrapades a dins de l’automòbil. Fins al lloc del sinistre es va mobilitzar una dotació de bombers del Parc del Baix Maestrat per tal d’excarcerar les víctimes, però en arribar van vore que els ocupants havien pogut eixir pel seu propi peu. També es va desplaçar una ambulància que va atendre un dels ferits, que havia resultat ferit lleu. Es desconeixen les causes exactes que van propiciar el descontrol del vehicle.

Mor un motorista en un accident a Silla

A penes un dia abans moria un motorista en un accident que s’ha produït en el conegut com a Corredor d’Alcàsser, a la comarca de l’Horta Sud, exactament en el terme municipal de la localitat de Silla. Tot apunta a que la moto ha col·lisionat en els elements de la via, segons va avançar Levante-EMV. L’accident s’ha produït en el desviament de la V-31, entre Alcàsser i Picassent, a les 15:30 hores de hui, en sentit Alacant. Fins al llocs s’han mobilitzat serveis mèdics, però no han pogut fer res amb el motorista, només certificar la defunció del conductor, segons el mateix diari abans esmentat.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.

3-0: el Barcelona va recuperar el lideratge amb autoritat

El Barcelona va aprofitar l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona i va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant. Van marcar Bernal, De Jong i Fermín López.

3-0 al Llevant: el Barcelona aprofita l’ensopegada del Reial Madrid i recupera el lideratge

El Barcelona va recuperar este diumenge el lideratge de LaLiga EA Sports en véncer 3-0 al Llevant en el Spotify Camp Nou després de l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona. Marc Bernal i Frenkie de Jong van anotar en la primera part i Fermín López va tancar el marcador, la qual cosa va posar fi a dos derrotes seguides entre Copa del Rei i LaLiga.