Un cotxe s’estavella contra un fanal en Port de Sagunt al quadruplicar la taxa d’alcohol

Un home ha sigut detingut per la Policia Local després d'haver-se estavellat contra un fanal al quadruplicar la taxa d'alcoholèmia en Port de Sagunt, al Camp de Morvedre. El conductor, de 36 anys es va accidentar el passat dissabte en el Port de Sagunt després de perdre el control del vehicle que conduïa al trobar-se baix els efectes de l'alcohol. Segons sembla, l'home va circular per damunt de la vorera uns metres fins que finalment va xocar contra el fanal.. 

El sinistre es va registrar a les 16.45 hores en el carrer Periodista Azzati junt a la porta d'un supermercat. Una patrulla de la Policia Local de Sagunt va acudir fins al lloc de l'accident i després de fer-li la prova d'alcoholèmia, va detindre al conductor, per un delicte contra la seguretat viària. L'home va donar positiu en la prova, quadruplicant la taxa màxima permesa, amb un resultat de 0,99 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire espirat. L'home ja tenia antecedents pels mateixos fets.

Una dona bolca el seu cotxe al quadruplicar la taxa d'alcohol

Una altra conductora està sent investigada com a presumpta autora d'un delicte contra la seguretat viària després de fer bolcar el seu cotxe i quasi triplicar la taxa d'alcoholèmia a Benicarló. La conductora, de 40 anys i de nacionalitat colombiana va tindre un accident en el qual, després de colpejar quatre cotxes estacionats, va bolcar el vehicle. Els fets van ocórrer la passada matinada de dilluns a dimarts, al voltant de les 2.20 hores, quan la Policia Local de Benicarló va rebre l'avís que un turisme havia bolcat enmig de la via, després d'afectar a quatre cotxes que estaven aparcats. Segons fonts policials, en arribar els agents van notar que la conductora podia trobar-se baix els efectes de l'alcohol, encara que ella va argumentar que s'havia quedat adormida al volant. Els efectius municipals li van practicar el test d'alcoholèmia, en el qual va eixir que quasi triplicava la taxa d'alcoholèmia amb 0,69 mg/l. A pesar que el seu cotxe bolcara i de l'aparatós accident, la dona va eixir il·lesa i va ser atesa al principi per un altre conductor. 

Últimes notícies

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.