Un cotxe s’estavella contra un fanal en Port de Sagunt al quadruplicar la taxa d’alcohol

Un home ha sigut detingut per la Policia Local després d'haver-se estavellat contra un fanal al quadruplicar la taxa d'alcoholèmia en Port de Sagunt, al Camp de Morvedre. El conductor, de 36 anys es va accidentar el passat dissabte en el Port de Sagunt després de perdre el control del vehicle que conduïa al trobar-se baix els efectes de l'alcohol. Segons sembla, l'home va circular per damunt de la vorera uns metres fins que finalment va xocar contra el fanal.. 

El sinistre es va registrar a les 16.45 hores en el carrer Periodista Azzati junt a la porta d'un supermercat. Una patrulla de la Policia Local de Sagunt va acudir fins al lloc de l'accident i després de fer-li la prova d'alcoholèmia, va detindre al conductor, per un delicte contra la seguretat viària. L'home va donar positiu en la prova, quadruplicant la taxa màxima permesa, amb un resultat de 0,99 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire espirat. L'home ja tenia antecedents pels mateixos fets.

Una dona bolca el seu cotxe al quadruplicar la taxa d'alcohol

Una altra conductora està sent investigada com a presumpta autora d'un delicte contra la seguretat viària després de fer bolcar el seu cotxe i quasi triplicar la taxa d'alcoholèmia a Benicarló. La conductora, de 40 anys i de nacionalitat colombiana va tindre un accident en el qual, després de colpejar quatre cotxes estacionats, va bolcar el vehicle. Els fets van ocórrer la passada matinada de dilluns a dimarts, al voltant de les 2.20 hores, quan la Policia Local de Benicarló va rebre l'avís que un turisme havia bolcat enmig de la via, després d'afectar a quatre cotxes que estaven aparcats. Segons fonts policials, en arribar els agents van notar que la conductora podia trobar-se baix els efectes de l'alcohol, encara que ella va argumentar que s'havia quedat adormida al volant. Els efectius municipals li van practicar el test d'alcoholèmia, en el qual va eixir que quasi triplicava la taxa d'alcoholèmia amb 0,69 mg/l. A pesar que el seu cotxe bolcara i de l'aparatós accident, la dona va eixir il·lesa i va ser atesa al principi per un altre conductor. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.