Un cotxe s’estavella contra un fanal en Port de Sagunt al quadruplicar la taxa d’alcohol

Un home ha sigut detingut per la Policia Local després d'haver-se estavellat contra un fanal al quadruplicar la taxa d'alcoholèmia en Port de Sagunt, al Camp de Morvedre. El conductor, de 36 anys es va accidentar el passat dissabte en el Port de Sagunt després de perdre el control del vehicle que conduïa al trobar-se baix els efectes de l'alcohol. Segons sembla, l'home va circular per damunt de la vorera uns metres fins que finalment va xocar contra el fanal.. 

El sinistre es va registrar a les 16.45 hores en el carrer Periodista Azzati junt a la porta d'un supermercat. Una patrulla de la Policia Local de Sagunt va acudir fins al lloc de l'accident i després de fer-li la prova d'alcoholèmia, va detindre al conductor, per un delicte contra la seguretat viària. L'home va donar positiu en la prova, quadruplicant la taxa màxima permesa, amb un resultat de 0,99 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire espirat. L'home ja tenia antecedents pels mateixos fets.

Una dona bolca el seu cotxe al quadruplicar la taxa d'alcohol

Una altra conductora està sent investigada com a presumpta autora d'un delicte contra la seguretat viària després de fer bolcar el seu cotxe i quasi triplicar la taxa d'alcoholèmia a Benicarló. La conductora, de 40 anys i de nacionalitat colombiana va tindre un accident en el qual, després de colpejar quatre cotxes estacionats, va bolcar el vehicle. Els fets van ocórrer la passada matinada de dilluns a dimarts, al voltant de les 2.20 hores, quan la Policia Local de Benicarló va rebre l'avís que un turisme havia bolcat enmig de la via, després d'afectar a quatre cotxes que estaven aparcats. Segons fonts policials, en arribar els agents van notar que la conductora podia trobar-se baix els efectes de l'alcohol, encara que ella va argumentar que s'havia quedat adormida al volant. Els efectius municipals li van practicar el test d'alcoholèmia, en el qual va eixir que quasi triplicava la taxa d'alcoholèmia amb 0,69 mg/l. A pesar que el seu cotxe bolcara i de l'aparatós accident, la dona va eixir il·lesa i va ser atesa al principi per un altre conductor. 

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.