9.6 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Un cotxe s’estavella contra un fanal en Port de Sagunt al quadruplicar la taxa d’alcohol

Un home ha sigut detingut per la Policia Local després d'haver-se estavellat contra un fanal al quadruplicar la taxa d'alcoholèmia en Port de Sagunt, al Camp de Morvedre. El conductor, de 36 anys es va accidentar el passat dissabte en el Port de Sagunt després de perdre el control del vehicle que conduïa al trobar-se baix els efectes de l'alcohol. Segons sembla, l'home va circular per damunt de la vorera uns metres fins que finalment va xocar contra el fanal.. 

El sinistre es va registrar a les 16.45 hores en el carrer Periodista Azzati junt a la porta d'un supermercat. Una patrulla de la Policia Local de Sagunt va acudir fins al lloc de l'accident i després de fer-li la prova d'alcoholèmia, va detindre al conductor, per un delicte contra la seguretat viària. L'home va donar positiu en la prova, quadruplicant la taxa màxima permesa, amb un resultat de 0,99 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire espirat. L'home ja tenia antecedents pels mateixos fets.

Una dona bolca el seu cotxe al quadruplicar la taxa d'alcohol

Una altra conductora està sent investigada com a presumpta autora d'un delicte contra la seguretat viària després de fer bolcar el seu cotxe i quasi triplicar la taxa d'alcoholèmia a Benicarló. La conductora, de 40 anys i de nacionalitat colombiana va tindre un accident en el qual, després de colpejar quatre cotxes estacionats, va bolcar el vehicle. Els fets van ocórrer la passada matinada de dilluns a dimarts, al voltant de les 2.20 hores, quan la Policia Local de Benicarló va rebre l'avís que un turisme havia bolcat enmig de la via, després d'afectar a quatre cotxes que estaven aparcats. Segons fonts policials, en arribar els agents van notar que la conductora podia trobar-se baix els efectes de l'alcohol, encara que ella va argumentar que s'havia quedat adormida al volant. Els efectius municipals li van practicar el test d'alcoholèmia, en el qual va eixir que quasi triplicava la taxa d'alcoholèmia amb 0,69 mg/l. A pesar que el seu cotxe bolcara i de l'aparatós accident, la dona va eixir il·lesa i va ser atesa al principi per un altre conductor. 

Últimes notícies

Pluges a Castelló i la Marina Alta i descens de màximes este dissabte

El dissabte serà molt nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb pluges a Castelló i la Marina Alta i tempestes en el litoral nord castellonenc. Les màximes descendiran i el vent bufarà fluix de l'oest.

Desmantellat un punt de venda de droga en la zona nord d’Alacant amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda d'estupefaents en la zona nord d'Alacant i ha detingut a tres persones. En el registre es van confiscar haixix, diners en efectiu i un matxet, i es van intervindre un camaleó protegit i una tortuga invasora sense documentació

Rescatat un home ferit després d’un accident de parapent a Calp

Un home ha sigut rescatat després de resultar ferit mentres practicava parapent prop del Morro de Toix, a Calp. L'operatiu es va prolongar més de dos hores i va acabar amb la seua evacuació en helicòpter al Penyal de Ifach.

Agroalimentació espanyola davant l’acord UE-Mercosur: protestes del camp i plans de negoci

El sector agroalimentari rep el pacte UE-Mercosur entre tractoradas i ajustos d'estratègia exportadora. La firma prevista el dissabte obri finestres per a begudes, vins, oli, xocolate i lactis, mentres el camp reclama reciprocitat i tem competència deslleial.

La Comunitat Valenciana acumula més de 10.300 atemptats contra l’autoritat en cinc anys

La Comunitat Valenciana ha registrat 10.347 infraccions per atemptat contra l'autoritat en l'últim lustre. A Espanya, el total supera les 44.600 i la tendència es manté estable.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa criminal de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia i mendicitat. Hi ha 19 detinguts, 3 investigats i 121 víctimes identificades.

Juan Romero, pioner de les fotocòpies a València, tanca la seua botiga després de més de 50 anys

Als 91 anys, Juan Romero Alonso ha tancat la botiga amb la qual va introduir la primera fotocopiadora a València. El seu local, referent per a milers d'estudiants, va marcar una època en la zona universitària.

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar