Un cotxe s’estavella contra un fanal en Port de Sagunt al quadruplicar la taxa d’alcohol

Un home ha sigut detingut per la Policia Local després d'haver-se estavellat contra un fanal al quadruplicar la taxa d'alcoholèmia en Port de Sagunt, al Camp de Morvedre. El conductor, de 36 anys es va accidentar el passat dissabte en el Port de Sagunt després de perdre el control del vehicle que conduïa al trobar-se baix els efectes de l'alcohol. Segons sembla, l'home va circular per damunt de la vorera uns metres fins que finalment va xocar contra el fanal.. 

El sinistre es va registrar a les 16.45 hores en el carrer Periodista Azzati junt a la porta d'un supermercat. Una patrulla de la Policia Local de Sagunt va acudir fins al lloc de l'accident i després de fer-li la prova d'alcoholèmia, va detindre al conductor, per un delicte contra la seguretat viària. L'home va donar positiu en la prova, quadruplicant la taxa màxima permesa, amb un resultat de 0,99 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire espirat. L'home ja tenia antecedents pels mateixos fets.

Una dona bolca el seu cotxe al quadruplicar la taxa d'alcohol

Una altra conductora està sent investigada com a presumpta autora d'un delicte contra la seguretat viària després de fer bolcar el seu cotxe i quasi triplicar la taxa d'alcoholèmia a Benicarló. La conductora, de 40 anys i de nacionalitat colombiana va tindre un accident en el qual, després de colpejar quatre cotxes estacionats, va bolcar el vehicle. Els fets van ocórrer la passada matinada de dilluns a dimarts, al voltant de les 2.20 hores, quan la Policia Local de Benicarló va rebre l'avís que un turisme havia bolcat enmig de la via, després d'afectar a quatre cotxes que estaven aparcats. Segons fonts policials, en arribar els agents van notar que la conductora podia trobar-se baix els efectes de l'alcohol, encara que ella va argumentar que s'havia quedat adormida al volant. Els efectius municipals li van practicar el test d'alcoholèmia, en el qual va eixir que quasi triplicava la taxa d'alcoholèmia amb 0,69 mg/l. A pesar que el seu cotxe bolcara i de l'aparatós accident, la dona va eixir il·lesa i va ser atesa al principi per un altre conductor. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.