Un cotxe s’estavella en la Plaça Espanya de Castelló

Ahir, al voltant de les 17.15 hores un cotxe va col·lisionar contra diversos pilons, dos fanals i un banc en la plaça Espanya de Castelló. Segons sembla la conductora va patir un mareig momentani i va perdre el control del vehicle que conduïa i es va estavellar contra el mobiliari urbà. Els fets van ocórrer a la vesprada en hora punta, en les proximitats d'un centre comercial per la qual cosa l'accident va provocar un gran esglai entre els testimonis presents que es trobaven en una zona enjardinada amb bancs, i amb xiquets, a més d'altres persones que transitaven fent les seues compres pel carrer.

  

Afortunadament, la conductora no va arribar a atropellar a cap vianant i sols ella va resultar ferida. Fins el lloc de l'accident va mobilitzar-se una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per atendre-la. L'incident va propiciar-se al sofrir un mareig i no trobar-se bé en el carrer Gandia; va perdre el control del vehicle i es va pujar al pas de vianants xocant contra el mobiliari urbà que va trobar al seu pas. El vehicle va sofrir danys en la part davantera degut a l'impacte. La Policia Local de Castelló es va mobilitzar i a arribar ràpidament fins al lloc de l'accident i va tranquil·litzar als presents, ja que molts es pensaven que podia tractar-se d'un atac terrorista. La dona va ser treta del cotxe accident i la van tombar a terra. La dona estava desorientada i presentava falta de coordinació per un problema que podria ser de tipus neurona, per la qual cosa va ser traslladada a l'Hospital General per a poder examinar-la bé.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes: ‘en el PSOE no caben señoros ni puters’

Diana Morant ha recolzat l'expulsió del PSOE de Toni González i ha subratllat que el partit se situa del costat de les víctimes enfront de l'assetjament.

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.