Un cotxe s’estavella en la Plaça Espanya de Castelló

Ahir, al voltant de les 17.15 hores un cotxe va col·lisionar contra diversos pilons, dos fanals i un banc en la plaça Espanya de Castelló. Segons sembla la conductora va patir un mareig momentani i va perdre el control del vehicle que conduïa i es va estavellar contra el mobiliari urbà. Els fets van ocórrer a la vesprada en hora punta, en les proximitats d'un centre comercial per la qual cosa l'accident va provocar un gran esglai entre els testimonis presents que es trobaven en una zona enjardinada amb bancs, i amb xiquets, a més d'altres persones que transitaven fent les seues compres pel carrer.

  

Afortunadament, la conductora no va arribar a atropellar a cap vianant i sols ella va resultar ferida. Fins el lloc de l'accident va mobilitzar-se una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per atendre-la. L'incident va propiciar-se al sofrir un mareig i no trobar-se bé en el carrer Gandia; va perdre el control del vehicle i es va pujar al pas de vianants xocant contra el mobiliari urbà que va trobar al seu pas. El vehicle va sofrir danys en la part davantera degut a l'impacte. La Policia Local de Castelló es va mobilitzar i a arribar ràpidament fins al lloc de l'accident i va tranquil·litzar als presents, ja que molts es pensaven que podia tractar-se d'un atac terrorista. La dona va ser treta del cotxe accident i la van tombar a terra. La dona estava desorientada i presentava falta de coordinació per un problema que podria ser de tipus neurona, per la qual cosa va ser traslladada a l'Hospital General per a poder examinar-la bé.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.