Un cotxe s’estavella en la Plaça Espanya de Castelló

Ahir, al voltant de les 17.15 hores un cotxe va col·lisionar contra diversos pilons, dos fanals i un banc en la plaça Espanya de Castelló. Segons sembla la conductora va patir un mareig momentani i va perdre el control del vehicle que conduïa i es va estavellar contra el mobiliari urbà. Els fets van ocórrer a la vesprada en hora punta, en les proximitats d'un centre comercial per la qual cosa l'accident va provocar un gran esglai entre els testimonis presents que es trobaven en una zona enjardinada amb bancs, i amb xiquets, a més d'altres persones que transitaven fent les seues compres pel carrer.

  

Afortunadament, la conductora no va arribar a atropellar a cap vianant i sols ella va resultar ferida. Fins el lloc de l'accident va mobilitzar-se una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per atendre-la. L'incident va propiciar-se al sofrir un mareig i no trobar-se bé en el carrer Gandia; va perdre el control del vehicle i es va pujar al pas de vianants xocant contra el mobiliari urbà que va trobar al seu pas. El vehicle va sofrir danys en la part davantera degut a l'impacte. La Policia Local de Castelló es va mobilitzar i a arribar ràpidament fins al lloc de l'accident i va tranquil·litzar als presents, ja que molts es pensaven que podia tractar-se d'un atac terrorista. La dona va ser treta del cotxe accident i la van tombar a terra. La dona estava desorientada i presentava falta de coordinació per un problema que podria ser de tipus neurona, per la qual cosa va ser traslladada a l'Hospital General per a poder examinar-la bé.

Últimes notícies

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.