Un cotxe s’estavella en la Plaça Espanya de Castelló

Ahir, al voltant de les 17.15 hores un cotxe va col·lisionar contra diversos pilons, dos fanals i un banc en la plaça Espanya de Castelló. Segons sembla la conductora va patir un mareig momentani i va perdre el control del vehicle que conduïa i es va estavellar contra el mobiliari urbà. Els fets van ocórrer a la vesprada en hora punta, en les proximitats d'un centre comercial per la qual cosa l'accident va provocar un gran esglai entre els testimonis presents que es trobaven en una zona enjardinada amb bancs, i amb xiquets, a més d'altres persones que transitaven fent les seues compres pel carrer.

  

Afortunadament, la conductora no va arribar a atropellar a cap vianant i sols ella va resultar ferida. Fins el lloc de l'accident va mobilitzar-se una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per atendre-la. L'incident va propiciar-se al sofrir un mareig i no trobar-se bé en el carrer Gandia; va perdre el control del vehicle i es va pujar al pas de vianants xocant contra el mobiliari urbà que va trobar al seu pas. El vehicle va sofrir danys en la part davantera degut a l'impacte. La Policia Local de Castelló es va mobilitzar i a arribar ràpidament fins al lloc de l'accident i va tranquil·litzar als presents, ja que molts es pensaven que podia tractar-se d'un atac terrorista. La dona va ser treta del cotxe accident i la van tombar a terra. La dona estava desorientada i presentava falta de coordinació per un problema que podria ser de tipus neurona, per la qual cosa va ser traslladada a l'Hospital General per a poder examinar-la bé.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Un incendi declarat en un pis d'un edifici de cinc altures a Mislata ha obligat a atendre almenys tres persones i ha mobilitzat a diverses dotacions de bombers i servicis sanitaris.

L’imponent pas del Sant Sopar ultima els seus preparatius per a Dijous Sant a Alacant

El pas del Sant Sopar més gran d'Espanya, amb 220 portants i 3.500 quilos de pes, apura els detalls finals abans de la seua espectacular eixida processional este Dijous Sant a Alacant.

Benidorm obri gratis l’aparcament de Ponent pel aluvion turistico de Setmana Santa

L'Ajuntament de Benidorm ha posat en servici l'aparcament de Ponent, amb 397 places i ús gratuït, per a absorbir el fort augment de trafique durant la Setmana Santa.

AVA-ASAJA alerta que la burocràcia en les ajudes a fertilitzants deixarà fora a milers d’agricultors valencians

AVA-ASAJA denuncia que el sistema telemàtic i els requisits econòmics per a sol·licitar les ajudes per l'encariment dels fertilitzants deixaran sense suport a milers d'agricultors valencians, especialment xicotets productors i persones majors.

Catalá reivindica el dret de tots a dirigir-se als tribunals com consideren oportú

L'alcaldessa de València evita pronunciar-se sobre els processos judicials oberts i subratlla que totes les persones tenen dret a relacionar-se amb els tribunals per a defendre els seus interessos com estimen oportú.

Educació proposa als sindicats un calendari de negociació que arranca amb les retribucions

Educació planteja als sindicats un calendari de quatre reunions entre abril i juliol que comença per les retribucions, mentres STEPV manté la preparació d'una vaga indefinida al maig.

Bernabé acusa a Mazón de bloquejar a la justícia i exigix al PP que deixe de protegir-li

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la investigació sobre la gestió de la dana i reclama al PP que li retire l'acta de diputat per a recuperar la confiança política.

El TSJCV confirma 9 anys de presó a un educador per violar a una jove tutelada

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ratifica la condemna de nou anys de presó a un educador per agredir sexualment a una jove tutelada per la Generalitat, i només modifica el repartiment de les costes processals.