Un cotxe s’estavella en la Plaça Espanya de Castelló

Ahir, al voltant de les 17.15 hores un cotxe va col·lisionar contra diversos pilons, dos fanals i un banc en la plaça Espanya de Castelló. Segons sembla la conductora va patir un mareig momentani i va perdre el control del vehicle que conduïa i es va estavellar contra el mobiliari urbà. Els fets van ocórrer a la vesprada en hora punta, en les proximitats d'un centre comercial per la qual cosa l'accident va provocar un gran esglai entre els testimonis presents que es trobaven en una zona enjardinada amb bancs, i amb xiquets, a més d'altres persones que transitaven fent les seues compres pel carrer.

  

Afortunadament, la conductora no va arribar a atropellar a cap vianant i sols ella va resultar ferida. Fins el lloc de l'accident va mobilitzar-se una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per atendre-la. L'incident va propiciar-se al sofrir un mareig i no trobar-se bé en el carrer Gandia; va perdre el control del vehicle i es va pujar al pas de vianants xocant contra el mobiliari urbà que va trobar al seu pas. El vehicle va sofrir danys en la part davantera degut a l'impacte. La Policia Local de Castelló es va mobilitzar i a arribar ràpidament fins al lloc de l'accident i va tranquil·litzar als presents, ja que molts es pensaven que podia tractar-se d'un atac terrorista. La dona va ser treta del cotxe accident i la van tombar a terra. La dona estava desorientada i presentava falta de coordinació per un problema que podria ser de tipus neurona, per la qual cosa va ser traslladada a l'Hospital General per a poder examinar-la bé.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.