Les ‘Creïlles al Forn’ de Mercadona triomfen entre els consumidors per poc més d’1 euro

Imagen de archivo de una tienda Mercadona

Mercadona, en una imatge d’arxiu | Mercadona

 

Mercadona sorprèn, dia sí, dia també, amb les múltiples ofertes que treu al mercat. Ho fa, a més, amb una relació qualitat-preu que fa les delícies de tots els consumidors de la marca valenciana. Els fans de Mercadona estan ara d’enhorabona per la darrera proposta del supermercat: les ‘Creïlles al  Forn’.

 

Les creïlles esmentades triomfen, més enllà de la qualitat-preu, perquè es poden cuinar sense oli. Una altra de les peculiaritats de les noves patates de Mercadona és que no cal treure-les de la bossa per fer-les. És a dir, es posen al forn amb la bossa i estan llestes per consumir 20 minuts després

 

Les creïlles, finalment, triomfen també perquè són el complement ideal per acompanyar hamburgueses, peixos o qualsevol altre tipus d’aliment

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Compromís acusa PP i Vox de posar en risc l’horta amb el nou PGOU de València

Compromís denuncia que l'adaptació del PGOU de València al PAT de l'Horta obri la porta a allotjaments turístics i negocis hostalers en sòl protegit, afavorint l'especulació i la turistificación.

València aprovarà a l’abril la ZAS de Russafa que limitarà horaris i noves terrasses

L'Ajuntament de València aprovarà a la fi d'abril la Zona Acústicament Saturada de Russafa, que afectarà 18 carrers i imposarà límits a noves terrasses, llicències i horaris comercials i d'oci nocturn.

La Policia Nacional investiga una agressió sexual a una dona prop de la platja de Gandia

La Policia Nacional manté oberta la investigació per una agressió sexual patida per una dona estrangera de 38 anys en un carrer pròxim a la platja de Gandia, ocorreguda de matinada.

Compromís reclama un model europeu per a accelerar la vivenda pública a València

Compromís per València proposa aplicar models europeus de construcció industrialitzada per a accelerar la vivenda pública, començant per les 644 vivendes previstes en Patraix.

Nou dia d’aturs en FGV amb servicis mínims del 75% en totes les línies

Les seccions sindicals de SEMAF en FGV afronten una nova jornada d'aturs amb servicis mínims del 75% en totes les línies, que es repetirà el dijous i la setmana vinent.

Detingut l’encarregat d’un bar a Godelleta per ocultar un saló d’estètica, un taller il·legal i mercaderia robada

La Guàrdia Civil ha detingut a l'encarregat d'un bar a Godelleta després de localitzar en la mateixa nau un saló de bellesa sense llicència, un taller clandestí i un magatzem amb productes robats llestos per a la seua venda.

Els Arts celebra el seu vinté aniversari amb una nova Salome de Strauss

El Palau de les Arts programa Salome de Richard Strauss entre el 25 d'abril i el 9 de maig en una producció de Damiano Michieletto dirigida musicalment per James Gaffigan.

Només 19 dels 121 bombers forestals van treballar durant la dana de València del 29 d’octubre

Durant la dana de València del 29 d'octubre només van actuar 19 dels 121 bombers forestals disponibles i el 85% de la plantilla va ser enviat a casa a les 19.30 hores, malgrat les greus inundacions.