Creixen els delictes per cremar cotxes un 20% a la Comunitat

Els delictes per cremar cotxes van augmentar un 20% durant el primer semestre de l'any 2017 a la Comunitat Valenciana. Entre gener i juny d'este any es van produir 66 cremes de cotxes de manera intencionada, front als 55 del mateix període de l'any passat. A nivell nacional, les infraccions penals per cremar cotxes van créixer un 11% en els primers sis mesos, un període en el qual les forces de seguretat comptabilitzaren 589 vehicles que van patir danys per esta causa, la qual cosa significa 58 més que entre el mateix període de l'any anterior. Segons dades del govern, per comunitats autònomes i en termes absoluts, Andalusia és la que va registrar un major nombre de vehicles cremats amb 166 per davant dels 137 de Madrid i els 66 de la Comunitat Valenciana. En les dades de províncies València és la que més infraccions penals d'este tipus ha comptabilitzat, a més de Madrid; amb 52 front a 27 d'un any abans. Seguit de Sevilla amb 52 front a 30 de l'any passat en el mateix període.

Últimes notícies

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.