8.6 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Creixen els delictes per cremar cotxes un 20% a la Comunitat

Els delictes per cremar cotxes van augmentar un 20% durant el primer semestre de l'any 2017 a la Comunitat Valenciana. Entre gener i juny d'este any es van produir 66 cremes de cotxes de manera intencionada, front als 55 del mateix període de l'any passat. A nivell nacional, les infraccions penals per cremar cotxes van créixer un 11% en els primers sis mesos, un període en el qual les forces de seguretat comptabilitzaren 589 vehicles que van patir danys per esta causa, la qual cosa significa 58 més que entre el mateix període de l'any anterior. Segons dades del govern, per comunitats autònomes i en termes absoluts, Andalusia és la que va registrar un major nombre de vehicles cremats amb 166 per davant dels 137 de Madrid i els 66 de la Comunitat Valenciana. En les dades de províncies València és la que més infraccions penals d'este tipus ha comptabilitzat, a més de Madrid; amb 52 front a 27 d'un any abans. Seguit de Sevilla amb 52 front a 30 de l'any passat en el mateix període.

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.