Els delictes per cremar cotxes van augmentar un 20% durant el primer semestre de l'any 2017 a la Comunitat Valenciana. Entre gener i juny d'este any es van produir 66 cremes de cotxes de manera intencionada, front als 55 del mateix període de l'any passat. A nivell nacional, les infraccions penals per cremar cotxes van créixer un 11% en els primers sis mesos, un període en el qual les forces de seguretat comptabilitzaren 589 vehicles que van patir danys per esta causa, la qual cosa significa 58 més que entre el mateix període de l'any anterior. Segons dades del govern, per comunitats autònomes i en termes absoluts, Andalusia és la que va registrar un major nombre de vehicles cremats amb 166 per davant dels 137 de Madrid i els 66 de la Comunitat Valenciana. En les dades de províncies València és la que més infraccions penals d'este tipus ha comptabilitzat, a més de Madrid; amb 52 front a 27 d'un any abans. Seguit de Sevilla amb 52 front a 30 de l'any passat en el mateix període.
Creixen els delictes per cremar cotxes un 20% a la Comunitat
Últimes notícies
Successos
Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia
Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.
Successos
Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia
Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.
Esports
Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx
Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.
Política
El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic
La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.
Successos
Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó
Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.
Salut
Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana
La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.
Ciència i tecnologia
Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA
Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.
Esports
Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid
El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.












