Els delictes per cremar cotxes van augmentar un 20% durant el primer semestre de l'any 2017 a la Comunitat Valenciana. Entre gener i juny d'este any es van produir 66 cremes de cotxes de manera intencionada, front als 55 del mateix període de l'any passat. A nivell nacional, les infraccions penals per cremar cotxes van créixer un 11% en els primers sis mesos, un període en el qual les forces de seguretat comptabilitzaren 589 vehicles que van patir danys per esta causa, la qual cosa significa 58 més que entre el mateix període de l'any anterior. Segons dades del govern, per comunitats autònomes i en termes absoluts, Andalusia és la que va registrar un major nombre de vehicles cremats amb 166 per davant dels 137 de Madrid i els 66 de la Comunitat Valenciana. En les dades de províncies València és la que més infraccions penals d'este tipus ha comptabilitzat, a més de Madrid; amb 52 front a 27 d'un any abans. Seguit de Sevilla amb 52 front a 30 de l'any passat en el mateix període.
Creixen els delictes per cremar cotxes un 20% a la Comunitat
Últimes notícies
Social
Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons
Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.
Esports
Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028
El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.
Social
Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid
Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.
Esports
El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero
El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.
Social
Un nou silló ergonòmic acosta el bany a la mar a persones amb paràlisi cerebral al Cabanyal
La platja del Cabanyal ha estrenat una prova pilot amb un silló ergonòmic adaptat a cadires amfíbies per facilitar el bany a persones amb paràlisi cerebral, en un projecte pioner en Europa impulsat per l'Ajuntament de València.
Economia
Pérez Llorca assegura que els pressupostos autonòmics tiraran avant “quasi amb tota seguretat”
El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que els pressupostos de la Comunitat Valenciana s’aprovaran quasi amb tota seguretat després del debat d’esmenes. També ha defensat el recurs del Consell contra el decret estatal de regularització de persones migrades i ha apel·lat al respecte a la justícia.
Successos
Tres detinguts a Alcoi per tindre segrestades dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga
La Policia Nacional ha detingut tres jòvens a Alcoi acusats de retindre durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.
Successos
Tres detinguts a Alcoi per tindre retingudes dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga
La Policia Nacional ha detingut tres persones a Alcoi acusades de tindre retingudes durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.







