Cremen set contenidors en diferents carrers de València la passada matinada

Un grup de joves va mantenir en alerta a la policia i als bombers en cremar set contenidors de fem en poc menys de dos hores en la matinada d'ahir en diversos carrers de la ciutat de València. Els autors dels incendis van aconseguir eludir el cèrcol policial que van realitzar diverses patrulles de la Policia Local i Policia Nacional en els districtes de Benicalap, Zaidía i Rascanya.

 

La ràpida actuació de dos equips de bombers dels parcs Nord i Campanar va evitar que les flames s'estengueren a diversos cotxes. El primer dels focs es va registrar pocs minuts abans de les dos de la matinada en el número 39 del carrer Poeta Serrano Clavero. Els bombers van rebre a la 1.48 hores l'avís d'un incendi en un contenidor, i sis minuts després, un altre ciutadà va cridar al 112 per a alertar d'un altre foc en un dipòsit de fem en el carrer Domingo Gómez.

 

Altres dos contenidors van cremar entre les 2.15 i 2.20 hores en el número 15 del carrer Fra Pedro Vives i al número 44 del carrer Almassora, respectivament. Després van cremar un altre contenidor a les 2.30 hores.

 

 

Les flames van destruir un altre contenidor al voltant de les 2.30 hores de la matinada en el carrer Molinell, i uns 20 minuts després, els bombers van tornar al carrer Domingo Gómez, concretament al número 25, per a sufocar un altre foc en un dipòsit de fem.

L'últim incendi es va registrar aproximadament a les tres de la matinada en el carrer Alboraia i va destruir també un contenidor de fem. Diverses patrulles van muntar immediatament un cèrcol policial en l'itinerari de fugida dels autors de l'atac incendiari, però no van aconseguir detenir-los.

En la nit del divendres al dissabte, un altre foc intencionat, presumptament, es va saldar amb dos dipòsits de brossa destruïts i un Renault Clio afectat per les flames en el carrer Hugo de Moncada. Eixa mateixa matinada van cremar dos papereres i un contenidor d'obres en la mateixa zona de la ciutat.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.