Cremen set contenidors en diferents carrers de València la passada matinada

Un grup de joves va mantenir en alerta a la policia i als bombers en cremar set contenidors de fem en poc menys de dos hores en la matinada d'ahir en diversos carrers de la ciutat de València. Els autors dels incendis van aconseguir eludir el cèrcol policial que van realitzar diverses patrulles de la Policia Local i Policia Nacional en els districtes de Benicalap, Zaidía i Rascanya.

 

La ràpida actuació de dos equips de bombers dels parcs Nord i Campanar va evitar que les flames s'estengueren a diversos cotxes. El primer dels focs es va registrar pocs minuts abans de les dos de la matinada en el número 39 del carrer Poeta Serrano Clavero. Els bombers van rebre a la 1.48 hores l'avís d'un incendi en un contenidor, i sis minuts després, un altre ciutadà va cridar al 112 per a alertar d'un altre foc en un dipòsit de fem en el carrer Domingo Gómez.

 

Altres dos contenidors van cremar entre les 2.15 i 2.20 hores en el número 15 del carrer Fra Pedro Vives i al número 44 del carrer Almassora, respectivament. Després van cremar un altre contenidor a les 2.30 hores.

 

 

Les flames van destruir un altre contenidor al voltant de les 2.30 hores de la matinada en el carrer Molinell, i uns 20 minuts després, els bombers van tornar al carrer Domingo Gómez, concretament al número 25, per a sufocar un altre foc en un dipòsit de fem.

L'últim incendi es va registrar aproximadament a les tres de la matinada en el carrer Alboraia i va destruir també un contenidor de fem. Diverses patrulles van muntar immediatament un cèrcol policial en l'itinerari de fugida dels autors de l'atac incendiari, però no van aconseguir detenir-los.

En la nit del divendres al dissabte, un altre foc intencionat, presumptament, es va saldar amb dos dipòsits de brossa destruïts i un Renault Clio afectat per les flames en el carrer Hugo de Moncada. Eixa mateixa matinada van cremar dos papereres i un contenidor d'obres en la mateixa zona de la ciutat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.