Cremen set contenidors en diferents carrers de València la passada matinada

Un grup de joves va mantenir en alerta a la policia i als bombers en cremar set contenidors de fem en poc menys de dos hores en la matinada d'ahir en diversos carrers de la ciutat de València. Els autors dels incendis van aconseguir eludir el cèrcol policial que van realitzar diverses patrulles de la Policia Local i Policia Nacional en els districtes de Benicalap, Zaidía i Rascanya.

 

La ràpida actuació de dos equips de bombers dels parcs Nord i Campanar va evitar que les flames s'estengueren a diversos cotxes. El primer dels focs es va registrar pocs minuts abans de les dos de la matinada en el número 39 del carrer Poeta Serrano Clavero. Els bombers van rebre a la 1.48 hores l'avís d'un incendi en un contenidor, i sis minuts després, un altre ciutadà va cridar al 112 per a alertar d'un altre foc en un dipòsit de fem en el carrer Domingo Gómez.

 

Altres dos contenidors van cremar entre les 2.15 i 2.20 hores en el número 15 del carrer Fra Pedro Vives i al número 44 del carrer Almassora, respectivament. Després van cremar un altre contenidor a les 2.30 hores.

 

 

Les flames van destruir un altre contenidor al voltant de les 2.30 hores de la matinada en el carrer Molinell, i uns 20 minuts després, els bombers van tornar al carrer Domingo Gómez, concretament al número 25, per a sufocar un altre foc en un dipòsit de fem.

L'últim incendi es va registrar aproximadament a les tres de la matinada en el carrer Alboraia i va destruir també un contenidor de fem. Diverses patrulles van muntar immediatament un cèrcol policial en l'itinerari de fugida dels autors de l'atac incendiari, però no van aconseguir detenir-los.

En la nit del divendres al dissabte, un altre foc intencionat, presumptament, es va saldar amb dos dipòsits de brossa destruïts i un Renault Clio afectat per les flames en el carrer Hugo de Moncada. Eixa mateixa matinada van cremar dos papereres i un contenidor d'obres en la mateixa zona de la ciutat.

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.