Cremen set contenidors en diferents carrers de València la passada matinada

Un grup de joves va mantenir en alerta a la policia i als bombers en cremar set contenidors de fem en poc menys de dos hores en la matinada d'ahir en diversos carrers de la ciutat de València. Els autors dels incendis van aconseguir eludir el cèrcol policial que van realitzar diverses patrulles de la Policia Local i Policia Nacional en els districtes de Benicalap, Zaidía i Rascanya.

 

La ràpida actuació de dos equips de bombers dels parcs Nord i Campanar va evitar que les flames s'estengueren a diversos cotxes. El primer dels focs es va registrar pocs minuts abans de les dos de la matinada en el número 39 del carrer Poeta Serrano Clavero. Els bombers van rebre a la 1.48 hores l'avís d'un incendi en un contenidor, i sis minuts després, un altre ciutadà va cridar al 112 per a alertar d'un altre foc en un dipòsit de fem en el carrer Domingo Gómez.

 

Altres dos contenidors van cremar entre les 2.15 i 2.20 hores en el número 15 del carrer Fra Pedro Vives i al número 44 del carrer Almassora, respectivament. Després van cremar un altre contenidor a les 2.30 hores.

 

 

Les flames van destruir un altre contenidor al voltant de les 2.30 hores de la matinada en el carrer Molinell, i uns 20 minuts després, els bombers van tornar al carrer Domingo Gómez, concretament al número 25, per a sufocar un altre foc en un dipòsit de fem.

L'últim incendi es va registrar aproximadament a les tres de la matinada en el carrer Alboraia i va destruir també un contenidor de fem. Diverses patrulles van muntar immediatament un cèrcol policial en l'itinerari de fugida dels autors de l'atac incendiari, però no van aconseguir detenir-los.

En la nit del divendres al dissabte, un altre foc intencionat, presumptament, es va saldar amb dos dipòsits de brossa destruïts i un Renault Clio afectat per les flames en el carrer Hugo de Moncada. Eixa mateixa matinada van cremar dos papereres i un contenidor d'obres en la mateixa zona de la ciutat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Víctimes de la DANA titllen de burla el nomenament d’Olano en la Comissió Mixta

L'associació de víctimes rebutja que José Marí Olano represente a València en la Comissió Mixta de reconstrucció i demana la seua revocació. Reclama participació real, transparència i criteris tècnics en tot el procés.

Gamarra exigix accelerar la reconstrucció de casernes de la Guàrdia Civil danyats per la dana

En una visita a la caserna de Paiporta, Gamarra ha exigit a Interior accelerar la reconstrucció de casernes danyades per la dana. També ha defés que la situació judicial de Carlos Mazón no ha canviat

Agirrezabala seguix a Vitòria mentres València decidix si operar-li del menisc

El porter cedit al València roman a Vitòria mentres s'avalua si necessita operació per la seua lesió de menisc esquerre. Es va danyar en un entrenament després de tornar amb el grup.

Atac al petrolier Hèrcules Star en l’estret d’Ormuz sense ferits

El petrolier Hèrcules Star, de la naviliera Peninsula establida a Espanya i sense pavelló espanyol, va ser atacat en l'estret d'Ormuz sense causar ferits. La Marina Mercant ha confirmat l'incident i seguix la situació en la zona.

El València Basket busca allunyar al Zalgiris en la lluita per la passada directa a quarts

El València Basket rep este dijous al Zalgiris Kaunas amb la missió de consolidar el top 6 i evitar el 'play in'. Guanyar per més de nou punts li donaria el 'average'.

Pedro Martínez avisa: els xicotets del Zalgiris anotaran i el València buscarà incomodar-los

El tècnic del València Basket va assumir que els tres bases del Zalgiris anotaran, però va exigir baixar els seus percentatges i evitar tirs lliures. També va subratllar la igualtat en l'Eurolliga i la doble cara de l'aturada de lliga.

El València Basket busca obrir bretxa davant el Zalgiris per a afermar el Top-6

El València Basket rep al Zalgiris amb l'opció de distanciar-se en la pugna pel Top-6 i acostar-se a la passada directa a quarts. Un triomf també reforçaria el seu matalàs sobre la zona de play-in.

València licita una nova rèplica de la Senyera per 185.000 euros

L'Ajuntament de València ha tret a licitació una nova rèplica de la Reial Senyera per 185.000 euros perquè puga desfilar el 9 d’Octubre i reforçar la seua conservació de cara al centenari de 2028.