23 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Crim Moraira: L’assassí confés deixà el cadàver durant 24 hores en la immobiliària

Contenidors en la urbanització la Sabatera de Moraira

Contenidors a on va ser trobada morta Alina | EFE

Arthur K., l’assassí confés d’Alina Mocanu, la primera víctima de violència de gènere de 2020 en la Comunitat Valenciana, ha afirmat que la va matar el passat dissabte, no diumenge com es pensava en un principi. D’esta manera ho confessava durant l’interrogatori de més de quatre hores d’este dimarts, després d’entregar-se en la caserna de la Guàrdia Civil de Teulada Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons el relat de l’autor dels fets arreplegat per ‘Levante-EMV’, la parella va eixir a sopar el dissabte per la nit i, més tard, va anar a prendre’s una copa. Va ser en eixe moment quan van començar a discutir, perquè Alina li va dir que volia posar fi a la relació de parella que tenien des de feia poc més de dos anys.

 

Degollada en la immobiliària durant 24 hores

Després d’açò, els dos van acudir a la immobiliària, propietat d’Arthur K., a petició d’ell mateix. El que no sabia Alina és que no tornaria a eixir d’allà amb vida. Després de continuar amb la discussió, l’assassí confés agarrà un ganivet i la degollà, pegant-li diferents ganivetades, que Alina intentà evitar sense èxit.

 

Però Arthur K. no va dur el cos directament al contenidor a on va ser trobada este passat dilluns a primera hora del matí, sinó que va deixar el cadàver allà durant 24 hores. Va ser la matinada de dilluns quan va netejar el local per a no deixar rastre, va embolicar el cos d’Alina amb un edredó nòrdic i unes cordes i la va pujar al cotxe sense que ningú el poguera vore.

 

Embolicada en un edredó nòrdic

Després de recórrer dos quilòmetres i mig, des del número 2 del carrer de Madrid a on es troba la immobiliària, fins al contenidor del número 86 del carrer de Móstoles, en la urbanització del Tresor, a on l’autor confés té diferents xalets en venda, la va tirar al contenidor orgànic, amb l’esperança de què no la trobara ningú i acabara en un abocador, i se n’anà a dormir.

 

Però la jugada no li va eixir bé. Només unes hores després, dilluns a les 8 del matí, els operaris del servici de recollida de fem van trobar el cos. Va ser pura casualitat: els operaris van obrir la boca del contenidor per a tirar unes bosses de fem que algú havia deixat fora i es van trobar amb el cos.

 

Col·laborador, però poc afectat

Arthur K. es va mostrar ahir, dimecres, molt col·laborador durant el registre en la seua immobiliària, a on va estar present, encara que també pareixia poc afectat. Serà demà, divendres, quan passe a la disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de Dénia, a on també va ser jutjat juliol passat per un delicte de maltractament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Huit pianos de cua omplin de música les places de València

Huit pianos de cua s'han instal·lat en places de València i han acostat la música a tots els públics amb la iniciativa 'La teua ciutat s'ompli de pianos', emmarcada a València Music City.

Tres detinguts per l’homicidi d’un home després de robar-li el mòbil a Torrevieja

Tres jóvens de 21 i 22 anys han sigut detinguts per la mort d'un home suec de 30 anys després del robatori del seu mòbil. La víctima va ser arrossegada amb un cotxe i va morir quatre dies després.

Folgat marca el ritme en Moto2 i Moreira es queda fora de la segona classificació a Cheste

Daniel Holgado va ser el més ràpid en la pràctica oficial de Moto2 a Cheste i va batre dos vegades el rècord de la categoria. El líder Diogo Moreira va acabar 19é i haurà de passar per la primera classificació.

Els bombers de València es van reforçar com si tota la província estiguera en roig per la DANA

El Consorci Provincial de Bombers de València va blindar el seu operatiu durant la DANA amb un reforç equivalent al nivell roig en tota la província. La decisió es va sustentar en una cadena d'avisos i va quedar documentada en un informe remés al jutjat que investiga la gestió de l'episodi.

Armengol advoca per eleccions anticipades en la Comunitat Valenciana davant una situació ‘dramàtica’

Francina Armengol ha defés un avançament electoral en la Comunitat Valenciana en qualificar de 'dramàtica' la situació política i social. Ha lligat la seua postura a la dimissió de Carlos Mazón i a la necessitat que Diana Morant romanga a València.

David Almansa va manar a Cheste i set espanyols van entrar directes a la Q2 de Moto3

David Almansa (Honda) es va imposar en la pràctica oficial de Moto3 a Cheste amb 1.37.333 i va assegurar la passada directa a la Q2. Set espanyols es van situar entre els catorze més ràpids, amb Ángel Piqueras i Adrián Cruces també classificats.

MT i el Circuit Ricardo Tormo llancen un casc solidari d’edició limitada per a donar suport a la mobilitat després de la DANA

MT i el Circuit Ricardo Tormo han presentat el MT Braker SV Circuit València, un casc solidari limitat a 500 unitats el benefici de les quals es destina a Solidaritat Sobre Rodes. La iniciativa acompanya el retorn del Gran Premi de la Comunitat Valenciana després de la cancel·lació de 2024 per la DANA.

Detinguts dos hòmens per abandonar a un menor a la porta de la Comissaria de Gandia

La Policia Nacional ha detingut a Gandia a un oncle i un cosí per deixar a un xic de 15 anys davant la comissaria per a buscar la seua tutela i residència. El menor va ser ingressat en un centre i el cas ha passat al jutge mentres es busca als seus pares.