Cristina Pedroche s’emociona en ‘Zapeando’ en recordar el servei d’honor que va realitzar en un partit del Rayo Vallecano

Ejemplo de shortcode con estilo
Nuestra @CristiPedroche casi llora, viendo cómo lloraba cuando lloró en su saque de honor.¡Qué momentazo! Y qué maravillosa es ella¡Gracias a ti! #Zapeando993 pic.twitter.com/RA2iRTYX0r — zapeando (@zapeandola6) 15 de noviembre de 2017     Cristina Pedroche ha tornat a ser notícia. Durant estos últims dies, Cristina ha sorprés a tots els seus seguidors desfilant en roba interior […]

 

 

Cristina Pedroche ha tornat a ser notícia. Durant estos últims dies, Cristina ha sorprés a tots els seus seguidors desfilant en roba interior per a Women’Secret. Però açò no ha sigut tot, ja que s'ha confirmat a la presentadora al costat d'Alberto Chicote com la gran aposta d'Antena 3 per a les campanades d'enguany.

  

  

  

  

Esta vegada la presentadora torna a ser notícia per emocionar-se este dimecres 15 de novembre en el programa que presenta Frank Blanco en ‘la Sexta’, ‘Zapeando’. El programa ha cercat en la seua hemeroteca per a tirar d'arxiu i ha recuperat unes boniques imatges que han emocionat realment a la periodista, tal com explica 'Huffington Post'.

 

 

Frank Blanco i els seus companys han volgut recuperar el moment en què la col·laboradora del programa va dur a terme el servei d'honor en un partit del seu club, el Rayo Vallecano de Madrid.

Concretament, este dia tan especial va ser el passat 25 d'agost de 2014, una data que segons ha relatat la col·laboradora «mai se m'oblidarà». En el moment en què la presentadora de televisió ha vist les imatges, no ha pogut evitar que se li escaparen unes xicotetes llàgrimes de l'emoció del moment.

A més, Pedroche ha revelat el perquè d'estes llàgrimes tan emotives i és que en este instant va patir una greu situació personal que li va afectar molt: «Va ser un moment molt especial i jo estava especialment sensible, perquè la meua iaia havia mort fa poc».

Últimes notícies

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.

Mislata i València acomiaden l’artista Miquel Navarro, mort als 81 anys

Familiars, veïns i representants de la cultura i la política han acomiadat Miquel Navarro a Mislata. L’artista ha mort als 81 anys.

Compromís vol frenar la llei del sòl del PP amb esmenes contra l’especulació

Compromís ha presentat esmenes contra la llei del sòl del PP, que considera que afavorix l’especulació i debilita la protecció davant de les inundacions. La formació proposa una moratòria urbanística en zones afectades per la DANA.

El Levante torna a la zona de descens després d’onze jornades

La derrota per 0-2 davant de Atlético de Madrid ha deixat el Levante en la dihuitena plaça, amb deu punts. L’equip buscarà reaccionar en els pròxims partits.

El port d’Alacant explora noves connexions comercials amb la Xina

Una delegació del port de Yangzhou ha visitat Alacant per estudiar connexions logístiques i comercials, nous trànsits i futures col·laboracions.

Els negocis afectats per la dana ja poden demanar ajudes urgents

Les empreses afectades per la dana Adam poden sol·licitar les ajudes fins a l’1 de febrer de 2027. Comerços, establiments turístics i indústries poden rebre 10.000 euros per local.

Pego reclama reparar camins i regs després de la dana Adam

Luis Planas portarà al Consejo de Ministros les mesures necessàries per a recuperar Pego i altres zones afectades. El municipi alerta dels danys en camins i regadius.