Cristina Pedroche s’emociona en ‘Zapeando’ en recordar el servei d’honor que va realitzar en un partit del Rayo Vallecano

 

 

Cristina Pedroche ha tornat a ser notícia. Durant estos últims dies, Cristina ha sorprés a tots els seus seguidors desfilant en roba interior per a Women’Secret. Però açò no ha sigut tot, ja que s'ha confirmat a la presentadora al costat d'Alberto Chicote com la gran aposta d'Antena 3 per a les campanades d'enguany.

  

  

  

  

Esta vegada la presentadora torna a ser notícia per emocionar-se este dimecres 15 de novembre en el programa que presenta Frank Blanco en ‘la Sexta’, ‘Zapeando’. El programa ha cercat en la seua hemeroteca per a tirar d'arxiu i ha recuperat unes boniques imatges que han emocionat realment a la periodista, tal com explica 'Huffington Post'.

 

 

Frank Blanco i els seus companys han volgut recuperar el moment en què la col·laboradora del programa va dur a terme el servei d'honor en un partit del seu club, el Rayo Vallecano de Madrid.

Concretament, este dia tan especial va ser el passat 25 d'agost de 2014, una data que segons ha relatat la col·laboradora «mai se m'oblidarà». En el moment en què la presentadora de televisió ha vist les imatges, no ha pogut evitar que se li escaparen unes xicotetes llàgrimes de l'emoció del moment.

A més, Pedroche ha revelat el perquè d'estes llàgrimes tan emotives i és que en este instant va patir una greu situació personal que li va afectar molt: «Va ser un moment molt especial i jo estava especialment sensible, perquè la meua iaia havia mort fa poc».

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.