6.8 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Cristina Pedroche s’emociona en ‘Zapeando’ en recordar el servei d’honor que va realitzar en un partit del Rayo Vallecano

 

 

Cristina Pedroche ha tornat a ser notícia. Durant estos últims dies, Cristina ha sorprés a tots els seus seguidors desfilant en roba interior per a Women’Secret. Però açò no ha sigut tot, ja que s'ha confirmat a la presentadora al costat d'Alberto Chicote com la gran aposta d'Antena 3 per a les campanades d'enguany.

  

  

  

  

Esta vegada la presentadora torna a ser notícia per emocionar-se este dimecres 15 de novembre en el programa que presenta Frank Blanco en ‘la Sexta’, ‘Zapeando’. El programa ha cercat en la seua hemeroteca per a tirar d'arxiu i ha recuperat unes boniques imatges que han emocionat realment a la periodista, tal com explica 'Huffington Post'.

 

 

Frank Blanco i els seus companys han volgut recuperar el moment en què la col·laboradora del programa va dur a terme el servei d'honor en un partit del seu club, el Rayo Vallecano de Madrid.

Concretament, este dia tan especial va ser el passat 25 d'agost de 2014, una data que segons ha relatat la col·laboradora «mai se m'oblidarà». En el moment en què la presentadora de televisió ha vist les imatges, no ha pogut evitar que se li escaparen unes xicotetes llàgrimes de l'emoció del moment.

A més, Pedroche ha revelat el perquè d'estes llàgrimes tan emotives i és que en este instant va patir una greu situació personal que li va afectar molt: «Va ser un moment molt especial i jo estava especialment sensible, perquè la meua iaia havia mort fa poc».

Últimes notícies

L’atur baixa un 8,10% en 2025 en la Comunitat Valenciana i un 5,94% a Espanya

La Comunitat Valenciana va retallar l'atur en 25.560 persones en 2025, segon major descens en termes absoluts. A Espanya, la desocupació va caure un 5,94%.

Onze comunitats en alerta per nevades, amb Cantàbria en nivell taronja

Cantàbria està este dilluns en nivell taronja per nevades des de 700-800 metres i altres deu comunitats mantenen avís groc. L'episodi arriba amb fred intens, pluges i temporal marítim en diversos punts.

Indonèsia reprén la busca dels dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Els equips de rescat van concentrar l'operatiu entorn de l'illa de Serai i van ampliar la busca fins al dimecres, després d'identificar a Fernando Martín. La família demana mantindre el dispositiu i va acompanyar les tasques en la zona.

Pluges en el sud de la Comunitat i baixada de temperatures este dilluns

Cel cobert, pluges més probables cap al sud i descens tèrmic, amb la cota de neu en 500 metres en el nord. El dimarts seguirà el fred amb gelades i ratxes de nord-oest.

Indonèsia intensifica la busca de dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Indonèsia va reprendre l'operatiu per a localitzar a dos menors després del naufragi del KM Putri Sakinah; el diumenge es va identificar el cos de Fernando Martín.

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.