9.5 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Cristina Pedroche s’emociona en ‘Zapeando’ en recordar el servei d’honor que va realitzar en un partit del Rayo Vallecano

 

 

Cristina Pedroche ha tornat a ser notícia. Durant estos últims dies, Cristina ha sorprés a tots els seus seguidors desfilant en roba interior per a Women’Secret. Però açò no ha sigut tot, ja que s'ha confirmat a la presentadora al costat d'Alberto Chicote com la gran aposta d'Antena 3 per a les campanades d'enguany.

  

  

  

  

Esta vegada la presentadora torna a ser notícia per emocionar-se este dimecres 15 de novembre en el programa que presenta Frank Blanco en ‘la Sexta’, ‘Zapeando’. El programa ha cercat en la seua hemeroteca per a tirar d'arxiu i ha recuperat unes boniques imatges que han emocionat realment a la periodista, tal com explica 'Huffington Post'.

 

 

Frank Blanco i els seus companys han volgut recuperar el moment en què la col·laboradora del programa va dur a terme el servei d'honor en un partit del seu club, el Rayo Vallecano de Madrid.

Concretament, este dia tan especial va ser el passat 25 d'agost de 2014, una data que segons ha relatat la col·laboradora «mai se m'oblidarà». En el moment en què la presentadora de televisió ha vist les imatges, no ha pogut evitar que se li escaparen unes xicotetes llàgrimes de l'emoció del moment.

A més, Pedroche ha revelat el perquè d'estes llàgrimes tan emotives i és que en este instant va patir una greu situació personal que li va afectar molt: «Va ser un moment molt especial i jo estava especialment sensible, perquè la meua iaia havia mort fa poc».

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.