13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Cristina Pedroche s’emociona en ‘Zapeando’ en recordar el servei d’honor que va realitzar en un partit del Rayo Vallecano

 

 

Cristina Pedroche ha tornat a ser notícia. Durant estos últims dies, Cristina ha sorprés a tots els seus seguidors desfilant en roba interior per a Women’Secret. Però açò no ha sigut tot, ja que s'ha confirmat a la presentadora al costat d'Alberto Chicote com la gran aposta d'Antena 3 per a les campanades d'enguany.

  

  

  

  

Esta vegada la presentadora torna a ser notícia per emocionar-se este dimecres 15 de novembre en el programa que presenta Frank Blanco en ‘la Sexta’, ‘Zapeando’. El programa ha cercat en la seua hemeroteca per a tirar d'arxiu i ha recuperat unes boniques imatges que han emocionat realment a la periodista, tal com explica 'Huffington Post'.

 

 

Frank Blanco i els seus companys han volgut recuperar el moment en què la col·laboradora del programa va dur a terme el servei d'honor en un partit del seu club, el Rayo Vallecano de Madrid.

Concretament, este dia tan especial va ser el passat 25 d'agost de 2014, una data que segons ha relatat la col·laboradora «mai se m'oblidarà». En el moment en què la presentadora de televisió ha vist les imatges, no ha pogut evitar que se li escaparen unes xicotetes llàgrimes de l'emoció del moment.

A més, Pedroche ha revelat el perquè d'estes llàgrimes tan emotives i és que en este instant va patir una greu situació personal que li va afectar molt: «Va ser un moment molt especial i jo estava especialment sensible, perquè la meua iaia havia mort fa poc».

Últimes notícies

Fort vent i baixada de temperatures marcaran un cap de setmana més fred i nuvolós en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana estarà dominat pel vent de l'oest, un descens tèrmic i més nuvolositat, amb pluges febles i cota de neu en descens. La mar es mantindrà alterada en tot el litoral.

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.