Cristina Pedroche torna a rebre crítiques pel seu físic

Cristina Pedroche no dubta en presumir de la seua silueta. En esta ocasió, la col·laboradora de 'Zapeando' ha anat més enllà i ha encès les xarxes amb una fotografia seva en bikini.

 

La publicació de l'exmodel, com en tantes altres ocasions, ha acabat sent el pretext perfecte per generar polèmica al voltant de la seua figura. I és que, a jutjar pels comentaris, molts dels seguidors de Pedroche han criticat que esta estava excessivament prima.

«T'estàs quedant als ossos»

«Guanya un parell de quilos cristi!», «Tan maca que ets no necessites estar tan summament prima…», «Nena. Que t'estàs quedant als ossos!!!!». Aquests són alguns dels comentaris més destacats dels fans de la col·laboradora televisiva. 

 

La imatge, de fet, parla per si sola. Cristina Pedroche llueix un bikini negre en una piscina coberta al costat del seu marit, el cuiner madrileny David Muñoz, durant el viatge que han fet junts a Hong Kong aquests dies.

 

Pedroche, qui altres vegades ja ha presumit de cos i bikini, ha estat molt criticada. I és que faci el que faci, ja sigui estar prima o una mica més plena, la presentadora no deixa d'estar en el focus de les crítiques.

No m'afecta el que digui la gent

 

Tot i això, Pedroche assegura que no 'afecten les crítiques. Temps enrere l'exmodel va aclarir que aquestes tenien molt poc sentit per a ella mentre, expressament, va penjar més fotografies del seu cos.

  

  

En aquella ocasió, Pedroche va explicar: «Mateixa foto, diferent perspectiva… A la primera em dieu #Pedrocheraspa i a l'altra #Pedrochebalena, però el cert és que a les dues sóc #Pedrochefeliz».

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.