13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Cristina Pedroche torna a rebre crítiques pel seu físic

Cristina Pedroche no dubta en presumir de la seua silueta. En esta ocasió, la col·laboradora de 'Zapeando' ha anat més enllà i ha encès les xarxes amb una fotografia seva en bikini.

 

La publicació de l'exmodel, com en tantes altres ocasions, ha acabat sent el pretext perfecte per generar polèmica al voltant de la seua figura. I és que, a jutjar pels comentaris, molts dels seguidors de Pedroche han criticat que esta estava excessivament prima.

«T'estàs quedant als ossos»

«Guanya un parell de quilos cristi!», «Tan maca que ets no necessites estar tan summament prima…», «Nena. Que t'estàs quedant als ossos!!!!». Aquests són alguns dels comentaris més destacats dels fans de la col·laboradora televisiva. 

 

La imatge, de fet, parla per si sola. Cristina Pedroche llueix un bikini negre en una piscina coberta al costat del seu marit, el cuiner madrileny David Muñoz, durant el viatge que han fet junts a Hong Kong aquests dies.

 

Pedroche, qui altres vegades ja ha presumit de cos i bikini, ha estat molt criticada. I és que faci el que faci, ja sigui estar prima o una mica més plena, la presentadora no deixa d'estar en el focus de les crítiques.

No m'afecta el que digui la gent

 

Tot i això, Pedroche assegura que no 'afecten les crítiques. Temps enrere l'exmodel va aclarir que aquestes tenien molt poc sentit per a ella mentre, expressament, va penjar més fotografies del seu cos.

  

  

En aquella ocasió, Pedroche va explicar: «Mateixa foto, diferent perspectiva… A la primera em dieu #Pedrocheraspa i a l'altra #Pedrochebalena, però el cert és que a les dues sóc #Pedrochefeliz».

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.