Anuncios

Cristina Pedroche torna a rebre crítiques pel seu físic

Cristina Pedroche no dubta en presumir de la seua silueta. En esta ocasió, la col·laboradora de 'Zapeando' ha anat més enllà i ha encès les xarxes amb una fotografia seva en bikini.

 

La publicació de l'exmodel, com en tantes altres ocasions, ha acabat sent el pretext perfecte per generar polèmica al voltant de la seua figura. I és que, a jutjar pels comentaris, molts dels seguidors de Pedroche han criticat que esta estava excessivament prima.

«T'estàs quedant als ossos»

«Guanya un parell de quilos cristi!», «Tan maca que ets no necessites estar tan summament prima…», «Nena. Que t'estàs quedant als ossos!!!!». Aquests són alguns dels comentaris més destacats dels fans de la col·laboradora televisiva. 

 

La imatge, de fet, parla per si sola. Cristina Pedroche llueix un bikini negre en una piscina coberta al costat del seu marit, el cuiner madrileny David Muñoz, durant el viatge que han fet junts a Hong Kong aquests dies.

 

Pedroche, qui altres vegades ja ha presumit de cos i bikini, ha estat molt criticada. I és que faci el que faci, ja sigui estar prima o una mica més plena, la presentadora no deixa d'estar en el focus de les crítiques.

No m'afecta el que digui la gent

 

Tot i això, Pedroche assegura que no 'afecten les crítiques. Temps enrere l'exmodel va aclarir que aquestes tenien molt poc sentit per a ella mentre, expressament, va penjar més fotografies del seu cos.

  

  

En aquella ocasió, Pedroche va explicar: «Mateixa foto, diferent perspectiva… A la primera em dieu #Pedrocheraspa i a l'altra #Pedrochebalena, però el cert és que a les dues sóc #Pedrochefeliz».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.