Cristina Pedroche torna a rebre crítiques pel seu físic

Cristina Pedroche no dubta en presumir de la seua silueta. En esta ocasió, la col·laboradora de 'Zapeando' ha anat més enllà i ha encès les xarxes amb una fotografia seva en bikini.

 

La publicació de l'exmodel, com en tantes altres ocasions, ha acabat sent el pretext perfecte per generar polèmica al voltant de la seua figura. I és que, a jutjar pels comentaris, molts dels seguidors de Pedroche han criticat que esta estava excessivament prima.

«T'estàs quedant als ossos»

«Guanya un parell de quilos cristi!», «Tan maca que ets no necessites estar tan summament prima…», «Nena. Que t'estàs quedant als ossos!!!!». Aquests són alguns dels comentaris més destacats dels fans de la col·laboradora televisiva. 

 

La imatge, de fet, parla per si sola. Cristina Pedroche llueix un bikini negre en una piscina coberta al costat del seu marit, el cuiner madrileny David Muñoz, durant el viatge que han fet junts a Hong Kong aquests dies.

 

Pedroche, qui altres vegades ja ha presumit de cos i bikini, ha estat molt criticada. I és que faci el que faci, ja sigui estar prima o una mica més plena, la presentadora no deixa d'estar en el focus de les crítiques.

No m'afecta el que digui la gent

 

Tot i això, Pedroche assegura que no 'afecten les crítiques. Temps enrere l'exmodel va aclarir que aquestes tenien molt poc sentit per a ella mentre, expressament, va penjar més fotografies del seu cos.

  

  

En aquella ocasió, Pedroche va explicar: «Mateixa foto, diferent perspectiva… A la primera em dieu #Pedrocheraspa i a l'altra #Pedrochebalena, però el cert és que a les dues sóc #Pedrochefeliz».

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.