Cuatro funcionarios de prisión, heridos de gravedad por el ataque de un recluso en Cádiz

 

Un recluso del Penitenciario Puerto III de El Puerto de Santa María hirió a seis funcionarios en un ataque que tuvo lugar el pasado 21 de julio en el módulo quince del centro, según cuenta el Diario de Cádiz. El preso estaba considerado muy peligroso por haber matado a otro recluso en la cárcel de Córdoba dónde cumplía condena por el asesinato de su novia, motivo por el cual había sido trasladado a Puerto III. Des de su llegada a El Puerto de Santa María, el individuo no había dado señales de adaptarse al centro, y poco después de la nueve de la mañana del pasado jueves, cuando salía al patio custodiado por varios guardias, se revolvió y les atacó con un objeto afilado, cuya procedencia se desconoce. Uno de los guardias fue herido en el cuello, cerca de la yugular, una lesión que podría haber sido fatal, otro recibió un golpe en la mandíbula. El tercero de los funcionarios recibió un golpe que le fracturó la nariz y otro acabó con un corte en el brazo, otros de los guardias que acudieron hasta la zona, también resultaron heridos y cuatro trabajadores en total tuvieron que ser trasladados al hospital. 

 

Los cuatro sindicatos que representan a los trabajadores de prisiones quieren analizar la situación que se vive en este centro penitenciario después que se hayan vivido varios episodios de violencia que han puesto en peligro la integridad de los funcionarios. Piden un protocolo especial de actuación para tratar a presos tan peligrosos como este sin arriesgar la vida de los trabajadores. 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.