Cuatro funcionarios de prisión, heridos de gravedad por el ataque de un recluso en Cádiz

 

Un recluso del Penitenciario Puerto III de El Puerto de Santa María hirió a seis funcionarios en un ataque que tuvo lugar el pasado 21 de julio en el módulo quince del centro, según cuenta el Diario de Cádiz. El preso estaba considerado muy peligroso por haber matado a otro recluso en la cárcel de Córdoba dónde cumplía condena por el asesinato de su novia, motivo por el cual había sido trasladado a Puerto III. Des de su llegada a El Puerto de Santa María, el individuo no había dado señales de adaptarse al centro, y poco después de la nueve de la mañana del pasado jueves, cuando salía al patio custodiado por varios guardias, se revolvió y les atacó con un objeto afilado, cuya procedencia se desconoce. Uno de los guardias fue herido en el cuello, cerca de la yugular, una lesión que podría haber sido fatal, otro recibió un golpe en la mandíbula. El tercero de los funcionarios recibió un golpe que le fracturó la nariz y otro acabó con un corte en el brazo, otros de los guardias que acudieron hasta la zona, también resultaron heridos y cuatro trabajadores en total tuvieron que ser trasladados al hospital. 

 

Los cuatro sindicatos que representan a los trabajadores de prisiones quieren analizar la situación que se vive en este centro penitenciario después que se hayan vivido varios episodios de violencia que han puesto en peligro la integridad de los funcionarios. Piden un protocolo especial de actuación para tratar a presos tan peligrosos como este sin arriesgar la vida de los trabajadores. 

Últimes notícies

La Generalitat alerta d’un col·lapse judicial si es retiren els reforços en la Comunitat

La Conselleria de Justícia ha reclamat al Ministeri que no elimine 18 mesures de reforç en jutjats valencians per a evitar més retards i congestió.

Sis tigres rescatats en Alemanya arriben a Villena per a començar una nova vida

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs d un camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un gran recinte adaptat a les seues necessitats.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a començar la seua recuperació

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs de camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un recinte de 3.000 metres quadrats per a recuperar-se.

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.