Cuesta avall i sense frens: el rescat a la carrera d’un bebé

 

Un bebé en el seu carret, una àvia que es despista, un fre que no funciona, una costa empinada i un Guàrdia Civil amb el seu instint de protecció i servei a flor de pell. El succés ha ocorregut en la localitat de la Corunya de Rianxo i gràcies al servidor públic no ha acabat en tragèdia.

Les imatges d’una càmera de seguretat d’este municipi han captat el moment en el qual una dona, l’àvia del bebé, entra en una farmàcia, però abans deixa el carret del seu net aparcat a la porta, acciona el dispositiu de fre però amb tan mala sort que este no s’activa.
El local es troba al principi d’una cuesta i la inèrcia i el pes el carret fa que este es llisque lentament rampa a baix.
L’escena passa desapercebuda per a alguns cotxes, però en un portal pròxim, un grup de persones s’adonen del que està succeint, entre ells un agent de la Guàrdia Civil que sense dubtar-ho es llança a la carrera per a aconseguir al carret descontrolat.
Les imatges no capten el moment en el qual este salvador es fa amb el cotxet i aconsegueix evitar una tragèdia gràcies als seus ràpids reflexos i a la seua carrera per a salvar al bebé.

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU