17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Cuesta avall i sense frens: el rescat a la carrera d’un bebé

 

Un bebé en el seu carret, una àvia que es despista, un fre que no funciona, una costa empinada i un Guàrdia Civil amb el seu instint de protecció i servei a flor de pell. El succés ha ocorregut en la localitat de la Corunya de Rianxo i gràcies al servidor públic no ha acabat en tragèdia.

Les imatges d’una càmera de seguretat d’este municipi han captat el moment en el qual una dona, l’àvia del bebé, entra en una farmàcia, però abans deixa el carret del seu net aparcat a la porta, acciona el dispositiu de fre però amb tan mala sort que este no s’activa.
El local es troba al principi d’una cuesta i la inèrcia i el pes el carret fa que este es llisque lentament rampa a baix.
L’escena passa desapercebuda per a alguns cotxes, però en un portal pròxim, un grup de persones s’adonen del que està succeint, entre ells un agent de la Guàrdia Civil que sense dubtar-ho es llança a la carrera per a aconseguir al carret descontrolat.
Les imatges no capten el moment en el qual este salvador es fa amb el cotxet i aconsegueix evitar una tragèdia gràcies als seus ràpids reflexos i a la seua carrera per a salvar al bebé.

Últimes notícies

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.

Rectors demanen prioritzar infraestructures i contractes‑programa en les universitats valencianes

Els rectors valoren l'estabilitat del pla 2026-2029, però reclamen activar el tram d'infraestructures i una política acadèmica amb contractes-programa. La Conselleria defén avanços en 2025 i anuncia l'adaptació plena de la Losu i dos noves lleis autonòmiques.

Presó provisional per al detingut per la mort d’un menor de 13 anys a Sueca

El jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home de 48 anys que es va entregar i va confessar haver matat a un menor a Sueca. Queda investigat per assassinat i l'arribada al jutjat ha deslligat escenes de tensió entre veïns i familiars.

Una empresa d’Elx oferix làpides gratuïtes a les famílies de les víctimes de Adamuz

Marbres Artístics FJ Pardo, firma il·licitana amb mig segle de trajectòria, assumix sense cost el disseny, la fabricació i la instal·lació de les làpides per a les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz.

Alacant ha recordat a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

Alacant ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau de l'Ajuntament. Va haver encés de ciris, música de cambra i participació de la comunitat educativa.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i acordar la renovació d’òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha oferit al PSPV-PSOE recuperar la 'normalitat institucional' amb el seu retorn a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana. Després de reunir-se amb els síndics, s'ha mostrat disposat a escriure a Diana Morant i ha demanat 'tindre més humanitat' perquè la trobada siga 'productiva'.

La jutgessa de la DANA demana a l’ex secretari de Presidència la factura de trucades del seu mòbil

La instructora ha sol·licitat a Cayetano García la factura del seu mòbil per a acarar l'hora d'una anomenada a l'advocat general el 29 d'octubre de 2024. La petició arriba després de les declaracions d'Álvaro Martínez i Ignacio Lleó, qui ha autoritzat recaptar la seua facturació des de les 17 hores d'eixe dia.

Rectors de les universitats públiques valencianes reclamen impulsar infraestructures i contractes programa

Els rectors han valorat l'estabilitat del pla de finançament plurianual, però han demanat activar els capítols sobre infraestructures i contractes programa. També han traslladat els problemes de transport vinculats a la vivenda.