Cuesta avall i sense frens: el rescat a la carrera d’un bebé

 

Un bebé en el seu carret, una àvia que es despista, un fre que no funciona, una costa empinada i un Guàrdia Civil amb el seu instint de protecció i servei a flor de pell. El succés ha ocorregut en la localitat de la Corunya de Rianxo i gràcies al servidor públic no ha acabat en tragèdia.

Les imatges d’una càmera de seguretat d’este municipi han captat el moment en el qual una dona, l’àvia del bebé, entra en una farmàcia, però abans deixa el carret del seu net aparcat a la porta, acciona el dispositiu de fre però amb tan mala sort que este no s’activa.
El local es troba al principi d’una cuesta i la inèrcia i el pes el carret fa que este es llisque lentament rampa a baix.
L’escena passa desapercebuda per a alguns cotxes, però en un portal pròxim, un grup de persones s’adonen del que està succeint, entre ells un agent de la Guàrdia Civil que sense dubtar-ho es llança a la carrera per a aconseguir al carret descontrolat.
Les imatges no capten el moment en el qual este salvador es fa amb el cotxet i aconsegueix evitar una tragèdia gràcies als seus ràpids reflexos i a la seua carrera per a salvar al bebé.

Últimes notícies

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.

Investigation oberta per la mort d’un menor en una vivenda de Benicarló

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un jove menor d’edat, de 17 anys i jugador d’handbol, trobat sense vida a sa casa de Benicarló.

Les Falles descarten ampliar a tres dies l’Ofrena i mantindran el model tradicional en 2027

L’Assemblea de presidents i presidentes de falla ha rebutjat allargar l’Ofrena de 2027 a tres dies, malgrat l’augment de cens faller i els problemes logístics. El model continuarà concentrant el multitudinari acte devot en les vesprades i nits del 16 i 17 de març.

Un cotxe espatlat col·lapsa la CV-500 a l’altura d’El Saler amb cues de fins a 9 km

Un cotxe espatlat en el punt quilomètric 5 de la CV-500, a l’altura d’El Saler, ha causat este dilluns de matí fins a 9 quilòmetres de retencions, encara que el vehicle ja s’ha retirat i el trànsit es normalitza.

Les altes temperatures continuen a l’interior i s’esperen tronades aïllades a la vesprada

L’interior de València i d’Alacant manté temperatures molt altes hui dimecres, amb pols en suspensió i possibilitat de tronades aïllades, sobretot a la vesprada. Dijous les màximes pujaran encara més i podrien arribar als 44 graus en zones interiors i prelitorals.

Nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana amb mínimes que no baixen dels 28 graus

La Comunitat Valenciana ha tornat a registrar una nit tòrrida, amb valors per damunt dels 28 graus ja a mitjanit en municipis de València, Castelló i Alacant, segons Aemet.

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.