Cuesta avall i sense frens: el rescat a la carrera d’un bebé

 

Un bebé en el seu carret, una àvia que es despista, un fre que no funciona, una costa empinada i un Guàrdia Civil amb el seu instint de protecció i servei a flor de pell. El succés ha ocorregut en la localitat de la Corunya de Rianxo i gràcies al servidor públic no ha acabat en tragèdia.

Les imatges d’una càmera de seguretat d’este municipi han captat el moment en el qual una dona, l’àvia del bebé, entra en una farmàcia, però abans deixa el carret del seu net aparcat a la porta, acciona el dispositiu de fre però amb tan mala sort que este no s’activa.
El local es troba al principi d’una cuesta i la inèrcia i el pes el carret fa que este es llisque lentament rampa a baix.
L’escena passa desapercebuda per a alguns cotxes, però en un portal pròxim, un grup de persones s’adonen del que està succeint, entre ells un agent de la Guàrdia Civil que sense dubtar-ho es llança a la carrera per a aconseguir al carret descontrolat.
Les imatges no capten el moment en el qual este salvador es fa amb el cotxet i aconsegueix evitar una tragèdia gràcies als seus ràpids reflexos i a la seua carrera per a salvar al bebé.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.