Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Cuesta avall i sense frens: el rescat a la carrera d’un bebé

 

Un bebé en el seu carret, una àvia que es despista, un fre que no funciona, una costa empinada i un Guàrdia Civil amb el seu instint de protecció i servei a flor de pell. El succés ha ocorregut en la localitat de la Corunya de Rianxo i gràcies al servidor públic no ha acabat en tragèdia.

Les imatges d’una càmera de seguretat d’este municipi han captat el moment en el qual una dona, l’àvia del bebé, entra en una farmàcia, però abans deixa el carret del seu net aparcat a la porta, acciona el dispositiu de fre però amb tan mala sort que este no s’activa.
El local es troba al principi d’una cuesta i la inèrcia i el pes el carret fa que este es llisque lentament rampa a baix.
L’escena passa desapercebuda per a alguns cotxes, però en un portal pròxim, un grup de persones s’adonen del que està succeint, entre ells un agent de la Guàrdia Civil que sense dubtar-ho es llança a la carrera per a aconseguir al carret descontrolat.
Les imatges no capten el moment en el qual este salvador es fa amb el cotxet i aconsegueix evitar una tragèdia gràcies als seus ràpids reflexos i a la seua carrera per a salvar al bebé.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.