Cullera efectuarà controls d’alcoholèmia i drogues fins al dia 16

 

La Policia Local de Cullera inicia hui una campanya de control d’alcohol i drogues al volant. L’acció es realitza en col·laboració amb la Direcció General de Trànsit (DGT) en el marc de la campanya nadalenca de conscienciació sobre el risc que suposa el consum de substàncies psicoactives per a la conducció. La iniciativa es desenvoluparà fins al pròxim dia 16, en tot l’Estat. En estes dates els menjars i sopars d’empresa són habituals i la ingesta d’alcohol i el consum de substàncies prohibides es dispara, per la qual cosa la perillositat al volant augmenta. La Policia Local de Cullera ja ha portat diversos controls en els últims anys en col·laboració amb la DGT. De fet, Cullera va ser ja pionera en 2014 en la realització de controls de drogues i compta amb agents especialitzats en esta matèria. La regidora de l’àrea, María José Terrades, recorda que este tipus de campanyes es fan pel bé de la ciutadania com a mesura de prevenció i promoció de la seguretat viària, i no amb ànim sancionador. L’objecte dels controls és augmentar la seguretat viària i evitar tragèdies al volant. L’alcohol no solament està relacionat amb un major risc d’accident sinó que a més augmenta el risc de mortalitat atès que els pronòstics de les lesions patides són pitjors. Són moltes les tasques de conscienciació que es duen a terme des de la Policia Local de Cullera al llarg de tot l’any. Entre altres, les jornades d’Educació Vial per als jóvens o l’addicció i el mal ús del telèfon al volant.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.