Cullera efectuarà controls d’alcoholèmia i drogues fins al dia 16

 

La Policia Local de Cullera inicia hui una campanya de control d’alcohol i drogues al volant. L’acció es realitza en col·laboració amb la Direcció General de Trànsit (DGT) en el marc de la campanya nadalenca de conscienciació sobre el risc que suposa el consum de substàncies psicoactives per a la conducció. La iniciativa es desenvoluparà fins al pròxim dia 16, en tot l’Estat. En estes dates els menjars i sopars d’empresa són habituals i la ingesta d’alcohol i el consum de substàncies prohibides es dispara, per la qual cosa la perillositat al volant augmenta. La Policia Local de Cullera ja ha portat diversos controls en els últims anys en col·laboració amb la DGT. De fet, Cullera va ser ja pionera en 2014 en la realització de controls de drogues i compta amb agents especialitzats en esta matèria. La regidora de l’àrea, María José Terrades, recorda que este tipus de campanyes es fan pel bé de la ciutadania com a mesura de prevenció i promoció de la seguretat viària, i no amb ànim sancionador. L’objecte dels controls és augmentar la seguretat viària i evitar tragèdies al volant. L’alcohol no solament està relacionat amb un major risc d’accident sinó que a més augmenta el risc de mortalitat atès que els pronòstics de les lesions patides són pitjors. Són moltes les tasques de conscienciació que es duen a terme des de la Policia Local de Cullera al llarg de tot l’any. Entre altres, les jornades d’Educació Vial per als jóvens o l’addicció i el mal ús del telèfon al volant.

Últimes notícies

Un tauró gris de l’Oceanogràfic portarà el nom de Ferran Torres

L’Oceanogràfic de València ha posat el nom de Ferran Torres a un tauró gris com a reconeixement al seu compromís amb la conservació marina i la sensibilització sobre la protecció d’estes espècies amenaçades.

Morant nega haver comparat Feijóo amb Hitler i defensa que parlava de polítiques racistes

Diana Morant assegura que no ha comparat Alberto Núñez Feijóo amb Hitler, sinó que ha reflexionat sobre el paral·lelisme entre les polítiques nazis i la 'prioritat nacional' aprovada a la Comunitat Valenciana.

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.

Els hotels valencians superen els 3,2 milions de pernoctacions en juny i augmenten la facturació

Els hotels de la Comunitat Valenciana han sumat 3.247.155 pernoctacions en juny, amb una estada mitjana de 3,25 nits i un augment de la facturació del 3,4 %.

Cinc detinguts per una onada d’atracos amb ganivet en locals de València i Burjassot

La Policia Nacional ha detingut cinc hòmens a València i Màlaga acusats de quatre atracos violents en salons de joc, restaurants ràpids i joieries, tots amb motos robades.