Cullera efectuarà controls d’alcoholèmia i drogues fins al dia 16

 

La Policia Local de Cullera inicia hui una campanya de control d’alcohol i drogues al volant. L’acció es realitza en col·laboració amb la Direcció General de Trànsit (DGT) en el marc de la campanya nadalenca de conscienciació sobre el risc que suposa el consum de substàncies psicoactives per a la conducció. La iniciativa es desenvoluparà fins al pròxim dia 16, en tot l’Estat. En estes dates els menjars i sopars d’empresa són habituals i la ingesta d’alcohol i el consum de substàncies prohibides es dispara, per la qual cosa la perillositat al volant augmenta. La Policia Local de Cullera ja ha portat diversos controls en els últims anys en col·laboració amb la DGT. De fet, Cullera va ser ja pionera en 2014 en la realització de controls de drogues i compta amb agents especialitzats en esta matèria. La regidora de l’àrea, María José Terrades, recorda que este tipus de campanyes es fan pel bé de la ciutadania com a mesura de prevenció i promoció de la seguretat viària, i no amb ànim sancionador. L’objecte dels controls és augmentar la seguretat viària i evitar tragèdies al volant. L’alcohol no solament està relacionat amb un major risc d’accident sinó que a més augmenta el risc de mortalitat atès que els pronòstics de les lesions patides són pitjors. Són moltes les tasques de conscienciació que es duen a terme des de la Policia Local de Cullera al llarg de tot l’any. Entre altres, les jornades d’Educació Vial per als jóvens o l’addicció i el mal ús del telèfon al volant.

Últimes notícies

Els treballadors afectats pels incendis tindran una nova prestació amb tots els salaris coberts

Treball ha dissenyat una prestació extraordinària perquè els treballadors afectats pels incendis puguen faltar a la faena amb el sou i les cotitzacions cobertes per l’Estat, inclosos desplaçats i persones evacuades.

Pepelu i Sadiq es queden al marge per molèsties abans del viatge del València CF al Regne Unit

Pepelu i Sadiq Umar no s’han entrenat amb el grup en la sessió de Paterna per molèsties arran de l’amistós contra el Castellón, just abans del viatge del València CF a Birmingham.

La nova terminal nord del port de València, clau en el pla estatal de ports per a 2027

La nova terminal nord del port de València s’inclou entre els principals projectes d’inversió de Puertos del Estado per a 2027, junt amb les obres per a eòlica marina al port de Castelló, dins d’un pla global de 1.567 milions d’euros.

Quarta onada de calor des de dimecres amb risc extrem d’incendis a Espanya

Espanya encadena des de dimecres i fins diumenge una nova onada de calor, amb temperatures per damunt dels 40 graus i un perill d’incendis molt alt o extrem en quasi tot el país.

Sánchez demana extremar la precaució pels incendis per les hores difícils que venen

Pedro Sánchez ha reclamat als ciutadans que extremen la precaució davant els incendis forestals, sobretot a Castelló, perquè encara s’esperen hores difícils per l’augment de temperatures.

Els supermercats envien productes bàsics als afectats pels incendis

La patronal Asedas ha activat un pla de donacions de productes de primera necessitat per a les més de 100.000 persones confinades o evacuades pels incendis de Madrid, Àvila i Toledo.

El Lucentum tanca la plantilla amb l’escolta nord-americà MaCio Teague

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta nord-americà MaCio Teague, de 29 anys, i completa així les dotze fitxes per a competir en Primera FEB la temporada 2026-27.

Vox culpa el “fanatisme climàtic” de l’augment d’incendis forestals

La diputada de Vox en Les Corts, Teresa Ramírez, responsabilitza el que anomena fanatisme climàtic de la falta de neteja de boscos i camps i reclama més prevenció davant els incendis forestals a Espanya.