Cullera es prepara per a l’inici del Medusa Festival amb 300.000 assistents

Cullera es prepara per rebre dimecres que ve, dia 8 d’agost, als 300.000 assistents que està previst que assistisquen al Medusa Festival, que explicarà, com a caps de cartell, amb les actuacions de David Guetta i Carl cox. El ja popular festival de la Comunitat Valenciana estarà a la població de la Ribera Baixa fins el 12 d’agost, així consolidant el seu cinqué aniversari.

    

El Medusa, que se celebra a la vora de la mar Mediterrània i la desembocadura el riu Xúquer, ja ha iniciat els seus preparatius amb la instal·lació de diversos escenaris de grans dimensions, on destaquen especialment el principal denominat per a l’ocasió «Invaders», informa l’organització en un comunicat. L’escenari és de 30 metro d’alçada i 100 d’ample, un decorat de falla acompanyat d’efectes especials que donaran vida a la recreació d’una ciutat que viurà una invasió d’extraterrestres. El Medusa ja va afirmar fa unes setmanes que amb este colosal muntatge és «»¡una oportunitat increïble de poder mostrar la tradició i una forma diferent de donar a conèixer les Falles i el treball dels artistes fallers fora del mes de març».

 

 

  

En este escenari sonaran els «hitsMainstream» i al costat d’ell, un altre de similars dimensions, anomenat «Resonance», dedicat a la música techno i altres dos espais per als amants de la música «remember» i un BeachClub que s’estrena en esta edició.

Un festival que recapta fins a 22 milions d’euros

  

L’organització es mostra optimista amb les dades d’impacte econòmic d’esta edició davant l’augment d’assistents, i que l’any passat va aconseguir els 22 milions d’euros i va generar una ocupació directa de més d’1.000 persones i d’altres de forma indirecta amb proveïdors i subcontractes.

    

«Fa mesos que ja no queden places hoteleres a la ciutat i en l’entorn, el ple és absolut i el sentiment en al ciutat és enorme davant l’esperat impacte econòmic per als establiments que es veuen replets de turistes festivaleros», ha afirmat el portaveu de l’organització del festival, Andreu Piqueras.

 

Últimes notícies

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.