Cullera es prepara per a l’inici del Medusa Festival amb 300.000 assistents

Cullera es prepara per rebre dimecres que ve, dia 8 d’agost, als 300.000 assistents que està previst que assistisquen al Medusa Festival, que explicarà, com a caps de cartell, amb les actuacions de David Guetta i Carl cox. El ja popular festival de la Comunitat Valenciana estarà a la població de la Ribera Baixa fins el 12 d’agost, així consolidant el seu cinqué aniversari.

    

El Medusa, que se celebra a la vora de la mar Mediterrània i la desembocadura el riu Xúquer, ja ha iniciat els seus preparatius amb la instal·lació de diversos escenaris de grans dimensions, on destaquen especialment el principal denominat per a l’ocasió «Invaders», informa l’organització en un comunicat. L’escenari és de 30 metro d’alçada i 100 d’ample, un decorat de falla acompanyat d’efectes especials que donaran vida a la recreació d’una ciutat que viurà una invasió d’extraterrestres. El Medusa ja va afirmar fa unes setmanes que amb este colosal muntatge és «»¡una oportunitat increïble de poder mostrar la tradició i una forma diferent de donar a conèixer les Falles i el treball dels artistes fallers fora del mes de març».

 

 

  

En este escenari sonaran els «hitsMainstream» i al costat d’ell, un altre de similars dimensions, anomenat «Resonance», dedicat a la música techno i altres dos espais per als amants de la música «remember» i un BeachClub que s’estrena en esta edició.

Un festival que recapta fins a 22 milions d’euros

  

L’organització es mostra optimista amb les dades d’impacte econòmic d’esta edició davant l’augment d’assistents, i que l’any passat va aconseguir els 22 milions d’euros i va generar una ocupació directa de més d’1.000 persones i d’altres de forma indirecta amb proveïdors i subcontractes.

    

«Fa mesos que ja no queden places hoteleres a la ciutat i en l’entorn, el ple és absolut i el sentiment en al ciutat és enorme davant l’esperat impacte econòmic per als establiments que es veuen replets de turistes festivaleros», ha afirmat el portaveu de l’organització del festival, Andreu Piqueras.

 

Últimes notícies

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.