Cullera es prepara per a l’inici del Medusa Festival amb 300.000 assistents

Cullera es prepara per rebre dimecres que ve, dia 8 d’agost, als 300.000 assistents que està previst que assistisquen al Medusa Festival, que explicarà, com a caps de cartell, amb les actuacions de David Guetta i Carl cox. El ja popular festival de la Comunitat Valenciana estarà a la població de la Ribera Baixa fins el 12 d’agost, així consolidant el seu cinqué aniversari.

    

El Medusa, que se celebra a la vora de la mar Mediterrània i la desembocadura el riu Xúquer, ja ha iniciat els seus preparatius amb la instal·lació de diversos escenaris de grans dimensions, on destaquen especialment el principal denominat per a l’ocasió «Invaders», informa l’organització en un comunicat. L’escenari és de 30 metro d’alçada i 100 d’ample, un decorat de falla acompanyat d’efectes especials que donaran vida a la recreació d’una ciutat que viurà una invasió d’extraterrestres. El Medusa ja va afirmar fa unes setmanes que amb este colosal muntatge és «»¡una oportunitat increïble de poder mostrar la tradició i una forma diferent de donar a conèixer les Falles i el treball dels artistes fallers fora del mes de març».

 

 

  

En este escenari sonaran els «hitsMainstream» i al costat d’ell, un altre de similars dimensions, anomenat «Resonance», dedicat a la música techno i altres dos espais per als amants de la música «remember» i un BeachClub que s’estrena en esta edició.

Un festival que recapta fins a 22 milions d’euros

  

L’organització es mostra optimista amb les dades d’impacte econòmic d’esta edició davant l’augment d’assistents, i que l’any passat va aconseguir els 22 milions d’euros i va generar una ocupació directa de més d’1.000 persones i d’altres de forma indirecta amb proveïdors i subcontractes.

    

«Fa mesos que ja no queden places hoteleres a la ciutat i en l’entorn, el ple és absolut i el sentiment en al ciutat és enorme davant l’esperat impacte econòmic per als establiments que es veuen replets de turistes festivaleros», ha afirmat el portaveu de l’organització del festival, Andreu Piqueras.

 

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.