Cullera es prepara per a l’inici del Medusa Festival amb 300.000 assistents

Cullera es prepara per rebre dimecres que ve, dia 8 d’agost, als 300.000 assistents que està previst que assistisquen al Medusa Festival, que explicarà, com a caps de cartell, amb les actuacions de David Guetta i Carl cox. El ja popular festival de la Comunitat Valenciana estarà a la població de la Ribera Baixa fins el 12 d’agost, així consolidant el seu cinqué aniversari.

    

El Medusa, que se celebra a la vora de la mar Mediterrània i la desembocadura el riu Xúquer, ja ha iniciat els seus preparatius amb la instal·lació de diversos escenaris de grans dimensions, on destaquen especialment el principal denominat per a l’ocasió «Invaders», informa l’organització en un comunicat. L’escenari és de 30 metro d’alçada i 100 d’ample, un decorat de falla acompanyat d’efectes especials que donaran vida a la recreació d’una ciutat que viurà una invasió d’extraterrestres. El Medusa ja va afirmar fa unes setmanes que amb este colosal muntatge és «»¡una oportunitat increïble de poder mostrar la tradició i una forma diferent de donar a conèixer les Falles i el treball dels artistes fallers fora del mes de març».

 

 

  

En este escenari sonaran els «hitsMainstream» i al costat d’ell, un altre de similars dimensions, anomenat «Resonance», dedicat a la música techno i altres dos espais per als amants de la música «remember» i un BeachClub que s’estrena en esta edició.

Un festival que recapta fins a 22 milions d’euros

  

L’organització es mostra optimista amb les dades d’impacte econòmic d’esta edició davant l’augment d’assistents, i que l’any passat va aconseguir els 22 milions d’euros i va generar una ocupació directa de més d’1.000 persones i d’altres de forma indirecta amb proveïdors i subcontractes.

    

«Fa mesos que ja no queden places hoteleres a la ciutat i en l’entorn, el ple és absolut i el sentiment en al ciutat és enorme davant l’esperat impacte econòmic per als establiments que es veuen replets de turistes festivaleros», ha afirmat el portaveu de l’organització del festival, Andreu Piqueras.

 

Últimes notícies

Dijous amb ruixats, tronades fortes i granís a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dijous ruixats i tronades localment fortes, amb granís i ratxes molt intenses de vent, després d’un dimecres de calor rècord. Les mínimes pujaran en el litoral, mentres que les màximes baixaran en la major part del territori.

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.