Cullera es prepara per a l’inici del Medusa Festival amb 300.000 assistents

Cullera es prepara per rebre dimecres que ve, dia 8 d’agost, als 300.000 assistents que està previst que assistisquen al Medusa Festival, que explicarà, com a caps de cartell, amb les actuacions de David Guetta i Carl cox. El ja popular festival de la Comunitat Valenciana estarà a la població de la Ribera Baixa fins el 12 d’agost, així consolidant el seu cinqué aniversari.

    

El Medusa, que se celebra a la vora de la mar Mediterrània i la desembocadura el riu Xúquer, ja ha iniciat els seus preparatius amb la instal·lació de diversos escenaris de grans dimensions, on destaquen especialment el principal denominat per a l’ocasió «Invaders», informa l’organització en un comunicat. L’escenari és de 30 metro d’alçada i 100 d’ample, un decorat de falla acompanyat d’efectes especials que donaran vida a la recreació d’una ciutat que viurà una invasió d’extraterrestres. El Medusa ja va afirmar fa unes setmanes que amb este colosal muntatge és «»¡una oportunitat increïble de poder mostrar la tradició i una forma diferent de donar a conèixer les Falles i el treball dels artistes fallers fora del mes de març».

 

 

  

En este escenari sonaran els «hitsMainstream» i al costat d’ell, un altre de similars dimensions, anomenat «Resonance», dedicat a la música techno i altres dos espais per als amants de la música «remember» i un BeachClub que s’estrena en esta edició.

Un festival que recapta fins a 22 milions d’euros

  

L’organització es mostra optimista amb les dades d’impacte econòmic d’esta edició davant l’augment d’assistents, i que l’any passat va aconseguir els 22 milions d’euros i va generar una ocupació directa de més d’1.000 persones i d’altres de forma indirecta amb proveïdors i subcontractes.

    

«Fa mesos que ja no queden places hoteleres a la ciutat i en l’entorn, el ple és absolut i el sentiment en al ciutat és enorme davant l’esperat impacte econòmic per als establiments que es veuen replets de turistes festivaleros», ha afirmat el portaveu de l’organització del festival, Andreu Piqueras.

 

Últimes notícies

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.

Així era la càmera blindada que guardava el Tresor de Villena abans del robatori

El Tresor de Villena estava custodiat al MUVI dins d'una càmera acorassada amb vidres de seguretat, xapes blindades i alarma de cinc anells quan ha sigut robat de matinada. El museu roman tancat sense data de reobertura mentres la Guàrdia Civil continua la investigació.