8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La DANA deixa 127l/m² a Carlet i fortes trombes de pedra a Alacant

L’alerta a València davant l’arribada imminent de fortes pluges i tempestes ja n’ha tingut les conseqüències. La depressió aïllada a nivells alts (DANA) que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat les últimes 24 hores, pluges a la província de València que han arribat fins als 127,8 litres per metre quadrat a la localitat de Carlet.

 

La darrera actualització del 112 ha assenyalat que aquest municipi de la comarca de la Ribera és on més precipitacions han caigut. Després, a la Vall de Laguar s’han registrat 18,2 litres, al Puig 14, a Domeño13,i a Quart de Poblet 13,2 litres per metre quadrat fins a les 20.30 hores d’aquest dilluns.

Durant aquesta matinada el més destacat ha estat la forta pedregada que ha caigut al sud de la Comunitat Valenciana. Segons Avamet, s’han registrat 46 litres per metre quadrat en només 25 minuts a la pedania il·licitana de Torrellano. Pluja que venia acompanyada de calamarsa i fortes ratxes de vent.

 

La intensitat de les precipitacions a la zona nord de la ciutat ha estat tan gran que segons ha informat la Policia Local de València, el túnel del Camí de Montcada s’ha inundat i s’ha tallat la circulació de forma provisional. El barri d’Orriols ha quedat sense llum per les pluges.

 

 

Per part seua, els Consorcis de Bombers de València i de Castelló, respectivament, no han tingut fins ara serveis relacionats amb les pluges en les últimes hores, segons ha informat per part seua el ‘112 CV‘.

Últimes notícies

Mor una conductora d’Alzira en xocar amb un senglar en la N-340 a L’Ampolla

Una dona de 30 anys, natural d'Alzira, va morir en la N-340 a l'altura de L'Ampolla després de col·lidir amb un senglar. És la segona víctima mortal de l'any en vies interurbanes de Catalunya.

Emergències ha activat l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat i crida a extremar la prudència al volant. Recomana alçar el peu de l'accelerador, no frenar i mantindre les rodes rectes fins a recuperar l'adherència.

Dani J arriba al Benidorm Fest per a hissar la bandera de la bachata a Espanya

Després de girar per més de 30 països, el sevillà competirà amb 'Ballant-te' per a trencar el sostre de cristall dels ritmes llatins i normalitzar la bachata a Espanya. Defén una fusió amb accent andalús i afronta el repte televisiu com un impuls per a créixer.

Desmantellen una plantació de marihuana amb 264 plantes en una vivenda de Pedreguer

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació interior en una vivenda de Pedreguer amb 264 plantes i ha detingut a un home i una dona, de 67 i 68 anys, per tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda en un centre comercial de València per estafar més de 7.000 euros per encàrrec

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va realitzar compres per més de 7.000 euros amb targetes de crèdit alienes usant un telèfon mòbil. Segons va manifestar, actuava per encàrrec d'un tercer a través d'aplicacions xineses.

Comença el dilluns el juí per l’assassinat del canonge de la catedral de València

L'Audiència de València obri el dilluns el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit trobat asfixiat en la seua vivenda en 2024. Es dirimix també el suposat ús de les seues targetes per a traure diners i comprar després del crim.

Dela firma el gol 700 del Llevant en Primera Divisió

El defensor Adrián de la Font 'Dela' va anotar el segon tant del Llevant en el 3-2 a l'Elx i va firmar el gol 700 del club en Primera. Pablo Martínez va posar el 1-1 i Matturro va decidir en el 96; els dos es van estrenar com a golejadors en la màxima categoria.

L”ionqui dels diners’ torna a la banqueta amb tres empresaris per tripijocs en Cultura de València

Marcos Benavent torna este dilluns a la banqueta al costat de tres empresaris i al exgerente d'una fundació per suposats tripijocs entre 2003 i 2008 en l'àrea de Cultura de València. La Fiscalia demana fins a 6 anys i mig de presó, multes, inhabilitació i devolució de fons per comissions il·lícites.