Danielle, la xica de 24 anys trobada morta dins d’un armari en Mallorca

 

El cas de la mort de Danielle Finlay seguix preocupant als seus amics, familiars i veïns de Mallorca. La xica, de només 24 anys, va aparéixer morta dins l’armari del seu pis en la localitat mallorquina de Magaluf el passat dimarts, després de dies sense saber res d’ella. 

 

Danielle era una jove alegre, aficionada a la música i amb ganes de treballar. De fet, es trobava residint en Mallorca esperant l’estiu per a tornar a la faena, però la crisi del coronavirus i el confinament van trencar els seus desitjos i va retardar tota la temporada. 

 

La xica vivia a soles des de feia uns anys en un edifici de Punta Ballena, la zona més turística de Magaluf, i van ser uns amics seus qui van alertar a les forces de seguretat perquè feia dies que no tenien senyals d’ella. Després de tocar al 112, es van posar en contacte amb el llogater de Danielle, qui els va facilitar una clau per a entrar al pis. 

 

Una volta allí, poc abans de les 9 de la nit, van trobar el cos de la seua amiga dins de l’armari, però ja feia hores que era morta. Segons el mitjà ‘Última hora’, les primeres hipòtesis apunten que la xica s’hauria suïcidat, però encara s’està investigant. 

 

Un socorrista que viu en el mateix edifici va anar a ajudar després de trobar el cos, com ell mateixa ha explicat, però la xica feia hores que era morta i no va poder fer res per ella. 

 

Recapten fons per repatriar el seu cos

Els amics de Danielle estan destrossats per la pèrdua d’una xica alegre i plena de vida, però que des de fa algunes setmanes estava canviant. Segons els seus amics, es mostrava diferent, raó per la que es van posar nerviosos quan van deixar de tindre notícies d’ella.

 

Els seus amics i companys, la majoria compatriotes d’ella, han recaptat fons per a poder repatriar el seu cos i enviar-lo una altra volta al Regne Unit, estalviant-li este cost, i el del funeral, a la seua família. Per sort, en només 7 hores van poder recaptar 3.300 euros (3.000 lliures esterlines) per a poder-ho fer. 

Últimes notícies

Xest concentra este cap de setmana 150 pilots en la recta final de l’ESBK

El Circuit Ricardo Tormo rep este cap de setmana 150 pilots per a disputar la sisena prova del Campionat d'Espanya de Superbike.

Xefs de 14 països es jugaran diumenge a Sueca el títol de millor paella del món

Sueca reunirà este diumenge al Passeig de l'Estació 40 xefs de 14 països i cinc continents per a competir pel títol de millor paella del món en la 65a edició del Concurs Internacional de Paella Valenciana.

L’oferta final de Ford Almussafes: pujada salarial lligada a l’IPC i gratificació de 1.000 euros anuals

La direcció de Ford Almussafes ha plantejat una oferta final per al període 2027-2030 amb salaris lligats a l’IPC real, una gratificació anual de 1.000 euros i fins a huit dissabtes obligatoris si la producció ho exigix.

Pérez Llorca reclama a Sánchez que deixe de discriminar la Comunitat Valenciana en inversions i finançament

Juanfran Pérez Llorca confia que la visita de Pedro Sánchez a Alacant servisca perquè el Govern central assumisca que no pot continuar discriminant la Comunitat Valenciana en inversions, infraestructures, aigua i finançament sanitari.

Pérez Llorca es veu tranquil davant la candidatura del PP a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està 'absolutament tranquil' davant la seua possible candidatura del PP per a revalidar la Presidència de la Generalitat i remarca que va assumir el càrrec sense exigir res a canvi. El president defensa la seua gestió i sosté que cap altre president interí ha oferit tantes 'realitats' als municipis.

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.