Danielle, la xica de 24 anys trobada morta dins d’un armari en Mallorca

Ejemplo de shortcode con estilo
  El cas de la mort de Danielle Finlay seguix preocupant als seus amics, familiars i veïns de Mallorca. La xica, de només 24 anys, va aparéixer morta dins l’armari del seu pis en la localitat mallorquina de Magaluf el passat dimarts, després de dies sense saber res d’ella.    Danielle era una jove alegre, aficionada […]

 

El cas de la mort de Danielle Finlay seguix preocupant als seus amics, familiars i veïns de Mallorca. La xica, de només 24 anys, va aparéixer morta dins l’armari del seu pis en la localitat mallorquina de Magaluf el passat dimarts, després de dies sense saber res d’ella. 

 

Danielle era una jove alegre, aficionada a la música i amb ganes de treballar. De fet, es trobava residint en Mallorca esperant l’estiu per a tornar a la faena, però la crisi del coronavirus i el confinament van trencar els seus desitjos i va retardar tota la temporada. 

 

La xica vivia a soles des de feia uns anys en un edifici de Punta Ballena, la zona més turística de Magaluf, i van ser uns amics seus qui van alertar a les forces de seguretat perquè feia dies que no tenien senyals d’ella. Després de tocar al 112, es van posar en contacte amb el llogater de Danielle, qui els va facilitar una clau per a entrar al pis. 

 

Una volta allí, poc abans de les 9 de la nit, van trobar el cos de la seua amiga dins de l’armari, però ja feia hores que era morta. Segons el mitjà ‘Última hora’, les primeres hipòtesis apunten que la xica s’hauria suïcidat, però encara s’està investigant. 

 

Un socorrista que viu en el mateix edifici va anar a ajudar després de trobar el cos, com ell mateixa ha explicat, però la xica feia hores que era morta i no va poder fer res per ella. 

 

Recapten fons per repatriar el seu cos

Els amics de Danielle estan destrossats per la pèrdua d’una xica alegre i plena de vida, però que des de fa algunes setmanes estava canviant. Segons els seus amics, es mostrava diferent, raó per la que es van posar nerviosos quan van deixar de tindre notícies d’ella.

 

Els seus amics i companys, la majoria compatriotes d’ella, han recaptat fons per a poder repatriar el seu cos i enviar-lo una altra volta al Regne Unit, estalviant-li este cost, i el del funeral, a la seua família. Per sort, en només 7 hores van poder recaptar 3.300 euros (3.000 lliures esterlines) per a poder-ho fer. 

Últimes notícies

La dimissió de Óscar Puente marca la resposta a l’accident d’Urda

Arcadi España ha defensat la dimissió de Óscar Puente després de l’accident ferroviari d’Urda i ha destacat la necessitat de recuperar la confiança en el tren.

Arcadi España alerta pels 3.669 milions valencians

Arcadi España sosté que un govern de PP i Vox no aprovaria un nou model de finançament ni aportaria 3.669 milions a la Comunitat Valenciana.

La desena jornada de Tercera Federación intensifica la lluita per l’ascens

Huit equips estan separats per dos punts en la lluita pels llocs de promoció. La jornada es disputa dissabte 7 i diumenge, amb duels directes per l’ascens i la permanència.

Vinícius es perdrà el duel de Mestalla per la seua sanció

Vinícius no jugarà dissabte a Mestalla perquè complirà el quart i últim partit de sanció. L’expulsió de 2025 i els episodis anteriors mantenen viva la seua relació conflictiva amb l’estadi.

La campanya de Fran Sol per a la família de Jesús de Miguel frega els 100.000 euros

La iniciativa per a ajudar la família de Jesús de Miguel s’acosta als 100.000 euros i aspira a arribar als 110.000. Prop d’un miler de persones hi han col·laborat.

La Tercera Federación, més igualada que mai en el grup VI

Huit equips del grup VI estan separats per només dos punts, mentre el Villarreal C lidera amb huit victòries en nou jornades.

El Govern obliga les almàsseres a guardar el 12 % de l’oli d’oliva declarat des de novembre

La mesura afecta també les almàsseres valencianes i mantindrà una part de la producció fora del mercat fins al 30 de setembre de 2027

La Fira de les Comarques s’inaugura hui a Vivers amb entrada gratuïta

La cita reunix 58 destinacions turístiques fins diumenge amb cuina en directe, tastos, música i activitats infantils