9.1 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Danielle, la xica de 24 anys trobada morta dins d’un armari en Mallorca

 

El cas de la mort de Danielle Finlay seguix preocupant als seus amics, familiars i veïns de Mallorca. La xica, de només 24 anys, va aparéixer morta dins l’armari del seu pis en la localitat mallorquina de Magaluf el passat dimarts, després de dies sense saber res d’ella. 

 

Danielle era una jove alegre, aficionada a la música i amb ganes de treballar. De fet, es trobava residint en Mallorca esperant l’estiu per a tornar a la faena, però la crisi del coronavirus i el confinament van trencar els seus desitjos i va retardar tota la temporada. 

 

La xica vivia a soles des de feia uns anys en un edifici de Punta Ballena, la zona més turística de Magaluf, i van ser uns amics seus qui van alertar a les forces de seguretat perquè feia dies que no tenien senyals d’ella. Després de tocar al 112, es van posar en contacte amb el llogater de Danielle, qui els va facilitar una clau per a entrar al pis. 

 

Una volta allí, poc abans de les 9 de la nit, van trobar el cos de la seua amiga dins de l’armari, però ja feia hores que era morta. Segons el mitjà ‘Última hora’, les primeres hipòtesis apunten que la xica s’hauria suïcidat, però encara s’està investigant. 

 

Un socorrista que viu en el mateix edifici va anar a ajudar després de trobar el cos, com ell mateixa ha explicat, però la xica feia hores que era morta i no va poder fer res per ella. 

 

Recapten fons per repatriar el seu cos

Els amics de Danielle estan destrossats per la pèrdua d’una xica alegre i plena de vida, però que des de fa algunes setmanes estava canviant. Segons els seus amics, es mostrava diferent, raó per la que es van posar nerviosos quan van deixar de tindre notícies d’ella.

 

Els seus amics i companys, la majoria compatriotes d’ella, han recaptat fons per a poder repatriar el seu cos i enviar-lo una altra volta al Regne Unit, estalviant-li este cost, i el del funeral, a la seua família. Per sort, en només 7 hores van poder recaptar 3.300 euros (3.000 lliures esterlines) per a poder-ho fer. 

Últimes notícies

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.

Yolanda Díaz crida a mobilitzar-se per la democràcia i acusa ingerència del poder judicial

Yolanda Díaz ha anomenat a una mobilització serena i pacífica en defensa de la democràcia i ha denunciat ingerències del poder judicial. Sumar ha reclamat un espai d'unitat estable a l'esquerra del PSOE i ha defés PGE expansius.