Danielle, la xica de 24 anys trobada morta dins d’un armari en Mallorca

 

El cas de la mort de Danielle Finlay seguix preocupant als seus amics, familiars i veïns de Mallorca. La xica, de només 24 anys, va aparéixer morta dins l’armari del seu pis en la localitat mallorquina de Magaluf el passat dimarts, després de dies sense saber res d’ella. 

 

Danielle era una jove alegre, aficionada a la música i amb ganes de treballar. De fet, es trobava residint en Mallorca esperant l’estiu per a tornar a la faena, però la crisi del coronavirus i el confinament van trencar els seus desitjos i va retardar tota la temporada. 

 

La xica vivia a soles des de feia uns anys en un edifici de Punta Ballena, la zona més turística de Magaluf, i van ser uns amics seus qui van alertar a les forces de seguretat perquè feia dies que no tenien senyals d’ella. Després de tocar al 112, es van posar en contacte amb el llogater de Danielle, qui els va facilitar una clau per a entrar al pis. 

 

Una volta allí, poc abans de les 9 de la nit, van trobar el cos de la seua amiga dins de l’armari, però ja feia hores que era morta. Segons el mitjà ‘Última hora’, les primeres hipòtesis apunten que la xica s’hauria suïcidat, però encara s’està investigant. 

 

Un socorrista que viu en el mateix edifici va anar a ajudar després de trobar el cos, com ell mateixa ha explicat, però la xica feia hores que era morta i no va poder fer res per ella. 

 

Recapten fons per repatriar el seu cos

Els amics de Danielle estan destrossats per la pèrdua d’una xica alegre i plena de vida, però que des de fa algunes setmanes estava canviant. Segons els seus amics, es mostrava diferent, raó per la que es van posar nerviosos quan van deixar de tindre notícies d’ella.

 

Els seus amics i companys, la majoria compatriotes d’ella, han recaptat fons per a poder repatriar el seu cos i enviar-lo una altra volta al Regne Unit, estalviant-li este cost, i el del funeral, a la seua família. Per sort, en només 7 hores van poder recaptar 3.300 euros (3.000 lliures esterlines) per a poder-ho fer. 

Últimes notícies

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.