Danielle, la xica de 24 anys trobada morta dins d’un armari en Mallorca

 

El cas de la mort de Danielle Finlay seguix preocupant als seus amics, familiars i veïns de Mallorca. La xica, de només 24 anys, va aparéixer morta dins l’armari del seu pis en la localitat mallorquina de Magaluf el passat dimarts, després de dies sense saber res d’ella. 

 

Danielle era una jove alegre, aficionada a la música i amb ganes de treballar. De fet, es trobava residint en Mallorca esperant l’estiu per a tornar a la faena, però la crisi del coronavirus i el confinament van trencar els seus desitjos i va retardar tota la temporada. 

 

La xica vivia a soles des de feia uns anys en un edifici de Punta Ballena, la zona més turística de Magaluf, i van ser uns amics seus qui van alertar a les forces de seguretat perquè feia dies que no tenien senyals d’ella. Després de tocar al 112, es van posar en contacte amb el llogater de Danielle, qui els va facilitar una clau per a entrar al pis. 

 

Una volta allí, poc abans de les 9 de la nit, van trobar el cos de la seua amiga dins de l’armari, però ja feia hores que era morta. Segons el mitjà ‘Última hora’, les primeres hipòtesis apunten que la xica s’hauria suïcidat, però encara s’està investigant. 

 

Un socorrista que viu en el mateix edifici va anar a ajudar després de trobar el cos, com ell mateixa ha explicat, però la xica feia hores que era morta i no va poder fer res per ella. 

 

Recapten fons per repatriar el seu cos

Els amics de Danielle estan destrossats per la pèrdua d’una xica alegre i plena de vida, però que des de fa algunes setmanes estava canviant. Segons els seus amics, es mostrava diferent, raó per la que es van posar nerviosos quan van deixar de tindre notícies d’ella.

 

Els seus amics i companys, la majoria compatriotes d’ella, han recaptat fons per a poder repatriar el seu cos i enviar-lo una altra volta al Regne Unit, estalviant-li este cost, i el del funeral, a la seua família. Per sort, en només 7 hores van poder recaptar 3.300 euros (3.000 lliures esterlines) per a poder-ho fer. 

Últimes notícies

El Tribunal Suprem manté els quasi 8 anys de presó per a Marcos Benavent, el conegut ‘yonqui del dinero’

El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna de set anys i 10 mesos de presó per a l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent en el primer juí del cas Imelsa, i només li ha reduït una part de les costes. També ha ajustat la pena a l’empresari José Antonio Toledo.

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.