Les declaracions que la mare dels fills assassinats en Godella va fer a la Guàrdia Civil

Imatge familiar del matrimoni amb un dels menors

Gombau ha declarat «haver complit els desitjos de Déu» | Xarxes

 

‘Espejo Público’, del mitjà televisiu Antena 3, ha donat a conéixer part de la declaració que va fer Maria Gombau, la mare dels dos fills menors assassinats en Godella, València.

 

Segons el programa presentat per Susanna Griso, Gombau va dir als agents de la Guàrdia Civil que «traure-li la vida a Ichel i a Amiel era l’única manera de salvar les seues ànimes i salvar-me jo mateixa». També afig que, després d’haver matriculat el seu fill en l’escola, «li havien robat l’ànima».

  

Maria també va donar el seu testimoni dels fets: «Per a una mare com jo, això és fàcil de detectar. Estava més violent, més agressiu, s’enfrontava a mi, però el pitjor va ser quan em vaig donar compte que, encara sent xicotet, era capaç de controlar la meua voluntat, fea de mi el que volia».

 

I encara afegí que «va arribar a un punt en què també entrava en el meu cervell i dominava el meu pensament. En el cas de la meua filla, és una llàstima, però al cap de poc de temps de nàixer, li van robar l’ànima. Era un cos sense ànima. La que tenia en morir no és la mateixa que quan va nàixer». Va finalitzar la seua declaració diguent que Déu li havia ordenat que «practicara un ritual de purificació i jo vaig complir amb els seus desitjos».

 

Troben a Natalia Sánchez, la jove espanyola desapareguda en París

Natalia Sánchez Uribe, desaparecida en París

Natalia durant la seua estada a París | Instagram

 

Apareix Natalia Sánchez, la jove estudiant de la UAB que va desaparéixer en París fa una setmana. La Guàrdia Civil ha confirmat que el pare ha reconegut a la xica en un hospital de París. Pareix ser que una patrulla de la Policia francesa l’ha trobat desorientada caminant pel carrer i l’ha traslladada al centre mèdic en bon estat de salut. La família de Natalia ha demanat temps per a la seua intimitat i per a poder recuperar la calma, segons difonia per Twitter l’organització QSDGlobal, que ajuda a buscar persones desaparegudes.

 

A poc a poc, s’anaven coneixent detalls dels últims passos pegats per la xica abans de la seua desaparició. En les últimes hores, s’ha fet públic el testimoni del propietari del pis on vivia de lloguer.  Este home, italià de 42 anys, hauria explicat a ‘La Vanguardia’, just abans de testificar davant de la policia francesa, que el 2 de maig havia quedat amb ella per a que li tornara les claus però que finalment la xica no va acudir. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.