Les declaracions que la mare dels fills assassinats en Godella va fer a la Guàrdia Civil

Imatge familiar del matrimoni amb un dels menors

Gombau ha declarat «haver complit els desitjos de Déu» | Xarxes

 

‘Espejo Público’, del mitjà televisiu Antena 3, ha donat a conéixer part de la declaració que va fer Maria Gombau, la mare dels dos fills menors assassinats en Godella, València.

 

Segons el programa presentat per Susanna Griso, Gombau va dir als agents de la Guàrdia Civil que «traure-li la vida a Ichel i a Amiel era l’única manera de salvar les seues ànimes i salvar-me jo mateixa». També afig que, després d’haver matriculat el seu fill en l’escola, «li havien robat l’ànima».

  

Maria també va donar el seu testimoni dels fets: «Per a una mare com jo, això és fàcil de detectar. Estava més violent, més agressiu, s’enfrontava a mi, però el pitjor va ser quan em vaig donar compte que, encara sent xicotet, era capaç de controlar la meua voluntat, fea de mi el que volia».

 

I encara afegí que «va arribar a un punt en què també entrava en el meu cervell i dominava el meu pensament. En el cas de la meua filla, és una llàstima, però al cap de poc de temps de nàixer, li van robar l’ànima. Era un cos sense ànima. La que tenia en morir no és la mateixa que quan va nàixer». Va finalitzar la seua declaració diguent que Déu li havia ordenat que «practicara un ritual de purificació i jo vaig complir amb els seus desitjos».

 

Troben a Natalia Sánchez, la jove espanyola desapareguda en París

Natalia Sánchez Uribe, desaparecida en París

Natalia durant la seua estada a París | Instagram

 

Apareix Natalia Sánchez, la jove estudiant de la UAB que va desaparéixer en París fa una setmana. La Guàrdia Civil ha confirmat que el pare ha reconegut a la xica en un hospital de París. Pareix ser que una patrulla de la Policia francesa l’ha trobat desorientada caminant pel carrer i l’ha traslladada al centre mèdic en bon estat de salut. La família de Natalia ha demanat temps per a la seua intimitat i per a poder recuperar la calma, segons difonia per Twitter l’organització QSDGlobal, que ajuda a buscar persones desaparegudes.

 

A poc a poc, s’anaven coneixent detalls dels últims passos pegats per la xica abans de la seua desaparició. En les últimes hores, s’ha fet públic el testimoni del propietari del pis on vivia de lloguer.  Este home, italià de 42 anys, hauria explicat a ‘La Vanguardia’, just abans de testificar davant de la policia francesa, que el 2 de maig havia quedat amb ella per a que li tornara les claus però que finalment la xica no va acudir. 

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.