Les declaracions que la mare dels fills assassinats en Godella va fer a la Guàrdia Civil

Imatge familiar del matrimoni amb un dels menors

Gombau ha declarat «haver complit els desitjos de Déu» | Xarxes

 

‘Espejo Público’, del mitjà televisiu Antena 3, ha donat a conéixer part de la declaració que va fer Maria Gombau, la mare dels dos fills menors assassinats en Godella, València.

 

Segons el programa presentat per Susanna Griso, Gombau va dir als agents de la Guàrdia Civil que «traure-li la vida a Ichel i a Amiel era l’única manera de salvar les seues ànimes i salvar-me jo mateixa». També afig que, després d’haver matriculat el seu fill en l’escola, «li havien robat l’ànima».

  

Maria també va donar el seu testimoni dels fets: «Per a una mare com jo, això és fàcil de detectar. Estava més violent, més agressiu, s’enfrontava a mi, però el pitjor va ser quan em vaig donar compte que, encara sent xicotet, era capaç de controlar la meua voluntat, fea de mi el que volia».

 

I encara afegí que «va arribar a un punt en què també entrava en el meu cervell i dominava el meu pensament. En el cas de la meua filla, és una llàstima, però al cap de poc de temps de nàixer, li van robar l’ànima. Era un cos sense ànima. La que tenia en morir no és la mateixa que quan va nàixer». Va finalitzar la seua declaració diguent que Déu li havia ordenat que «practicara un ritual de purificació i jo vaig complir amb els seus desitjos».

 

Troben a Natalia Sánchez, la jove espanyola desapareguda en París

Natalia Sánchez Uribe, desaparecida en París

Natalia durant la seua estada a París | Instagram

 

Apareix Natalia Sánchez, la jove estudiant de la UAB que va desaparéixer en París fa una setmana. La Guàrdia Civil ha confirmat que el pare ha reconegut a la xica en un hospital de París. Pareix ser que una patrulla de la Policia francesa l’ha trobat desorientada caminant pel carrer i l’ha traslladada al centre mèdic en bon estat de salut. La família de Natalia ha demanat temps per a la seua intimitat i per a poder recuperar la calma, segons difonia per Twitter l’organització QSDGlobal, que ajuda a buscar persones desaparegudes.

 

A poc a poc, s’anaven coneixent detalls dels últims passos pegats per la xica abans de la seua desaparició. En les últimes hores, s’ha fet públic el testimoni del propietari del pis on vivia de lloguer.  Este home, italià de 42 anys, hauria explicat a ‘La Vanguardia’, just abans de testificar davant de la policia francesa, que el 2 de maig havia quedat amb ella per a que li tornara les claus però que finalment la xica no va acudir. 

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.