18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Les declaracions que la mare dels fills assassinats en Godella va fer a la Guàrdia Civil

Imatge familiar del matrimoni amb un dels menors

Gombau ha declarat «haver complit els desitjos de Déu» | Xarxes

 

‘Espejo Público’, del mitjà televisiu Antena 3, ha donat a conéixer part de la declaració que va fer Maria Gombau, la mare dels dos fills menors assassinats en Godella, València.

 

Segons el programa presentat per Susanna Griso, Gombau va dir als agents de la Guàrdia Civil que «traure-li la vida a Ichel i a Amiel era l’única manera de salvar les seues ànimes i salvar-me jo mateixa». També afig que, després d’haver matriculat el seu fill en l’escola, «li havien robat l’ànima».

  

Maria també va donar el seu testimoni dels fets: «Per a una mare com jo, això és fàcil de detectar. Estava més violent, més agressiu, s’enfrontava a mi, però el pitjor va ser quan em vaig donar compte que, encara sent xicotet, era capaç de controlar la meua voluntat, fea de mi el que volia».

 

I encara afegí que «va arribar a un punt en què també entrava en el meu cervell i dominava el meu pensament. En el cas de la meua filla, és una llàstima, però al cap de poc de temps de nàixer, li van robar l’ànima. Era un cos sense ànima. La que tenia en morir no és la mateixa que quan va nàixer». Va finalitzar la seua declaració diguent que Déu li havia ordenat que «practicara un ritual de purificació i jo vaig complir amb els seus desitjos».

 

Troben a Natalia Sánchez, la jove espanyola desapareguda en París

Natalia Sánchez Uribe, desaparecida en París

Natalia durant la seua estada a París | Instagram

 

Apareix Natalia Sánchez, la jove estudiant de la UAB que va desaparéixer en París fa una setmana. La Guàrdia Civil ha confirmat que el pare ha reconegut a la xica en un hospital de París. Pareix ser que una patrulla de la Policia francesa l’ha trobat desorientada caminant pel carrer i l’ha traslladada al centre mèdic en bon estat de salut. La família de Natalia ha demanat temps per a la seua intimitat i per a poder recuperar la calma, segons difonia per Twitter l’organització QSDGlobal, que ajuda a buscar persones desaparegudes.

 

A poc a poc, s’anaven coneixent detalls dels últims passos pegats per la xica abans de la seua desaparició. En les últimes hores, s’ha fet públic el testimoni del propietari del pis on vivia de lloguer.  Este home, italià de 42 anys, hauria explicat a ‘La Vanguardia’, just abans de testificar davant de la policia francesa, que el 2 de maig havia quedat amb ella per a que li tornara les claus però que finalment la xica no va acudir. 

Últimes notícies

Els davanters del Llevant, en sequera: només un gol en els últims dotze partits

Només Carlos Espí ha marcat per la davantera del Llevant en els últims dotze partits de Lliga; la resta de punts va arribar des de la segona línia i la defensa. Amb Luís Castro, Iván Romero va ser titular sense encert i Etta Eyong va perdre temps per la Copa Àfrica; així i tot l'equip suma 26 gols.

Un home es refugia en un traster després de ser acoltellat per la seua parella a València

La Policia Nacional va localitzar en Patraix a un home ferit per arma blanca ocult en un traster i va detindre a la seua parella després de seguir una reguera de sang en la vivenda.

Desarticulat un grup itinerant per robatoris en salons de joc d’Alacant i Múrcia

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal itinerant que ha assaltat salons de joc a Múrcia i Alacant amb la tècnica 'stacker'. Quatre persones han sigut detingudes i la investigació ha quedat oberta per a altres fets similars.

Alacant frega el 10% de la construcció i rehabilitació de vivendes a Espanya

Alacant va concentrar el 9,2% dels visats d'obra nova i rehabilitació residencial en 2025, amb focus a Torrevieja, Elx, Sant Joan d'Alacant i la capital. L'impuls es va recolzar en obra nova i en una forta pujada de la rehabilitació de vivenda.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per ratxes de 90 km/h en el litoral i sud de València

Aemet activarà l'avís taronja en el litoral i l'interior sud de València per vent d'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Castelló i Alacant quedaran en avís groc.

Chiva recupera el carrer Buñol i el Pont Vell, la seua zona zero de la DANA

L'Ajuntament ha culminat la reconstrucció del carrer Buñol i del Pont Vell, oberts al trànsit i al pas per als vianants des d'agost, després dels danys de la DANA. La intervenció retorna la normalitat al barri antic i reforça la seguretat al costat del barranc.

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.

Tres comunitats en alerta taronja i altres onze en groc per vent, pluja i onatge

Andalusia, Galícia i la Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per vent, pluja i mala mar, mentres altres onze comunitats mantenen avisos grocs.