Helena, degollada pel seu home davant de la seua filla d’onze anys en Dénia

Restes de sang d’un ganivet en una imatge d’arxiu | Cedida

 

ACTUALITZAT 12.00 hores. Agents de la Policia Nacional de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant) han detingut esta matinada de dimarts a un home de 54 anys, de nom Roman Ch., com a presumpte autor de la mort de la seua parella, Helena V., una dona de 44 anys, degollada en el seu domicili a les 5.30 hores. El crim l’ha comés davant de la seua filla, d’11 anys.

 

Al voltant de les 04.00 hores una veïna estava sentint crits de terror de la xiqueta, i esta ha tocat als agents. La parella, de nacionalitat russa, no convivia i, pel que pareix, l’home ha accedit a la casa sense el consentiment de la víctima. Segons fonts policials, el presumpte autor hauria utilitzat una escala per a arribar primer a una terrassa i després al segon pis, a on viu la dona i la filla, un domicili ubicat en l’avinguda de València. Finalment, va conseguir accedir per una finestra.

 

El relat d’una veïna explica que l’acusat feia pocs anys que havia arribat a la localitat, portant a viure a la seua dona i a la filla. Poc de temps després, el veïnat descobria que el marit ja no vivia allí per una ordre d’allunyament. La dona, que era molt reservada, segons expliquen alguns veïns, va denunciar a l’home el passat 1 d’octubre i les últimes informacions apunten a que el presumpte autor ja hauria incomplit dos ordres més anteriorment.

 

Dia de dol en Dénia

L’Ajuntament, després d’estos fets, ha decretat un dia de dol oficial i se celebrarà una concentració silenciosa a les 13.00 hores en la plaça de l’Ajuntament, organitzada pel Consell de les Dones de Dénia en rebuig al crim d’Helena.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.