Helena, degollada pel seu home davant de la seua filla d’onze anys en Dénia

Restes de sang d’un ganivet en una imatge d’arxiu | Cedida

 

ACTUALITZAT 12.00 hores. Agents de la Policia Nacional de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant) han detingut esta matinada de dimarts a un home de 54 anys, de nom Roman Ch., com a presumpte autor de la mort de la seua parella, Helena V., una dona de 44 anys, degollada en el seu domicili a les 5.30 hores. El crim l’ha comés davant de la seua filla, d’11 anys.

 

Al voltant de les 04.00 hores una veïna estava sentint crits de terror de la xiqueta, i esta ha tocat als agents. La parella, de nacionalitat russa, no convivia i, pel que pareix, l’home ha accedit a la casa sense el consentiment de la víctima. Segons fonts policials, el presumpte autor hauria utilitzat una escala per a arribar primer a una terrassa i després al segon pis, a on viu la dona i la filla, un domicili ubicat en l’avinguda de València. Finalment, va conseguir accedir per una finestra.

 

El relat d’una veïna explica que l’acusat feia pocs anys que havia arribat a la localitat, portant a viure a la seua dona i a la filla. Poc de temps després, el veïnat descobria que el marit ja no vivia allí per una ordre d’allunyament. La dona, que era molt reservada, segons expliquen alguns veïns, va denunciar a l’home el passat 1 d’octubre i les últimes informacions apunten a que el presumpte autor ja hauria incomplit dos ordres més anteriorment.

 

Dia de dol en Dénia

L’Ajuntament, després d’estos fets, ha decretat un dia de dol oficial i se celebrarà una concentració silenciosa a les 13.00 hores en la plaça de l’Ajuntament, organitzada pel Consell de les Dones de Dénia en rebuig al crim d’Helena.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.