16.5 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Helena, degollada pel seu home davant de la seua filla d’onze anys en Dénia

Restes de sang d’un ganivet en una imatge d’arxiu | Cedida

 

ACTUALITZAT 12.00 hores. Agents de la Policia Nacional de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant) han detingut esta matinada de dimarts a un home de 54 anys, de nom Roman Ch., com a presumpte autor de la mort de la seua parella, Helena V., una dona de 44 anys, degollada en el seu domicili a les 5.30 hores. El crim l’ha comés davant de la seua filla, d’11 anys.

 

Al voltant de les 04.00 hores una veïna estava sentint crits de terror de la xiqueta, i esta ha tocat als agents. La parella, de nacionalitat russa, no convivia i, pel que pareix, l’home ha accedit a la casa sense el consentiment de la víctima. Segons fonts policials, el presumpte autor hauria utilitzat una escala per a arribar primer a una terrassa i després al segon pis, a on viu la dona i la filla, un domicili ubicat en l’avinguda de València. Finalment, va conseguir accedir per una finestra.

 

El relat d’una veïna explica que l’acusat feia pocs anys que havia arribat a la localitat, portant a viure a la seua dona i a la filla. Poc de temps després, el veïnat descobria que el marit ja no vivia allí per una ordre d’allunyament. La dona, que era molt reservada, segons expliquen alguns veïns, va denunciar a l’home el passat 1 d’octubre i les últimes informacions apunten a que el presumpte autor ja hauria incomplit dos ordres més anteriorment.

 

Dia de dol en Dénia

L’Ajuntament, després d’estos fets, ha decretat un dia de dol oficial i se celebrarà una concentració silenciosa a les 13.00 hores en la plaça de l’Ajuntament, organitzada pel Consell de les Dones de Dénia en rebuig al crim d’Helena.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cuina valenciana sense carn

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana presenta el llibre com una guia completa de cuina valenciana sense carn, que combina tradició, cultura, llengua i compromís amb una manera de menjar més conscient, sense renunciar a l’essència mediterrània

L’ocupació en la Comunitat Valenciana va sumar 98.800 persones en 2025 i l’atur va baixar al 10,39%

La Comunitat Valenciana va sumar 98.800 ocupats en 2025 i va tancar l'any amb 2,47 milions de treballadors. La taxa d'atur es va situar en el 10,39% després d'una forta retallada trimestral.

Ratxes molt fortes a l’interior, pluges febles i descens de la cota de neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dimarts vent de l'oest amb ratxes molt fortes a l'interior, cels nuvolosos i precipitacions febles; la cota de neu baixa a 1.200-1.400 m al final del dia. Demà persistirà el vent i hi haurà pluges avançant d'oest a est.

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.