Helena, degollada pel seu home davant de la seua filla d’onze anys en Dénia

Restes de sang d’un ganivet en una imatge d’arxiu | Cedida

 

ACTUALITZAT 12.00 hores. Agents de la Policia Nacional de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant) han detingut esta matinada de dimarts a un home de 54 anys, de nom Roman Ch., com a presumpte autor de la mort de la seua parella, Helena V., una dona de 44 anys, degollada en el seu domicili a les 5.30 hores. El crim l’ha comés davant de la seua filla, d’11 anys.

 

Al voltant de les 04.00 hores una veïna estava sentint crits de terror de la xiqueta, i esta ha tocat als agents. La parella, de nacionalitat russa, no convivia i, pel que pareix, l’home ha accedit a la casa sense el consentiment de la víctima. Segons fonts policials, el presumpte autor hauria utilitzat una escala per a arribar primer a una terrassa i després al segon pis, a on viu la dona i la filla, un domicili ubicat en l’avinguda de València. Finalment, va conseguir accedir per una finestra.

 

El relat d’una veïna explica que l’acusat feia pocs anys que havia arribat a la localitat, portant a viure a la seua dona i a la filla. Poc de temps després, el veïnat descobria que el marit ja no vivia allí per una ordre d’allunyament. La dona, que era molt reservada, segons expliquen alguns veïns, va denunciar a l’home el passat 1 d’octubre i les últimes informacions apunten a que el presumpte autor ja hauria incomplit dos ordres més anteriorment.

 

Dia de dol en Dénia

L’Ajuntament, després d’estos fets, ha decretat un dia de dol oficial i se celebrarà una concentració silenciosa a les 13.00 hores en la plaça de l’Ajuntament, organitzada pel Consell de les Dones de Dénia en rebuig al crim d’Helena.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.