Mor el xic que va intentar assassinar a l’exnóvia i a l’exsogra en Dénia

Ganivet ple de sang en una imatge d’arxiu   | Cedida

 

ACTUALITZAT 18/07/2019 a les 11.45 hores

El xic de 32 anys i d’origen romanés que este dimecres va intentar suïcidar-se ingerint salfumant després de, suposadament, apunyalar a la seua exparella i la seua exsogra en Dénia, ha mort finalment en l’hospital a on havia sigut traslladat després dels fets, segons han confirmat fonts hospitalàries.

 

A l’home, que estava detingut, se li ha fet una intervenció i havia ingressat en la UCI de l’Hospital de Dénia. Per,ò finalment, ha mort a les 10.00 d’este dijous. La seua exparella, de 26 anys, ja ha rebut l’alta hospitalària, mentres que l’exsogra, de 43 anys, continua ingressada en planta després de ser sotmesa a una intervenció mèdica, segons les mateixes fonts

 

Es va amagar davall del llit esperant que arribaren a casa

Este dimecres de matinada, cap a les 04.00 hores, un home de 32 anys ha ferit amb un ganivet a la seua exparella sentimental i a la mare d’ella en Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant) i, posteriorment, ha tractat de suïcidar-se ingerint una gran quantitat de salfumant, segons han informat fonts de la investigació. Tant les dos dones com el presumpte agressor han sigut traslladats a un centre sanitari i, en principi, els tres estan fora de perill.

 

Els fets han passat quan l’home, d’origen romanés i veí de Dénia, s‘ha introduït per la finestra de la casa de la seua exparella sentimental, en el número 106 del passeig del Saladar, quan ella no estava en casa. L’home es va amagar davall del llit de la víctima –de la mateixa nacionalitat i de 27 anys– que va arribar poc després, amb sa mare, de 43 anys i també romanesa.

 

Una volta que l’exparella estava dins amb la mare, el presumpte agressor va eixir del seu amagatall i, amb un ganivet, va intentar apunyalar a les dos dones, que van patir ferides considerades «de defensa» en els braços i els omòplats.

 

En eixe moment, es va avisar a les forces de seguretat i la Policia Nacional va activar un dispositiu de busca del presumpte agressor, que va ser trobat poc després en sa casa, a on s’havia intentat suïcidar ingerint «una quantitat important de salfumant».

 

Les dos dones van ser traslladades a l’Hospital de la Dénia, igual que el detingut i, encara que no es tem per la vida de cap d’ells. Esta agressió s’ha produït només cinc dies després de l’assassinat de Maria Asunción, en Elx, a mà del seu marit quan ella havia començat els tràmits del divorci.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.

Un jutge revoca el tercer grau a dos presos d’ETA, un d’ells pel doble crim de Santa Pola

L’Audiència Nacional ha deixat sense efecte el tercer grau penitenciari concedit pel Govern basc a Juan Antonio Olarra Guridi i a Óscar Celarain, condemnat per l’atemptat de la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola, en considerar prematura la seua semillibertat.

Compromís exigix la compareixença de Juanfran Pérez Llorca pel gran incendi de la Vall d’Uixó

Compromís ha sol·licitat un ple extraordinari a Les Corts perquè el president Juanfran Pérez Llorca i el conseller d'Emergències expliquen la gestió de l'incendi de la Vall d'Uixó, que ha cremat ja 7.000 hectàrees. La coalició reclama redirigir el milió d'euros per a la Fundación Toro de Lidia a emergències i reclama 'menys toreros i més bombers'.

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.