Mor el xic que va intentar assassinar a l’exnóvia i a l’exsogra en Dénia

Ganivet ple de sang en una imatge d’arxiu   | Cedida

 

ACTUALITZAT 18/07/2019 a les 11.45 hores

El xic de 32 anys i d’origen romanés que este dimecres va intentar suïcidar-se ingerint salfumant després de, suposadament, apunyalar a la seua exparella i la seua exsogra en Dénia, ha mort finalment en l’hospital a on havia sigut traslladat després dels fets, segons han confirmat fonts hospitalàries.

 

A l’home, que estava detingut, se li ha fet una intervenció i havia ingressat en la UCI de l’Hospital de Dénia. Per,ò finalment, ha mort a les 10.00 d’este dijous. La seua exparella, de 26 anys, ja ha rebut l’alta hospitalària, mentres que l’exsogra, de 43 anys, continua ingressada en planta després de ser sotmesa a una intervenció mèdica, segons les mateixes fonts

 

Es va amagar davall del llit esperant que arribaren a casa

Este dimecres de matinada, cap a les 04.00 hores, un home de 32 anys ha ferit amb un ganivet a la seua exparella sentimental i a la mare d’ella en Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant) i, posteriorment, ha tractat de suïcidar-se ingerint una gran quantitat de salfumant, segons han informat fonts de la investigació. Tant les dos dones com el presumpte agressor han sigut traslladats a un centre sanitari i, en principi, els tres estan fora de perill.

 

Els fets han passat quan l’home, d’origen romanés i veí de Dénia, s‘ha introduït per la finestra de la casa de la seua exparella sentimental, en el número 106 del passeig del Saladar, quan ella no estava en casa. L’home es va amagar davall del llit de la víctima –de la mateixa nacionalitat i de 27 anys– que va arribar poc després, amb sa mare, de 43 anys i també romanesa.

 

Una volta que l’exparella estava dins amb la mare, el presumpte agressor va eixir del seu amagatall i, amb un ganivet, va intentar apunyalar a les dos dones, que van patir ferides considerades «de defensa» en els braços i els omòplats.

 

En eixe moment, es va avisar a les forces de seguretat i la Policia Nacional va activar un dispositiu de busca del presumpte agressor, que va ser trobat poc després en sa casa, a on s’havia intentat suïcidar ingerint «una quantitat important de salfumant».

 

Les dos dones van ser traslladades a l’Hospital de la Dénia, igual que el detingut i, encara que no es tem per la vida de cap d’ells. Esta agressió s’ha produït només cinc dies després de l’assassinat de Maria Asunción, en Elx, a mà del seu marit quan ella havia començat els tràmits del divorci.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.