Mor el xic que va intentar assassinar a l’exnóvia i a l’exsogra en Dénia

Ganivet ple de sang en una imatge d’arxiu   | Cedida

 

ACTUALITZAT 18/07/2019 a les 11.45 hores

El xic de 32 anys i d’origen romanés que este dimecres va intentar suïcidar-se ingerint salfumant després de, suposadament, apunyalar a la seua exparella i la seua exsogra en Dénia, ha mort finalment en l’hospital a on havia sigut traslladat després dels fets, segons han confirmat fonts hospitalàries.

 

A l’home, que estava detingut, se li ha fet una intervenció i havia ingressat en la UCI de l’Hospital de Dénia. Per,ò finalment, ha mort a les 10.00 d’este dijous. La seua exparella, de 26 anys, ja ha rebut l’alta hospitalària, mentres que l’exsogra, de 43 anys, continua ingressada en planta després de ser sotmesa a una intervenció mèdica, segons les mateixes fonts

 

Es va amagar davall del llit esperant que arribaren a casa

Este dimecres de matinada, cap a les 04.00 hores, un home de 32 anys ha ferit amb un ganivet a la seua exparella sentimental i a la mare d’ella en Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant) i, posteriorment, ha tractat de suïcidar-se ingerint una gran quantitat de salfumant, segons han informat fonts de la investigació. Tant les dos dones com el presumpte agressor han sigut traslladats a un centre sanitari i, en principi, els tres estan fora de perill.

 

Els fets han passat quan l’home, d’origen romanés i veí de Dénia, s‘ha introduït per la finestra de la casa de la seua exparella sentimental, en el número 106 del passeig del Saladar, quan ella no estava en casa. L’home es va amagar davall del llit de la víctima –de la mateixa nacionalitat i de 27 anys– que va arribar poc després, amb sa mare, de 43 anys i també romanesa.

 

Una volta que l’exparella estava dins amb la mare, el presumpte agressor va eixir del seu amagatall i, amb un ganivet, va intentar apunyalar a les dos dones, que van patir ferides considerades «de defensa» en els braços i els omòplats.

 

En eixe moment, es va avisar a les forces de seguretat i la Policia Nacional va activar un dispositiu de busca del presumpte agressor, que va ser trobat poc després en sa casa, a on s’havia intentat suïcidar ingerint «una quantitat important de salfumant».

 

Les dos dones van ser traslladades a l’Hospital de la Dénia, igual que el detingut i, encara que no es tem per la vida de cap d’ells. Esta agressió s’ha produït només cinc dies després de l’assassinat de Maria Asunción, en Elx, a mà del seu marit quan ella havia començat els tràmits del divorci.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.