11.9 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Mor el xic que va intentar assassinar a l’exnóvia i a l’exsogra en Dénia

Ganivet ple de sang en una imatge d’arxiu   | Cedida

 

ACTUALITZAT 18/07/2019 a les 11.45 hores

El xic de 32 anys i d’origen romanés que este dimecres va intentar suïcidar-se ingerint salfumant després de, suposadament, apunyalar a la seua exparella i la seua exsogra en Dénia, ha mort finalment en l’hospital a on havia sigut traslladat després dels fets, segons han confirmat fonts hospitalàries.

 

A l’home, que estava detingut, se li ha fet una intervenció i havia ingressat en la UCI de l’Hospital de Dénia. Per,ò finalment, ha mort a les 10.00 d’este dijous. La seua exparella, de 26 anys, ja ha rebut l’alta hospitalària, mentres que l’exsogra, de 43 anys, continua ingressada en planta després de ser sotmesa a una intervenció mèdica, segons les mateixes fonts

 

Es va amagar davall del llit esperant que arribaren a casa

Este dimecres de matinada, cap a les 04.00 hores, un home de 32 anys ha ferit amb un ganivet a la seua exparella sentimental i a la mare d’ella en Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant) i, posteriorment, ha tractat de suïcidar-se ingerint una gran quantitat de salfumant, segons han informat fonts de la investigació. Tant les dos dones com el presumpte agressor han sigut traslladats a un centre sanitari i, en principi, els tres estan fora de perill.

 

Els fets han passat quan l’home, d’origen romanés i veí de Dénia, s‘ha introduït per la finestra de la casa de la seua exparella sentimental, en el número 106 del passeig del Saladar, quan ella no estava en casa. L’home es va amagar davall del llit de la víctima –de la mateixa nacionalitat i de 27 anys– que va arribar poc després, amb sa mare, de 43 anys i també romanesa.

 

Una volta que l’exparella estava dins amb la mare, el presumpte agressor va eixir del seu amagatall i, amb un ganivet, va intentar apunyalar a les dos dones, que van patir ferides considerades «de defensa» en els braços i els omòplats.

 

En eixe moment, es va avisar a les forces de seguretat i la Policia Nacional va activar un dispositiu de busca del presumpte agressor, que va ser trobat poc després en sa casa, a on s’havia intentat suïcidar ingerint «una quantitat important de salfumant».

 

Les dos dones van ser traslladades a l’Hospital de la Dénia, igual que el detingut i, encara que no es tem per la vida de cap d’ells. Esta agressió s’ha produït només cinc dies després de l’assassinat de Maria Asunción, en Elx, a mà del seu marit quan ella havia començat els tràmits del divorci.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs