Mor el xic que va intentar assassinar a l’exnóvia i a l’exsogra en Dénia

Ganivet ple de sang en una imatge d’arxiu   | Cedida

 

ACTUALITZAT 18/07/2019 a les 11.45 hores

El xic de 32 anys i d’origen romanés que este dimecres va intentar suïcidar-se ingerint salfumant després de, suposadament, apunyalar a la seua exparella i la seua exsogra en Dénia, ha mort finalment en l’hospital a on havia sigut traslladat després dels fets, segons han confirmat fonts hospitalàries.

 

A l’home, que estava detingut, se li ha fet una intervenció i havia ingressat en la UCI de l’Hospital de Dénia. Per,ò finalment, ha mort a les 10.00 d’este dijous. La seua exparella, de 26 anys, ja ha rebut l’alta hospitalària, mentres que l’exsogra, de 43 anys, continua ingressada en planta després de ser sotmesa a una intervenció mèdica, segons les mateixes fonts

 

Es va amagar davall del llit esperant que arribaren a casa

Este dimecres de matinada, cap a les 04.00 hores, un home de 32 anys ha ferit amb un ganivet a la seua exparella sentimental i a la mare d’ella en Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant) i, posteriorment, ha tractat de suïcidar-se ingerint una gran quantitat de salfumant, segons han informat fonts de la investigació. Tant les dos dones com el presumpte agressor han sigut traslladats a un centre sanitari i, en principi, els tres estan fora de perill.

 

Els fets han passat quan l’home, d’origen romanés i veí de Dénia, s‘ha introduït per la finestra de la casa de la seua exparella sentimental, en el número 106 del passeig del Saladar, quan ella no estava en casa. L’home es va amagar davall del llit de la víctima –de la mateixa nacionalitat i de 27 anys– que va arribar poc després, amb sa mare, de 43 anys i també romanesa.

 

Una volta que l’exparella estava dins amb la mare, el presumpte agressor va eixir del seu amagatall i, amb un ganivet, va intentar apunyalar a les dos dones, que van patir ferides considerades «de defensa» en els braços i els omòplats.

 

En eixe moment, es va avisar a les forces de seguretat i la Policia Nacional va activar un dispositiu de busca del presumpte agressor, que va ser trobat poc després en sa casa, a on s’havia intentat suïcidar ingerint «una quantitat important de salfumant».

 

Les dos dones van ser traslladades a l’Hospital de la Dénia, igual que el detingut i, encara que no es tem per la vida de cap d’ells. Esta agressió s’ha produït només cinc dies després de l’assassinat de Maria Asunción, en Elx, a mà del seu marit quan ella havia començat els tràmits del divorci.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.