Un home mata a punyalades a la seua dona en Calp

L’home ha comés l’assassinat amb una arma blanca   | Arxiu

 

ACTUALITZAT 18.30 hores. Este dilluns de matinada, cap a les 01.30 hores, s’ha produït un altre assassinat d’una dona en el territori valencià. En esta ocasió, la víctima ha sigut una dona de 57 anys, morta a causa d’una ferida d’arma blanca en el tòrax en la localitat de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). El presumpte assassí, un home de 61 anys, ha intentat suïcidar-se poc després d’haver comés el crim, tal com avança el diari ‘Información’.

 

Segons pareix, la Guàrdia Civil no té constància de cap denúncia prèvia per maltractament. L’alerta s’ha registrat de matinada, cap a les 01.30 hores. L’assassinat s’ha produït en una partida rural de Calp, a on la parella d’origen belga vivia des de feia dos anys i mig. Quan han arribat els servicis mèdics, la dona ja havia mort. L’home, també ferit amb arma blanca, ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de la Marina Baixa, en la Vila Joiosa.

 

Segons informacions posteriors, la filla de la víctima, fruit d’un matrimoni anterior, ha sigut qui ha trobat el cos de sa mare morta i a la parella d’ella en la Urbanització la Vallesa, de Calp. L’home està siguent operant ara mateix en l’Hospital i no ha transcendit el seu pronòstic.

 

La Delegació del Govern per a la Violència de Gènere ha informat que la víctima no tenia fills menors d’edat i que no hi ha constància que existiren denúncies prèvies per violència de gènere.

 

L’Ajuntament de Calp ha decretat dos dies de dol amb motiu d’aquest crim, que eleva a 34 els assassinats masclistes comesos a Espanya enguany i a 1.009 els comptabilitzats des de 2003.

 

Esta tragèdia s’ha produït deu dies després de l’assassinat de Maria Asunción en Elx, morta el dia dissabte 13 de juliol a mans del seu home, una setmana després d’haver-li demanat el divorci i després de l‘intent d’assassinat en el Perellonet del diumenge 14 i del de Dénia el dimecres passat, el dia 17 de juliol. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.