Un home mata a punyalades a la seua dona en Calp

L’home ha comés l’assassinat amb una arma blanca   | Arxiu

 

ACTUALITZAT 18.30 hores. Este dilluns de matinada, cap a les 01.30 hores, s’ha produït un altre assassinat d’una dona en el territori valencià. En esta ocasió, la víctima ha sigut una dona de 57 anys, morta a causa d’una ferida d’arma blanca en el tòrax en la localitat de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). El presumpte assassí, un home de 61 anys, ha intentat suïcidar-se poc després d’haver comés el crim, tal com avança el diari ‘Información’.

 

Segons pareix, la Guàrdia Civil no té constància de cap denúncia prèvia per maltractament. L’alerta s’ha registrat de matinada, cap a les 01.30 hores. L’assassinat s’ha produït en una partida rural de Calp, a on la parella d’origen belga vivia des de feia dos anys i mig. Quan han arribat els servicis mèdics, la dona ja havia mort. L’home, també ferit amb arma blanca, ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de la Marina Baixa, en la Vila Joiosa.

 

Segons informacions posteriors, la filla de la víctima, fruit d’un matrimoni anterior, ha sigut qui ha trobat el cos de sa mare morta i a la parella d’ella en la Urbanització la Vallesa, de Calp. L’home està siguent operant ara mateix en l’Hospital i no ha transcendit el seu pronòstic.

 

La Delegació del Govern per a la Violència de Gènere ha informat que la víctima no tenia fills menors d’edat i que no hi ha constància que existiren denúncies prèvies per violència de gènere.

 

L’Ajuntament de Calp ha decretat dos dies de dol amb motiu d’aquest crim, que eleva a 34 els assassinats masclistes comesos a Espanya enguany i a 1.009 els comptabilitzats des de 2003.

 

Esta tragèdia s’ha produït deu dies després de l’assassinat de Maria Asunción en Elx, morta el dia dissabte 13 de juliol a mans del seu home, una setmana després d’haver-li demanat el divorci i després de l‘intent d’assassinat en el Perellonet del diumenge 14 i del de Dénia el dimecres passat, el dia 17 de juliol. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU