11.8 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Un home mata a punyalades a la seua dona en Calp

L’home ha comés l’assassinat amb una arma blanca   | Arxiu

 

ACTUALITZAT 18.30 hores. Este dilluns de matinada, cap a les 01.30 hores, s’ha produït un altre assassinat d’una dona en el territori valencià. En esta ocasió, la víctima ha sigut una dona de 57 anys, morta a causa d’una ferida d’arma blanca en el tòrax en la localitat de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). El presumpte assassí, un home de 61 anys, ha intentat suïcidar-se poc després d’haver comés el crim, tal com avança el diari ‘Información’.

 

Segons pareix, la Guàrdia Civil no té constància de cap denúncia prèvia per maltractament. L’alerta s’ha registrat de matinada, cap a les 01.30 hores. L’assassinat s’ha produït en una partida rural de Calp, a on la parella d’origen belga vivia des de feia dos anys i mig. Quan han arribat els servicis mèdics, la dona ja havia mort. L’home, també ferit amb arma blanca, ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de la Marina Baixa, en la Vila Joiosa.

 

Segons informacions posteriors, la filla de la víctima, fruit d’un matrimoni anterior, ha sigut qui ha trobat el cos de sa mare morta i a la parella d’ella en la Urbanització la Vallesa, de Calp. L’home està siguent operant ara mateix en l’Hospital i no ha transcendit el seu pronòstic.

 

La Delegació del Govern per a la Violència de Gènere ha informat que la víctima no tenia fills menors d’edat i que no hi ha constància que existiren denúncies prèvies per violència de gènere.

 

L’Ajuntament de Calp ha decretat dos dies de dol amb motiu d’aquest crim, que eleva a 34 els assassinats masclistes comesos a Espanya enguany i a 1.009 els comptabilitzats des de 2003.

 

Esta tragèdia s’ha produït deu dies després de l’assassinat de Maria Asunción en Elx, morta el dia dissabte 13 de juliol a mans del seu home, una setmana després d’haver-li demanat el divorci i després de l‘intent d’assassinat en el Perellonet del diumenge 14 i del de Dénia el dimecres passat, el dia 17 de juliol. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.