Un home mata a punyalades a la seua dona en Calp

Ejemplo de shortcode con estilo
L’home ha comés l’assassinat amb una arma blanca   | Arxiu   ACTUALITZAT 18.30 hores. Este dilluns de matinada, cap a les 01.30 hores, s’ha produït un altre assassinat d’una dona en el territori valencià. En esta ocasió, la víctima ha sigut una dona de 57 anys, morta a causa d’una ferida d’arma blanca en el tòrax […]

L’home ha comés l’assassinat amb una arma blanca   | Arxiu

 

ACTUALITZAT 18.30 hores. Este dilluns de matinada, cap a les 01.30 hores, s’ha produït un altre assassinat d’una dona en el territori valencià. En esta ocasió, la víctima ha sigut una dona de 57 anys, morta a causa d’una ferida d’arma blanca en el tòrax en la localitat de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). El presumpte assassí, un home de 61 anys, ha intentat suïcidar-se poc després d’haver comés el crim, tal com avança el diari ‘Información’.

 

Segons pareix, la Guàrdia Civil no té constància de cap denúncia prèvia per maltractament. L’alerta s’ha registrat de matinada, cap a les 01.30 hores. L’assassinat s’ha produït en una partida rural de Calp, a on la parella d’origen belga vivia des de feia dos anys i mig. Quan han arribat els servicis mèdics, la dona ja havia mort. L’home, també ferit amb arma blanca, ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de la Marina Baixa, en la Vila Joiosa.

 

Segons informacions posteriors, la filla de la víctima, fruit d’un matrimoni anterior, ha sigut qui ha trobat el cos de sa mare morta i a la parella d’ella en la Urbanització la Vallesa, de Calp. L’home està siguent operant ara mateix en l’Hospital i no ha transcendit el seu pronòstic.

 

La Delegació del Govern per a la Violència de Gènere ha informat que la víctima no tenia fills menors d’edat i que no hi ha constància que existiren denúncies prèvies per violència de gènere.

 

L’Ajuntament de Calp ha decretat dos dies de dol amb motiu d’aquest crim, que eleva a 34 els assassinats masclistes comesos a Espanya enguany i a 1.009 els comptabilitzats des de 2003.

 

Esta tragèdia s’ha produït deu dies després de l’assassinat de Maria Asunción en Elx, morta el dia dissabte 13 de juliol a mans del seu home, una setmana després d’haver-li demanat el divorci i després de l‘intent d’assassinat en el Perellonet del diumenge 14 i del de Dénia el dimecres passat, el dia 17 de juliol. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Mitja Marató de València esquivarà la pluja, però patirà calor i ponent

La prova d’este diumenge evitarà la pluja, però tindrà temperatures superiors als 20 graus des de les 10. També es preveu vent de ponent, amb ratxes de fins a 20 km/h.

Arxiven la denúncia del PSPV per les tanques de Pérez Llorca

La Junta Electoral ha arxivat la denúncia del PSPV-PSOE contra les tanques del PP amb la imatge de Juanfran Pérez Llorca. Gerardo Camps ha afirmat que els cartells s’instal·laren abans de la convocatòria electoral i ja s’han retirat.

Kwizera aspira a guanyar a València i a batre el rècord europeu

Rodrigue Kwizera arriba a la Mitja Marató de València amb opcions de guanyar, batre el rècord d’Espanya i superar la plusmarca europea. La prova reunirà més de 26.500 corredors.

El Constitucional dona via lliure al futur de les cases de Babilònia

José Luis Sáez ha celebrat la decisió del Tribunal Constitucional contra la llei valenciana que buscava protegir les cases de la platja de Babilònia. Els veïns, en canvi, han anunciat que continuaran lluitant per mantindre-les.

David Ferrer anunciarà dilluns l’equip espanyol per a Bolonya

David Ferrer donarà a conéixer dilluns els convocats d’Espanya per a la Final 8 de la Copa Davis, del 24 al 29 de novembre. Serà la seua última llista com a capità.

La Comunitat Valenciana supera la media estatal en calidad de vida

La Comunitat Valenciana ha arribat als 102,74 punts en l’Indicador Multidimensional de Qualitat de Vida de 2025. Se situa per damunt de la mitjana estatal i és una de les autonomies que més ha avançat.

33.350 valencians esperen atenció del sistema de dependència

33.350 persones de la Comunitat Valenciana continuen en la llista d’espera de dependència. A Espanya, el temps mitjà és de 314 dies, molt per damunt del màxim legal de 180.

Les ajudes al cinema valencià no restringixen el contingut de les obres

La Comunitat Valenciana destina 6,7 milions d’euros a ajudes audiovisuals sense limitar el contingut de les obres. Els documentals sobre tradicions vives poden optar a 395.000 euros.