Un home mata a punyalades a la seua dona en Calp

L’home ha comés l’assassinat amb una arma blanca   | Arxiu

 

ACTUALITZAT 18.30 hores. Este dilluns de matinada, cap a les 01.30 hores, s’ha produït un altre assassinat d’una dona en el territori valencià. En esta ocasió, la víctima ha sigut una dona de 57 anys, morta a causa d’una ferida d’arma blanca en el tòrax en la localitat de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). El presumpte assassí, un home de 61 anys, ha intentat suïcidar-se poc després d’haver comés el crim, tal com avança el diari ‘Información’.

 

Segons pareix, la Guàrdia Civil no té constància de cap denúncia prèvia per maltractament. L’alerta s’ha registrat de matinada, cap a les 01.30 hores. L’assassinat s’ha produït en una partida rural de Calp, a on la parella d’origen belga vivia des de feia dos anys i mig. Quan han arribat els servicis mèdics, la dona ja havia mort. L’home, també ferit amb arma blanca, ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de la Marina Baixa, en la Vila Joiosa.

 

Segons informacions posteriors, la filla de la víctima, fruit d’un matrimoni anterior, ha sigut qui ha trobat el cos de sa mare morta i a la parella d’ella en la Urbanització la Vallesa, de Calp. L’home està siguent operant ara mateix en l’Hospital i no ha transcendit el seu pronòstic.

 

La Delegació del Govern per a la Violència de Gènere ha informat que la víctima no tenia fills menors d’edat i que no hi ha constància que existiren denúncies prèvies per violència de gènere.

 

L’Ajuntament de Calp ha decretat dos dies de dol amb motiu d’aquest crim, que eleva a 34 els assassinats masclistes comesos a Espanya enguany i a 1.009 els comptabilitzats des de 2003.

 

Esta tragèdia s’ha produït deu dies després de l’assassinat de Maria Asunción en Elx, morta el dia dissabte 13 de juliol a mans del seu home, una setmana després d’haver-li demanat el divorci i després de l‘intent d’assassinat en el Perellonet del diumenge 14 i del de Dénia el dimecres passat, el dia 17 de juliol. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.