Anuncios

Demanen 17 anys per a un veí de Castelló per abusos a tres xiquetes

 

Un veí de les Alqueries (Castelló), sense antecedents penals, s’asseurà en el banc dels acusats de l’Audiència Provincial de Castelló el mes vinent de setembre, ja que s’enfronta a una pena de 17 anys de presó. És la sol·licitud que fa per a l’acusat la Fiscalia, per haver comés presumptament abusos sexuals a tres menors d’edat. A més, el Ministeri Públic advoca per 12 anys de llibertat vigilada posteriors i pel pagament de 49.000 euros per a les víctimes en concepte d’indemnització

 

Els fets van succeir entre els anys 2015 i 2018. Pel que sembla, l’acusat mantenia una amistat amb els pares d’una de les xiquetes i aprofitant que la menor estava sola a casa o que la dona de l’acusat no estava en el domicili familiar, sotmetia presumptament a l’adolescent a tocaments per tot el cos i li propinava besos en els llavis. En altres ocasions, l’acusat es tombava damunt de la menor amb l’objectiu de fregar-se amb ella

 

A una altra de les víctimes la va portar a una casa de la seua propietat als afores de les Alqueries. Aquesta vegada, el processament va aprofitar la indefensió de la xiqueta per a realitzar-li tocaments tant en la piscina com en l’habitatge. En el cas de la tercera afectada, quan aquesta comptava amb 14 anys, el presumpte agressor sexual la va pujar a una moto que s’havia comprat i, amb la mateixa fi, durant el recorregut que van fer li va tocar les cames i les cuixes, arribant a les natges, sense que la menor poguera fer res per a oposar-se a l’actitud de l’home. 

 

Les mesures de protecció per a les víctimes

Els fets relatats són constitutius de tres delictes d’abusos sexuals a menors. Com a mesures de protecció per a les menors d’edat, la Fiscalia sol·licita que es dicte una ordre d’allunyament perquè l’acusat no puga acostar-se a cap de les víctimes, als seus domicilis ni comunicar-se amb elles per cap mitjà en els deu anys següents a la seua eixida. 

 

La vista oral començarà el 14 de setembre amb l’interrogatori de l’acusat, que pot decidir a quines preguntes respondre i puc, fins i tot, mentir en les seues respostes, com permet el Codi Penal. Els testimoniatges de les presumptes agressions sexuals seran cridats a declarar posteriorment i estan obligats a dir la veritat.

 

Entre ells estaran les tres menors afectades, el testimoniatge de les quals serà determinant en la decisió del tribunal. D’altra banda, està prevista la declaració dels investigadors del cas i dels mèdics forenses que van examinar a les denunciants.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.