Demanen huit anys de presó per a l’acusat d’apunyalar el seu sogre en Borriana

La Secció Primera de l'Audiència Provincial jutjarà el pròxim dia 13 a les 10 hores, a un home de 34 anys, acusat d'apunyalar al seu sogre a ganivetades en el coll i l'esquena a Borriana. El processat està acusat d'un delicte de temptativa d'homicidi. La Fiscalia demana per a ell huit anys i sis mesos de presó per intentar matar al seu sogre i prendre-li doc posteriorment a una garrafa de gasolina que portava en la porta del domicili del ferit i la seua dona. Els fets es remunten a desembre de 2016 quan l'acusat a les 20.30 hores es va dirigir a casa dels seus sogres i amb ànim d'alterar-lo, lli va dir al seu sogre que l'anava a matar, segons assenyala l'escrit del Ministeri Fiscal. Quinze minuts després l'home va tornar a la casa portant un recipient de gasolina i diversos ganivets de cuina. Quan la parella va eixir de la casa, l'agressor va ferir l'home en el muscle amb una arma blanca, i tot seguit lli va clavar el ganivet en l'esquena, caient la víctima a terra. Quan aquest es va alçar, li va propinar dos punyalades més en el coll, causant-li múltiples ferides que li ha deixat cicatriu.

  

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.