Demanen huit anys de presó per a l’acusat d’apunyalar el seu sogre en Borriana

La Secció Primera de l'Audiència Provincial jutjarà el pròxim dia 13 a les 10 hores, a un home de 34 anys, acusat d'apunyalar al seu sogre a ganivetades en el coll i l'esquena a Borriana. El processat està acusat d'un delicte de temptativa d'homicidi. La Fiscalia demana per a ell huit anys i sis mesos de presó per intentar matar al seu sogre i prendre-li doc posteriorment a una garrafa de gasolina que portava en la porta del domicili del ferit i la seua dona. Els fets es remunten a desembre de 2016 quan l'acusat a les 20.30 hores es va dirigir a casa dels seus sogres i amb ànim d'alterar-lo, lli va dir al seu sogre que l'anava a matar, segons assenyala l'escrit del Ministeri Fiscal. Quinze minuts després l'home va tornar a la casa portant un recipient de gasolina i diversos ganivets de cuina. Quan la parella va eixir de la casa, l'agressor va ferir l'home en el muscle amb una arma blanca, i tot seguit lli va clavar el ganivet en l'esquena, caient la víctima a terra. Quan aquest es va alçar, li va propinar dos punyalades més en el coll, causant-li múltiples ferides que li ha deixat cicatriu.

  

 

 

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU