Demanen huit anys de presó per a l’acusat d’apunyalar el seu sogre en Borriana

La Secció Primera de l'Audiència Provincial jutjarà el pròxim dia 13 a les 10 hores, a un home de 34 anys, acusat d'apunyalar al seu sogre a ganivetades en el coll i l'esquena a Borriana. El processat està acusat d'un delicte de temptativa d'homicidi. La Fiscalia demana per a ell huit anys i sis mesos de presó per intentar matar al seu sogre i prendre-li doc posteriorment a una garrafa de gasolina que portava en la porta del domicili del ferit i la seua dona. Els fets es remunten a desembre de 2016 quan l'acusat a les 20.30 hores es va dirigir a casa dels seus sogres i amb ànim d'alterar-lo, lli va dir al seu sogre que l'anava a matar, segons assenyala l'escrit del Ministeri Fiscal. Quinze minuts després l'home va tornar a la casa portant un recipient de gasolina i diversos ganivets de cuina. Quan la parella va eixir de la casa, l'agressor va ferir l'home en el muscle amb una arma blanca, i tot seguit lli va clavar el ganivet en l'esquena, caient la víctima a terra. Quan aquest es va alçar, li va propinar dos punyalades més en el coll, causant-li múltiples ferides que li ha deixat cicatriu.

  

 

 

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.