Demanen huit anys de presó per a l’acusat d’apunyalar el seu sogre en Borriana

La Secció Primera de l'Audiència Provincial jutjarà el pròxim dia 13 a les 10 hores, a un home de 34 anys, acusat d'apunyalar al seu sogre a ganivetades en el coll i l'esquena a Borriana. El processat està acusat d'un delicte de temptativa d'homicidi. La Fiscalia demana per a ell huit anys i sis mesos de presó per intentar matar al seu sogre i prendre-li doc posteriorment a una garrafa de gasolina que portava en la porta del domicili del ferit i la seua dona. Els fets es remunten a desembre de 2016 quan l'acusat a les 20.30 hores es va dirigir a casa dels seus sogres i amb ànim d'alterar-lo, lli va dir al seu sogre que l'anava a matar, segons assenyala l'escrit del Ministeri Fiscal. Quinze minuts després l'home va tornar a la casa portant un recipient de gasolina i diversos ganivets de cuina. Quan la parella va eixir de la casa, l'agressor va ferir l'home en el muscle amb una arma blanca, i tot seguit lli va clavar el ganivet en l'esquena, caient la víctima a terra. Quan aquest es va alçar, li va propinar dos punyalades més en el coll, causant-li múltiples ferides que li ha deixat cicatriu.

  

 

 

Últimes notícies

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.

El Vila-real acomiada a Alfonso Pedraza després de 15 anys i més de 200 partits

Alfonso Pedraza tanca una etapa de 15 anys al Vila-real, on va arribar amb 15 anys, es va consolidar en el primer equip i va formar part de la generació que va conquistar la Lliga Europa.

La exconcejala d’Urbanisme admet que desconeix si els seus sogres estan empadronats en Els Naus

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant, Rocío Gómez, declara davant la jutge per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques dels Naus i afirma que no sap si els seus sogres complixen el requisit d'empadronament.

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.

Ryan i Dela seguiran fins a 2027 si el Llevant assegura la permanència

Ryan i Dela ampliaran el seu contracte amb el Llevant fins a 2027 si l'equip certifica la permanència en Primera, en un estiu marcat per eixides i cessions que conclouen.