Demanen huit anys de presó per a l’acusat d’apunyalar el seu sogre en Borriana

La Secció Primera de l'Audiència Provincial jutjarà el pròxim dia 13 a les 10 hores, a un home de 34 anys, acusat d'apunyalar al seu sogre a ganivetades en el coll i l'esquena a Borriana. El processat està acusat d'un delicte de temptativa d'homicidi. La Fiscalia demana per a ell huit anys i sis mesos de presó per intentar matar al seu sogre i prendre-li doc posteriorment a una garrafa de gasolina que portava en la porta del domicili del ferit i la seua dona. Els fets es remunten a desembre de 2016 quan l'acusat a les 20.30 hores es va dirigir a casa dels seus sogres i amb ànim d'alterar-lo, lli va dir al seu sogre que l'anava a matar, segons assenyala l'escrit del Ministeri Fiscal. Quinze minuts després l'home va tornar a la casa portant un recipient de gasolina i diversos ganivets de cuina. Quan la parella va eixir de la casa, l'agressor va ferir l'home en el muscle amb una arma blanca, i tot seguit lli va clavar el ganivet en l'esquena, caient la víctima a terra. Quan aquest es va alçar, li va propinar dos punyalades més en el coll, causant-li múltiples ferides que li ha deixat cicatriu.

  

 

 

Últimes notícies

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.

Un nou silló ergonòmic acosta el bany a la mar a persones amb paràlisi cerebral al Cabanyal

La platja del Cabanyal ha estrenat una prova pilot amb un silló ergonòmic adaptat a cadires amfíbies per facilitar el bany a persones amb paràlisi cerebral, en un projecte pioner en Europa impulsat per l'Ajuntament de València.

Pérez Llorca assegura que els pressupostos autonòmics tiraran avant “quasi amb tota seguretat”

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que els pressupostos de la Comunitat Valenciana s’aprovaran quasi amb tota seguretat després del debat d’esmenes. També ha defensat el recurs del Consell contra el decret estatal de regularització de persones migrades i ha apel·lat al respecte a la justícia.