Demanen més de 1.000 anys de presó per prostituir a menors de València

Ordinador

Formaven part de la xarxa més gran en l’àmbit estatal de producció i distribució de pornografia infantil | Pixabay

 

L’Audiència Provincial de Tarragona ha jutjat a José Cardona Serrat i Martín Rafael Chanzá Almudéver, acusats de prostituir, gravar i violar, en alguns casos, a menors d’entre 10 i 17 anys que captaven pels carrers del barri del Cabanyal, en la ciutat de València.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els dos pederastes van ser detinguts en València l’any 2016 per formar part de la xarxa més gran en l’àmbit estatal de producció i distribució de pornografia infantil. Els acusats captaven pels carrers del barri a menors de famílies amb pocs recursos o amb risc d’exclusió social, als qui els oferien diners. La xifra total de víctimes d’esta xarxa es desconeix, però ja hi han identificades més d’un centenar.

 

La banda estava liderada per dos hòmens de nacionalitat francesa, que estan en busca i captura, fugits de la justícia. A demés, els implicats són propietaris d’una productora audiovisual catalana. Els investigadors estan analitzant centenars de DVDs i discos durs i més d’un milió d’imàtgens de les 300 escenes que haurien gravat durant 15 anys, algunes d’elles en llocs com ara la casa que té José Cardona en Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), un pis del Cabanyal, en el Saler i en l’Albufera.

 

Els dos valencians acusats, que han sigut jutjats per l’Audiència Provincial de Tarragona, són reincidents, ja que estaven implicats en una altra important xarxa de pedofília en els anys noranta. A ells cal afegir a una altra persona que formava part, Vicente Soler Romaguera, que va ser assassinat per dos jóvens en 2016. Ara, a l’espera de la resolució de la sentència, la Sala ha demanat l’ingrés provisional a presó dels dos pedòfils valencians i altres dos implicats. Cal destacar que els tres principals acusats no s’han presentat davant de la justícia.

 

Tant José Cardona Serrat com Martín Rafael Chanzá Almudéver només havien estat en presó durant any i mig, tot i ser jutjats i condemnats per l’altra xarxa de pedofília l’any 1996. Anys després, en 2002, van ser condemnats per abús sexual. Amb tot, el ministeri fiscal ha demanat 1088 anys de presó per a José i 1016 per a Martín.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El Valencia vol mantindre les bones sensacions en el amistós contra el Castelló a Paterna

El Valencia CF rep este dissabte el Castelló a l’estadi Antonio Puchades, en un nou amistós de pretemporada on vol confirmar el bon rendiment mostrat davant l’Eldense. El conjunt albinegre afronta la prova per calibrar el seu nivell davant un rival de categoria superior.

El Villarreal posa a prova la seua nova etapa en un amistós exigent a Eindhoven

El Villarreal visita este dissabte el PSV Eindhoven en el seu segon amistós de pretemporada, amb moltes baixes però amb la vista posada en la millora física i tàctica. Diversos jóvens del planter, com Macià, busquen guanyar-se minuts davant un rival d’alt nivell.

Un tauró gris de l’Oceanogràfic portarà el nom de Ferran Torres

L’Oceanogràfic de València ha posat el nom de Ferran Torres a un tauró gris com a reconeixement al seu compromís amb la conservació marina i la sensibilització sobre la protecció d’estes espècies amenaçades.

Morant nega haver comparat Feijóo amb Hitler i defensa que parlava de polítiques racistes

Diana Morant assegura que no ha comparat Alberto Núñez Feijóo amb Hitler, sinó que ha reflexionat sobre el paral·lelisme entre les polítiques nazis i la 'prioritat nacional' aprovada a la Comunitat Valenciana.

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.