Demanen més de 1.000 anys de presó per prostituir a menors de València

Ordinador

Formaven part de la xarxa més gran en l’àmbit estatal de producció i distribució de pornografia infantil | Pixabay

 

L’Audiència Provincial de Tarragona ha jutjat a José Cardona Serrat i Martín Rafael Chanzá Almudéver, acusats de prostituir, gravar i violar, en alguns casos, a menors d’entre 10 i 17 anys que captaven pels carrers del barri del Cabanyal, en la ciutat de València.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els dos pederastes van ser detinguts en València l’any 2016 per formar part de la xarxa més gran en l’àmbit estatal de producció i distribució de pornografia infantil. Els acusats captaven pels carrers del barri a menors de famílies amb pocs recursos o amb risc d’exclusió social, als qui els oferien diners. La xifra total de víctimes d’esta xarxa es desconeix, però ja hi han identificades més d’un centenar.

 

La banda estava liderada per dos hòmens de nacionalitat francesa, que estan en busca i captura, fugits de la justícia. A demés, els implicats són propietaris d’una productora audiovisual catalana. Els investigadors estan analitzant centenars de DVDs i discos durs i més d’un milió d’imàtgens de les 300 escenes que haurien gravat durant 15 anys, algunes d’elles en llocs com ara la casa que té José Cardona en Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), un pis del Cabanyal, en el Saler i en l’Albufera.

 

Els dos valencians acusats, que han sigut jutjats per l’Audiència Provincial de Tarragona, són reincidents, ja que estaven implicats en una altra important xarxa de pedofília en els anys noranta. A ells cal afegir a una altra persona que formava part, Vicente Soler Romaguera, que va ser assassinat per dos jóvens en 2016. Ara, a l’espera de la resolució de la sentència, la Sala ha demanat l’ingrés provisional a presó dels dos pedòfils valencians i altres dos implicats. Cal destacar que els tres principals acusats no s’han presentat davant de la justícia.

 

Tant José Cardona Serrat com Martín Rafael Chanzá Almudéver només havien estat en presó durant any i mig, tot i ser jutjats i condemnats per l’altra xarxa de pedofília l’any 1996. Anys després, en 2002, van ser condemnats per abús sexual. Amb tot, el ministeri fiscal ha demanat 1088 anys de presó per a José i 1016 per a Martín.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.