11.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un pedòfil que abusà de menors gravà vídeos sexuals en un hotel d’Alacant

Ordinador

El detingut es dedicava a conseguir, produir i difondre contingut pedòfil | Pixabay

Agents dels Mossos d’Esquadra han detingut a un xic, de 34 anys, nacionalitat espanyola i veí de Reus (Tarragona), com a presumpte autor dels delictes d’abusos sexuals, tinença i distribució de continguts sexuals infantils i d’actes de contacte amb menors de 16 anys per a demanar continguts sexuals.

 

Amb diferents perfils falsos, l’home, amb antecedents policials per fets similars, es guanyava la confiança de les víctimes en les xarxes socials per a «conseguir, produir i difondre imàtgens amb continguts sexuals infantils», segons informa la policia en un comunicat.

 

La investigació es va iniciar el passat mes d’abril, quan els Mossos van rebre la denúncia dels pares d’un menor que havia rebut un missatge de vídeo en el seu telèfon mòbil amb contingut sexual explícit. En ell, es podia vore, sense que es poguera reconéixer la seua cara, a un adult mantenint relacions sexuals amb una menor.

 

El menor que havia rebut el vídeo va confirmar a la policia que «el missatge l’havia rebut d’un contacte que havia conegut feia uns dies en una xarxa social». Les indagacions dels Mossos van portar a identificar a la persona que havia enviat el missatge i, després de l’anàlisi de les imàtgens, els agents van determinar que era també l’adult que apareixia en el vídeo amb la menor.

 

El vídeo de la denúncia es va gravar en un hotel d’Alacant

A demés, els agents van determinar que el vídeo s’havia gravat en un hotel d’Alacant i que l’investigat estaria relacionat amb altres vídeos a on apareixia mantenint relacions sexuals amb una altra menor.

 

La policia catalana va detindre per tot això a l’home, el passat dia 13 i va registrar sa casa de Reus, a on van intervindre un telèfon mòbil i material electrònic per a la seua anàlisi. De l’estudi del material intervingut, els agents van constatar que el detingut «es dedicava d’una manera continuada» a això.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.