Un pedòfil que abusà de menors gravà vídeos sexuals en un hotel d’Alacant

Ordinador

El detingut es dedicava a conseguir, produir i difondre contingut pedòfil | Pixabay

Agents dels Mossos d’Esquadra han detingut a un xic, de 34 anys, nacionalitat espanyola i veí de Reus (Tarragona), com a presumpte autor dels delictes d’abusos sexuals, tinença i distribució de continguts sexuals infantils i d’actes de contacte amb menors de 16 anys per a demanar continguts sexuals.

 

Amb diferents perfils falsos, l’home, amb antecedents policials per fets similars, es guanyava la confiança de les víctimes en les xarxes socials per a «conseguir, produir i difondre imàtgens amb continguts sexuals infantils», segons informa la policia en un comunicat.

 

La investigació es va iniciar el passat mes d’abril, quan els Mossos van rebre la denúncia dels pares d’un menor que havia rebut un missatge de vídeo en el seu telèfon mòbil amb contingut sexual explícit. En ell, es podia vore, sense que es poguera reconéixer la seua cara, a un adult mantenint relacions sexuals amb una menor.

 

El menor que havia rebut el vídeo va confirmar a la policia que «el missatge l’havia rebut d’un contacte que havia conegut feia uns dies en una xarxa social». Les indagacions dels Mossos van portar a identificar a la persona que havia enviat el missatge i, després de l’anàlisi de les imàtgens, els agents van determinar que era també l’adult que apareixia en el vídeo amb la menor.

 

El vídeo de la denúncia es va gravar en un hotel d’Alacant

A demés, els agents van determinar que el vídeo s’havia gravat en un hotel d’Alacant i que l’investigat estaria relacionat amb altres vídeos a on apareixia mantenint relacions sexuals amb una altra menor.

 

La policia catalana va detindre per tot això a l’home, el passat dia 13 i va registrar sa casa de Reus, a on van intervindre un telèfon mòbil i material electrònic per a la seua anàlisi. De l’estudi del material intervingut, els agents van constatar que el detingut «es dedicava d’una manera continuada» a això.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.