Un pedòfil que abusà de menors gravà vídeos sexuals en un hotel d’Alacant

Ordinador

El detingut es dedicava a conseguir, produir i difondre contingut pedòfil | Pixabay

Agents dels Mossos d’Esquadra han detingut a un xic, de 34 anys, nacionalitat espanyola i veí de Reus (Tarragona), com a presumpte autor dels delictes d’abusos sexuals, tinença i distribució de continguts sexuals infantils i d’actes de contacte amb menors de 16 anys per a demanar continguts sexuals.

 

Amb diferents perfils falsos, l’home, amb antecedents policials per fets similars, es guanyava la confiança de les víctimes en les xarxes socials per a «conseguir, produir i difondre imàtgens amb continguts sexuals infantils», segons informa la policia en un comunicat.

 

La investigació es va iniciar el passat mes d’abril, quan els Mossos van rebre la denúncia dels pares d’un menor que havia rebut un missatge de vídeo en el seu telèfon mòbil amb contingut sexual explícit. En ell, es podia vore, sense que es poguera reconéixer la seua cara, a un adult mantenint relacions sexuals amb una menor.

 

El menor que havia rebut el vídeo va confirmar a la policia que «el missatge l’havia rebut d’un contacte que havia conegut feia uns dies en una xarxa social». Les indagacions dels Mossos van portar a identificar a la persona que havia enviat el missatge i, després de l’anàlisi de les imàtgens, els agents van determinar que era també l’adult que apareixia en el vídeo amb la menor.

 

El vídeo de la denúncia es va gravar en un hotel d’Alacant

A demés, els agents van determinar que el vídeo s’havia gravat en un hotel d’Alacant i que l’investigat estaria relacionat amb altres vídeos a on apareixia mantenint relacions sexuals amb una altra menor.

 

La policia catalana va detindre per tot això a l’home, el passat dia 13 i va registrar sa casa de Reus, a on van intervindre un telèfon mòbil i material electrònic per a la seua anàlisi. De l’estudi del material intervingut, els agents van constatar que el detingut «es dedicava d’una manera continuada» a això.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.

Intervingudes més de 50 tones d’aliments i articles no aptes en naus d’Alacant

La Guàrdia Civil ha intervingut més de 50 tones de productes no aptes en dos naus del polígon Garrachico, a Alacant. Hi ha quatre persones investigades i gènere immobilitzat o destruït per riscos per a la salut.

Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja

Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.

L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació

La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.

Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes

Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.