Un pedòfil que abusà de menors gravà vídeos sexuals en un hotel d’Alacant

Ordinador

El detingut es dedicava a conseguir, produir i difondre contingut pedòfil | Pixabay

Agents dels Mossos d’Esquadra han detingut a un xic, de 34 anys, nacionalitat espanyola i veí de Reus (Tarragona), com a presumpte autor dels delictes d’abusos sexuals, tinença i distribució de continguts sexuals infantils i d’actes de contacte amb menors de 16 anys per a demanar continguts sexuals.

 

Amb diferents perfils falsos, l’home, amb antecedents policials per fets similars, es guanyava la confiança de les víctimes en les xarxes socials per a «conseguir, produir i difondre imàtgens amb continguts sexuals infantils», segons informa la policia en un comunicat.

 

La investigació es va iniciar el passat mes d’abril, quan els Mossos van rebre la denúncia dels pares d’un menor que havia rebut un missatge de vídeo en el seu telèfon mòbil amb contingut sexual explícit. En ell, es podia vore, sense que es poguera reconéixer la seua cara, a un adult mantenint relacions sexuals amb una menor.

 

El menor que havia rebut el vídeo va confirmar a la policia que «el missatge l’havia rebut d’un contacte que havia conegut feia uns dies en una xarxa social». Les indagacions dels Mossos van portar a identificar a la persona que havia enviat el missatge i, després de l’anàlisi de les imàtgens, els agents van determinar que era també l’adult que apareixia en el vídeo amb la menor.

 

El vídeo de la denúncia es va gravar en un hotel d’Alacant

A demés, els agents van determinar que el vídeo s’havia gravat en un hotel d’Alacant i que l’investigat estaria relacionat amb altres vídeos a on apareixia mantenint relacions sexuals amb una altra menor.

 

La policia catalana va detindre per tot això a l’home, el passat dia 13 i va registrar sa casa de Reus, a on van intervindre un telèfon mòbil i material electrònic per a la seua anàlisi. De l’estudi del material intervingut, els agents van constatar que el detingut «es dedicava d’una manera continuada» a això.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU