Un pedòfil que abusà de menors gravà vídeos sexuals en un hotel d’Alacant

Ordinador

El detingut es dedicava a conseguir, produir i difondre contingut pedòfil | Pixabay

Agents dels Mossos d’Esquadra han detingut a un xic, de 34 anys, nacionalitat espanyola i veí de Reus (Tarragona), com a presumpte autor dels delictes d’abusos sexuals, tinença i distribució de continguts sexuals infantils i d’actes de contacte amb menors de 16 anys per a demanar continguts sexuals.

 

Amb diferents perfils falsos, l’home, amb antecedents policials per fets similars, es guanyava la confiança de les víctimes en les xarxes socials per a «conseguir, produir i difondre imàtgens amb continguts sexuals infantils», segons informa la policia en un comunicat.

 

La investigació es va iniciar el passat mes d’abril, quan els Mossos van rebre la denúncia dels pares d’un menor que havia rebut un missatge de vídeo en el seu telèfon mòbil amb contingut sexual explícit. En ell, es podia vore, sense que es poguera reconéixer la seua cara, a un adult mantenint relacions sexuals amb una menor.

 

El menor que havia rebut el vídeo va confirmar a la policia que «el missatge l’havia rebut d’un contacte que havia conegut feia uns dies en una xarxa social». Les indagacions dels Mossos van portar a identificar a la persona que havia enviat el missatge i, després de l’anàlisi de les imàtgens, els agents van determinar que era també l’adult que apareixia en el vídeo amb la menor.

 

El vídeo de la denúncia es va gravar en un hotel d’Alacant

A demés, els agents van determinar que el vídeo s’havia gravat en un hotel d’Alacant i que l’investigat estaria relacionat amb altres vídeos a on apareixia mantenint relacions sexuals amb una altra menor.

 

La policia catalana va detindre per tot això a l’home, el passat dia 13 i va registrar sa casa de Reus, a on van intervindre un telèfon mòbil i material electrònic per a la seua anàlisi. De l’estudi del material intervingut, els agents van constatar que el detingut «es dedicava d’una manera continuada» a això.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís acusa el PP de fer els pressupostos per impulsar Llorca com a candidat a la Generalitat

Compromís assegura que els pressupostos de la Generalitat per a 2026 busquen sobretot que Juanfran Pérez Llorca siga candidat del PP i reclama més fons per a emergències i per a l’Acadèmia Valenciana de la Llengua.

Les morts per calor es disparen a 142 en la primera quinzena de juliol a la Comunitat Valenciana

Les altes temperatures han causat 142 morts a la Comunitat Valenciana entre l’1 i el 14 de juliol de 2026, la xifra més elevada per a este període des que hi ha registres del sistema MoMo (2015). La setmana de l’onada de calor, del 6 al 12 de juliol, concentra 104 defuncions.

La venda d’Álvaro Rodríguez al Bournemouth es convertix en la segona més alta de la història de l’Elx

L’Elx ingressarà 12,5 milions d’euros pel traspàs d’Álvaro Rodríguez al Bournemouth, la segona venda més elevada del club, només superada per la de Rodrigo Mendoza a l’Atlético de Madrid.

Els guardonats del 9 d’Octubre reben les distincions a casa després d’ajornar-se l’acte per la pluja

La Generalitat ha enviat per correu les distincions del 9 d’Octubre de 2025 als guardonats després que l’acte institucional s’ajornara per una alerta taronja per pluges a València i Alacant.

Els guardonats del 9 d’Octubre reben per correu les distincions sense acte oficial

La Generalitat ha fet arribar per correu les distincions del 9 d’Octubre de 2025 als més de 400 guardonats després d’ajornar l’acte institucional per una alerta taronja per pluges.

Els nusos de DOMESTICA convertixen la memòria domèstica en art al MuVIM

L’artista valencià JARR presenta a la Sala Parpalló del MuVIM DOMESTICA, un projecte tèxtil que transforma teixits, nusos i objectes quotidians en arxius de memòria i vincles emocionals.

Noves rutes d’Air Nostrum este estiu i més vols entre València, Balears, Canàries i Melilla

Air Nostrum ha reforçat la seua programació d’estiu amb noves rutes des de València i més freqüències en una vintena de connexions peninsulars, balears, canàries i internacionals per a atendre l’augment de demanda vacacional.

Tancats els accessos a la Devesa de El Saler i activats els canons d’aigua per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la massa forestal de la Devesa de El Saler, ha activat els canons d’aigua i ha suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta roja per altes temperatures.