La Policia Nacional de Dénia conseguix el desallotjament voluntari d’una casa ocupada

 

Agents de la Policia Nacional, en col·laboració amb l’Ajuntament de Dénia, la Marina Alta (Alacant), i de Servicis Socials, han conseguit que un xic haja abandonat, de manera voluntària, la casa que havia ocupat després de les contínues queixes dels veïns i comerciants d’un cèntric carrer.

 

L’acció s’ha conseguit en aplicació de les instruccions dictades per la Fiscalia General de l’Estat per a unificar criteris d’actuació del Ministeri públic quant als aplanaments i usurpacions d’immobles. Segons ha explicat la Comissaria provincial este dimarts, un xic de 29 anys va entrar en la casa, propietat d’un home ja mort i els hereus de qui no havien volgut fer-se càrrec d’esta.

 

Des d’eixe moment les queixes veïnals van ser constants igual que les dels comerciants de la zona, i que van ser recollides pels agents a través del Grup Operatiu de Resposta. Després de diferents requeriments, els agents del Grup van conseguir que el xic abandonara la casa.

 

Tenia connectada la llum il·legalment

Per a això, i des del primer moment, es va contactar amb el consistori amb l’objectiu d’aportar una solució òptima i evitar posteriors ocupacions, de tal manera que es van disposar els mitjans necessaris per a tapiar els accessos a la casa.

 

Al lloc també van acudir, després del requeriment de la Policia Nacional, treballadors de l’empresa elèctrica per a desconnectar la llum de la casa, que estava connectada de manera il·legal. Els agents van finalitzar la seua intervenció amb la identificació plena de l’autor donant compte del succeït al grup d’investigació competent per a continuar amb les gestions oportunes en aquesta mena de fets.
 

Últimes notícies

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.