La Policia Nacional de Dénia conseguix el desallotjament voluntari d’una casa ocupada

 

Agents de la Policia Nacional, en col·laboració amb l’Ajuntament de Dénia, la Marina Alta (Alacant), i de Servicis Socials, han conseguit que un xic haja abandonat, de manera voluntària, la casa que havia ocupat després de les contínues queixes dels veïns i comerciants d’un cèntric carrer.

 

L’acció s’ha conseguit en aplicació de les instruccions dictades per la Fiscalia General de l’Estat per a unificar criteris d’actuació del Ministeri públic quant als aplanaments i usurpacions d’immobles. Segons ha explicat la Comissaria provincial este dimarts, un xic de 29 anys va entrar en la casa, propietat d’un home ja mort i els hereus de qui no havien volgut fer-se càrrec d’esta.

 

Des d’eixe moment les queixes veïnals van ser constants igual que les dels comerciants de la zona, i que van ser recollides pels agents a través del Grup Operatiu de Resposta. Després de diferents requeriments, els agents del Grup van conseguir que el xic abandonara la casa.

 

Tenia connectada la llum il·legalment

Per a això, i des del primer moment, es va contactar amb el consistori amb l’objectiu d’aportar una solució òptima i evitar posteriors ocupacions, de tal manera que es van disposar els mitjans necessaris per a tapiar els accessos a la casa.

 

Al lloc també van acudir, després del requeriment de la Policia Nacional, treballadors de l’empresa elèctrica per a desconnectar la llum de la casa, que estava connectada de manera il·legal. Els agents van finalitzar la seua intervenció amb la identificació plena de l’autor donant compte del succeït al grup d’investigació competent per a continuar amb les gestions oportunes en aquesta mena de fets.
 

Últimes notícies

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.