La Policia Nacional de Dénia conseguix el desallotjament voluntari d’una casa ocupada

 

Agents de la Policia Nacional, en col·laboració amb l’Ajuntament de Dénia, la Marina Alta (Alacant), i de Servicis Socials, han conseguit que un xic haja abandonat, de manera voluntària, la casa que havia ocupat després de les contínues queixes dels veïns i comerciants d’un cèntric carrer.

 

L’acció s’ha conseguit en aplicació de les instruccions dictades per la Fiscalia General de l’Estat per a unificar criteris d’actuació del Ministeri públic quant als aplanaments i usurpacions d’immobles. Segons ha explicat la Comissaria provincial este dimarts, un xic de 29 anys va entrar en la casa, propietat d’un home ja mort i els hereus de qui no havien volgut fer-se càrrec d’esta.

 

Des d’eixe moment les queixes veïnals van ser constants igual que les dels comerciants de la zona, i que van ser recollides pels agents a través del Grup Operatiu de Resposta. Després de diferents requeriments, els agents del Grup van conseguir que el xic abandonara la casa.

 

Tenia connectada la llum il·legalment

Per a això, i des del primer moment, es va contactar amb el consistori amb l’objectiu d’aportar una solució òptima i evitar posteriors ocupacions, de tal manera que es van disposar els mitjans necessaris per a tapiar els accessos a la casa.

 

Al lloc també van acudir, després del requeriment de la Policia Nacional, treballadors de l’empresa elèctrica per a desconnectar la llum de la casa, que estava connectada de manera il·legal. Els agents van finalitzar la seua intervenció amb la identificació plena de l’autor donant compte del succeït al grup d’investigació competent per a continuar amb les gestions oportunes en aquesta mena de fets.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.

La Generalitat impulsa un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

La Generalitat va plantejar un Pla 2030 d'investigació per a donar estabilitat a l'I+D+i valencià, atraure talent i consolidar inversions estratègiques, amb coordinació entre Sanitat i Educació.