10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

La Policia Nacional de Dénia conseguix el desallotjament voluntari d’una casa ocupada

 

Agents de la Policia Nacional, en col·laboració amb l’Ajuntament de Dénia, la Marina Alta (Alacant), i de Servicis Socials, han conseguit que un xic haja abandonat, de manera voluntària, la casa que havia ocupat després de les contínues queixes dels veïns i comerciants d’un cèntric carrer.

 

L’acció s’ha conseguit en aplicació de les instruccions dictades per la Fiscalia General de l’Estat per a unificar criteris d’actuació del Ministeri públic quant als aplanaments i usurpacions d’immobles. Segons ha explicat la Comissaria provincial este dimarts, un xic de 29 anys va entrar en la casa, propietat d’un home ja mort i els hereus de qui no havien volgut fer-se càrrec d’esta.

 

Des d’eixe moment les queixes veïnals van ser constants igual que les dels comerciants de la zona, i que van ser recollides pels agents a través del Grup Operatiu de Resposta. Després de diferents requeriments, els agents del Grup van conseguir que el xic abandonara la casa.

 

Tenia connectada la llum il·legalment

Per a això, i des del primer moment, es va contactar amb el consistori amb l’objectiu d’aportar una solució òptima i evitar posteriors ocupacions, de tal manera que es van disposar els mitjans necessaris per a tapiar els accessos a la casa.

 

Al lloc també van acudir, després del requeriment de la Policia Nacional, treballadors de l’empresa elèctrica per a desconnectar la llum de la casa, que estava connectada de manera il·legal. Els agents van finalitzar la seua intervenció amb la identificació plena de l’autor donant compte del succeït al grup d’investigació competent per a continuar amb les gestions oportunes en aquesta mena de fets.
 

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.