La Policia Nacional de Dénia conseguix el desallotjament voluntari d’una casa ocupada

 

Agents de la Policia Nacional, en col·laboració amb l’Ajuntament de Dénia, la Marina Alta (Alacant), i de Servicis Socials, han conseguit que un xic haja abandonat, de manera voluntària, la casa que havia ocupat després de les contínues queixes dels veïns i comerciants d’un cèntric carrer.

 

L’acció s’ha conseguit en aplicació de les instruccions dictades per la Fiscalia General de l’Estat per a unificar criteris d’actuació del Ministeri públic quant als aplanaments i usurpacions d’immobles. Segons ha explicat la Comissaria provincial este dimarts, un xic de 29 anys va entrar en la casa, propietat d’un home ja mort i els hereus de qui no havien volgut fer-se càrrec d’esta.

 

Des d’eixe moment les queixes veïnals van ser constants igual que les dels comerciants de la zona, i que van ser recollides pels agents a través del Grup Operatiu de Resposta. Després de diferents requeriments, els agents del Grup van conseguir que el xic abandonara la casa.

 

Tenia connectada la llum il·legalment

Per a això, i des del primer moment, es va contactar amb el consistori amb l’objectiu d’aportar una solució òptima i evitar posteriors ocupacions, de tal manera que es van disposar els mitjans necessaris per a tapiar els accessos a la casa.

 

Al lloc també van acudir, després del requeriment de la Policia Nacional, treballadors de l’empresa elèctrica per a desconnectar la llum de la casa, que estava connectada de manera il·legal. Els agents van finalitzar la seua intervenció amb la identificació plena de l’autor donant compte del succeït al grup d’investigació competent per a continuar amb les gestions oportunes en aquesta mena de fets.
 

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.