Un jove denuncia una agressió homòfoba a València ‘per anar maquillat’

Un jove de 20 anys ha denunciat una agressió homòfoba aquest diumenge a Riba-roja de Túria, València. El jove ha publicat un vídeo i ha explicat el succeït: «M’han pegat al carrer per anar maquillat«, explica.
En el vídeo que va penjar en Twitter es pot veure a una jove propinant-li diverses punyades en el nas al crit de ‘maricó’ i una altra persona li deia que parara de gravar.

Pero l’agressió no va quedar només ací, les quatre persones van començar a seguir-li durant tot el seu trajecte, amenaçant-li i obligant-lo a esborrar els vídeos que havia gravat, on se’ls veia insultant i amenaçant al jove.

«Jo només vull ser lliure», denúncia el jove víctima de l’agressió

Una patrulla de policia va passar pel lloc i van descobrir el que estava passant. A pesar que en un primer moment Mario va assegurar que la sang del seu nas era perquè havia caigut, els agents van saber veure més enllà i van notar que el jove podria estar sent amenaçat per a no comptar la veritat. En apartar-li del grup, el jove va poder contar el que estava succeint.

Els agents li van acompanyar al centre de salut perquè poguera fer-se un comunicat de lesions, i li van animar a denunciar. Encara que en un primer moment no ho va fer, finalment el jove sí que ha denunciat, encara que únicament a la xica que li va agredir físicament.

El jove de vint anys també va denunciar haver rebut amenaces per WhatsApp perquè esborrara el vídeo de Twitter, el missatge del qual s’ha viralitzat amb més de 6.000 retuits i 18.000 m’agrades.

En aquesta captura, la presumpta agressora li matisa que “ningú li va pegar per anar maquillat”, ja que ella “anava amb dos amics gais”.

Després de l’agressió el jove ha donat les gràcies a través del seu compte de Twitter a tots els usuaris que li han mostrat el seu suport: «Moltes gràcies a tots pels missatges de suport, ho he passat malament i intent evitar pensar en tot això, jo només vull ser lliure i que ningú em faça fer sentir això de nou, és un infern viure en un lloc amb el teu botxí«, lamenta.

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.