Un jove denuncia una agressió homòfoba a València ‘per anar maquillat’

Un jove de 20 anys ha denunciat una agressió homòfoba aquest diumenge a Riba-roja de Túria, València. El jove ha publicat un vídeo i ha explicat el succeït: “M’han pegat al carrer per anar maquillat“, explica.
En el vídeo que va penjar en Twitter es pot veure a una jove propinant-li diverses punyades en el nas al crit de ‘maricó’ i una altra persona li deia que parara de gravar.

Pero l’agressió no va quedar només ací, les quatre persones van començar a seguir-li durant tot el seu trajecte, amenaçant-li i obligant-lo a esborrar els vídeos que havia gravat, on se’ls veia insultant i amenaçant al jove.

“Jo només vull ser lliure”, denúncia el jove víctima de l’agressió

Una patrulla de policia va passar pel lloc i van descobrir el que estava passant. A pesar que en un primer moment Mario va assegurar que la sang del seu nas era perquè havia caigut, els agents van saber veure més enllà i van notar que el jove podria estar sent amenaçat per a no comptar la veritat. En apartar-li del grup, el jove va poder contar el que estava succeint.

Els agents li van acompanyar al centre de salut perquè poguera fer-se un comunicat de lesions, i li van animar a denunciar. Encara que en un primer moment no ho va fer, finalment el jove sí que ha denunciat, encara que únicament a la xica que li va agredir físicament.

El jove de vint anys també va denunciar haver rebut amenaces per WhatsApp perquè esborrara el vídeo de Twitter, el missatge del qual s’ha viralitzat amb més de 6.000 retuits i 18.000 m’agrades.

En aquesta captura, la presumpta agressora li matisa que “ningú li va pegar per anar maquillat”, ja que ella “anava amb dos amics gais”.

Després de l’agressió el jove ha donat les gràcies a través del seu compte de Twitter a tots els usuaris que li han mostrat el seu suport: “Moltes gràcies a tots pels missatges de suport, ho he passat malament i intent evitar pensar en tot això, jo només vull ser lliure i que ningú em faça fer sentir això de nou, és un infern viure en un lloc amb el teu botxí“, lamenta.

Últimes notícies

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.