Un jove denuncia una agressió homòfoba a València ‘per anar maquillat’

Un jove de 20 anys ha denunciat una agressió homòfoba aquest diumenge a Riba-roja de Túria, València. El jove ha publicat un vídeo i ha explicat el succeït: “M’han pegat al carrer per anar maquillat“, explica.
En el vídeo que va penjar en Twitter es pot veure a una jove propinant-li diverses punyades en el nas al crit de ‘maricó’ i una altra persona li deia que parara de gravar.

Pero l’agressió no va quedar només ací, les quatre persones van començar a seguir-li durant tot el seu trajecte, amenaçant-li i obligant-lo a esborrar els vídeos que havia gravat, on se’ls veia insultant i amenaçant al jove.

“Jo només vull ser lliure”, denúncia el jove víctima de l’agressió

Una patrulla de policia va passar pel lloc i van descobrir el que estava passant. A pesar que en un primer moment Mario va assegurar que la sang del seu nas era perquè havia caigut, els agents van saber veure més enllà i van notar que el jove podria estar sent amenaçat per a no comptar la veritat. En apartar-li del grup, el jove va poder contar el que estava succeint.

Els agents li van acompanyar al centre de salut perquè poguera fer-se un comunicat de lesions, i li van animar a denunciar. Encara que en un primer moment no ho va fer, finalment el jove sí que ha denunciat, encara que únicament a la xica que li va agredir físicament.

El jove de vint anys també va denunciar haver rebut amenaces per WhatsApp perquè esborrara el vídeo de Twitter, el missatge del qual s’ha viralitzat amb més de 6.000 retuits i 18.000 m’agrades.

En aquesta captura, la presumpta agressora li matisa que “ningú li va pegar per anar maquillat”, ja que ella “anava amb dos amics gais”.

Després de l’agressió el jove ha donat les gràcies a través del seu compte de Twitter a tots els usuaris que li han mostrat el seu suport: “Moltes gràcies a tots pels missatges de suport, ho he passat malament i intent evitar pensar en tot això, jo només vull ser lliure i que ningú em faça fer sentir això de nou, és un infern viure en un lloc amb el teu botxí“, lamenta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un foc en una bossa d’escombraries deslliga un incendi en el centre d’Alacant: quatre atesos

Una bossa d'escombraries preses ha provocat un incendi en el número 1 de l'avinguda Alfonso El Savi. Quatre persones han sigut ateses per inhalació i dos traslladades.

Avís groc a l’interior sud i el litoral central i sud d’Alacant per vents de fins a 70 km/h

Aemet ha activat per a este dimecres l'avís groc per vent del nord-est a l'interior sud i el litoral central i sud d'Alacant, amb ratxes de fins a 70 km/h entre les 08.00 i les 18.00. En el litoral sud també regix avís per fenòmens costaners, amb força 7 i ones de tres metres.

Gandia i Solanes es disputaran el rectorat de la UV en segona volta el 12 de març

Gandia ha aconseguit un 42,69% del vot ponderat i Solanes un 38,93% en la primera volta en la UV. La segona volta se celebrarà el 12 de març.

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.