Un jove denuncia una agressió homòfoba a València ‘per anar maquillat’

Un jove de 20 anys ha denunciat una agressió homòfoba aquest diumenge a Riba-roja de Túria, València. El jove ha publicat un vídeo i ha explicat el succeït: «M’han pegat al carrer per anar maquillat«, explica.
En el vídeo que va penjar en Twitter es pot veure a una jove propinant-li diverses punyades en el nas al crit de ‘maricó’ i una altra persona li deia que parara de gravar.

Pero l’agressió no va quedar només ací, les quatre persones van començar a seguir-li durant tot el seu trajecte, amenaçant-li i obligant-lo a esborrar els vídeos que havia gravat, on se’ls veia insultant i amenaçant al jove.

«Jo només vull ser lliure», denúncia el jove víctima de l’agressió

Una patrulla de policia va passar pel lloc i van descobrir el que estava passant. A pesar que en un primer moment Mario va assegurar que la sang del seu nas era perquè havia caigut, els agents van saber veure més enllà i van notar que el jove podria estar sent amenaçat per a no comptar la veritat. En apartar-li del grup, el jove va poder contar el que estava succeint.

Els agents li van acompanyar al centre de salut perquè poguera fer-se un comunicat de lesions, i li van animar a denunciar. Encara que en un primer moment no ho va fer, finalment el jove sí que ha denunciat, encara que únicament a la xica que li va agredir físicament.

El jove de vint anys també va denunciar haver rebut amenaces per WhatsApp perquè esborrara el vídeo de Twitter, el missatge del qual s’ha viralitzat amb més de 6.000 retuits i 18.000 m’agrades.

En aquesta captura, la presumpta agressora li matisa que “ningú li va pegar per anar maquillat”, ja que ella “anava amb dos amics gais”.

Després de l’agressió el jove ha donat les gràcies a través del seu compte de Twitter a tots els usuaris que li han mostrat el seu suport: «Moltes gràcies a tots pels missatges de suport, ho he passat malament i intent evitar pensar en tot això, jo només vull ser lliure i que ningú em faça fer sentir això de nou, és un infern viure en un lloc amb el teu botxí«, lamenta.

Últimes notícies

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.

L’incendi de Tírig es conté amb 21 mitjans aeris i 810 hectàrees cremades

L'incendi forestal de Tírig ha calcinat 810 hectàrees però evoluciona de forma favorable, amb el perímetre sense flames i 21 mitjans aeris treballant. El foc manté dos flancs actius i ha obligat a desallotjar Catí, amb 47 persones encara allotjades en un alberg.

Controlat l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi forestal declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos (València) ha quedat controlat este dilluns de bon matí després d’una nit d’intens treball dels serveis d’emergència.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’incendi de Tírig després de la tercera nit d’atac terrestre

Un total de 18 mitjans aeris s’han afegit ja a l’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha cremat 684 hectàrees i ha obligat a evacuar Catí, mentres es manté el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.