11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Un jove denuncia una agressió homòfoba a València ‘per anar maquillat’

Un jove de 20 anys ha denunciat una agressió homòfoba aquest diumenge a Riba-roja de Túria, València. El jove ha publicat un vídeo i ha explicat el succeït: “M’han pegat al carrer per anar maquillat“, explica.
En el vídeo que va penjar en Twitter es pot veure a una jove propinant-li diverses punyades en el nas al crit de ‘maricó’ i una altra persona li deia que parara de gravar.

Pero l’agressió no va quedar només ací, les quatre persones van començar a seguir-li durant tot el seu trajecte, amenaçant-li i obligant-lo a esborrar els vídeos que havia gravat, on se’ls veia insultant i amenaçant al jove.

“Jo només vull ser lliure”, denúncia el jove víctima de l’agressió

Una patrulla de policia va passar pel lloc i van descobrir el que estava passant. A pesar que en un primer moment Mario va assegurar que la sang del seu nas era perquè havia caigut, els agents van saber veure més enllà i van notar que el jove podria estar sent amenaçat per a no comptar la veritat. En apartar-li del grup, el jove va poder contar el que estava succeint.

Els agents li van acompanyar al centre de salut perquè poguera fer-se un comunicat de lesions, i li van animar a denunciar. Encara que en un primer moment no ho va fer, finalment el jove sí que ha denunciat, encara que únicament a la xica que li va agredir físicament.

El jove de vint anys també va denunciar haver rebut amenaces per WhatsApp perquè esborrara el vídeo de Twitter, el missatge del qual s’ha viralitzat amb més de 6.000 retuits i 18.000 m’agrades.

En aquesta captura, la presumpta agressora li matisa que “ningú li va pegar per anar maquillat”, ja que ella “anava amb dos amics gais”.

Després de l’agressió el jove ha donat les gràcies a través del seu compte de Twitter a tots els usuaris que li han mostrat el seu suport: “Moltes gràcies a tots pels missatges de suport, ho he passat malament i intent evitar pensar en tot això, jo només vull ser lliure i que ningú em faça fer sentir això de nou, és un infern viure en un lloc amb el teu botxí“, lamenta.

Últimes notícies

Un home s’atrinxera en la seua vivenda de Teulada i la Guàrdia Civil negocia

Un home roman atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil ha acudit des de migdia i manté contacte perquè depose la seua actitud.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els servicis d’emergències de la Comunitat Valenciana

El president valencià s'ha posat en contacte amb Juanma Moreno per a posar a la disposició d'Andalusia tots els mitjans i servicis d'emergència i traslladar la seua solidaritat. L'oferiment arriba davant la difícil situació meteorològica i amb seguiment continu del temporal.

Luís Castro reivindica el nivell del Llevant i veu marge per a ser més forts

Luís Castro va assegurar que el Llevant ha elevat el seu nivell des de la seua arribada, encara que va remarcar que encara poden ser més fortes. Abans de visitar a l'Athletic, va demanar anar a guanyar.

Corberán reafirma el pla: focus al València i un Mestalla incòmode per al Reial Madrid

El tècnic del València va subratllar que l'equip ha de mirar-se a si mateix i que Mestalla continue sent un camp incòmode per al Reial Madrid. Va restar importància a les baixes del rival, va parlar dels matisos del Madrid de Arbeloa i va demanar llegir els moments del partit.

Corberán posa el focus al València i busca que Mestalla siga incòmode per al Reial Madrid

Corberán va insistir a centrar-se en el València i a mantindre Mestalla com un camp incòmode per al Reial Madrid. Va rebutjar parlar de dubtes en el rival i va apel·lar a la responsabilitat.

Athletic i Llevant se citen en San Mamés amb la permanència en joc

San Mamés acull un encreuament clau entre un Athletic en caiguda en LaLiga i un Llevant en ascens, amb baixes sensibles i onces per perfilar. El xoc arriba després de l'alleujament coper dels bilbaïns i la millora visitant amb Luís Castro.

Espanya empata 1-1 amb Alemanya i s’emporta la prima en els penals (4-2) en la FIH Pro League

Espanya va igualar davant Alemanya a València amb un penal córner de Laura Bosh i es va imposar 4-2 en els 'shoot-out' gràcies a dos parades de Clara Pérez.

Avís taronja des de les 18.00 en el litoral d’Alacant per ones de quatre metres

Aemet ha establit l'avís taronja en la costa d'Alacant este dissabte a la vesprada per onatge de 3-4 metres i vent del sud-oest. El diumenge hi haurà avisos grocs en la costa alacantina de matinada i per vent a l'interior de Castelló, Alacant i sud de València.