Denúncia a la seua exparella per deixar viatjar amb avió a la seua filla contagiada

 

Una mare denuncia a la seua exparella per permetre que la seua filla, contagiada de coronavirus, pujara a un avió i posara en risc a la menor i a la resta del passatge de l’avió.

Els rastrejadors del Servei Canari de Salut, al no poder contactar amb el pare, van posar en guàrdia a la mare. La xiqueta estava fent vida completament normal: veient a familiars, passejos per la platja o centres comercials fins i tot classes de zumba ..”, segons ha explicat la seua mare.

L’advocat de la mare, Francisco Espino, ha presentat un escrit al Jutjat de Primera Instància número 3 de Las Palmas de Gran Canaria per a demanar mesures urgents contra el pare al·legant “que s’ha posat en greu risc a la menor” per deixar que viatjara en un vol comercial i en companyia dels seus avis paterns, coneixent per endavant el positiu de la seua filla, segons informa Antena 3 notícies.

 

Mesures de protecció

 

Francisco Espino sol·licita la “suspensió de la guarda del menor a càrrec del progenitor demandat” qui, segons la versió de la mare, no va comunicar a ningú els resultats positius de la prova diagnòstica, ni tan sols a la seua pròpia filla que desconeixia que tenia coronavirus.

“Contravé totes les recomanacions mèdiques, les més elementals normes en protecció a la menor i totes les disposicions contra la salut pública perquè s’ha posat en perill la integritat i la salut de la menor, però també de les innombrables persones que van interactuar amb ella” afig el lletrat.

El pare de la xiqueta, agent de la policia nacional, s’enfrontaria a una multa d’entre 3.000 i 60.000 €.

 

La versió del pare

 

Segons la seua versió el pare va enviar a la xiqueta a Gran Canària amb el seu avi matern a pesar que havia donat positiu en una PCR dos dies abans. L’home assegura que aqueixa no és la realitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.