Denúncia a la seua exparella per deixar viatjar amb avió a la seua filla contagiada

 

Una mare denuncia a la seua exparella per permetre que la seua filla, contagiada de coronavirus, pujara a un avió i posara en risc a la menor i a la resta del passatge de l’avió.

Els rastrejadors del Servei Canari de Salut, al no poder contactar amb el pare, van posar en guàrdia a la mare. La xiqueta estava fent vida completament normal: veient a familiars, passejos per la platja o centres comercials fins i tot classes de zumba ..», segons ha explicat la seua mare.

L’advocat de la mare, Francisco Espino, ha presentat un escrit al Jutjat de Primera Instància número 3 de Las Palmas de Gran Canaria per a demanar mesures urgents contra el pare al·legant «que s’ha posat en greu risc a la menor» per deixar que viatjara en un vol comercial i en companyia dels seus avis paterns, coneixent per endavant el positiu de la seua filla, segons informa Antena 3 notícies.

 

Mesures de protecció

 

Francisco Espino sol·licita la «suspensió de la guarda del menor a càrrec del progenitor demandat» qui, segons la versió de la mare, no va comunicar a ningú els resultats positius de la prova diagnòstica, ni tan sols a la seua pròpia filla que desconeixia que tenia coronavirus.

«Contravé totes les recomanacions mèdiques, les més elementals normes en protecció a la menor i totes les disposicions contra la salut pública perquè s’ha posat en perill la integritat i la salut de la menor, però també de les innombrables persones que van interactuar amb ella» afig el lletrat.

El pare de la xiqueta, agent de la policia nacional, s’enfrontaria a una multa d’entre 3.000 i 60.000 €.

 

La versió del pare

 

Segons la seua versió el pare va enviar a la xiqueta a Gran Canària amb el seu avi matern a pesar que havia donat positiu en una PCR dos dies abans. L’home assegura que aqueixa no és la realitat.

Últimes notícies

Deting per traure quasi 5.700 euros del compte del seu veí de 83 anys a la Salzadella

La Guàrdia Civil de Sant Mateu ha detingut un home de 63 anys acusat de buidar 5.690 euros del compte bancari del seu veí malalt, de 83 anys, a la Salzadella, aprofitant-se de la confiança i de l’accés al seu domicili.

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.