Denunciats dos homes per conducció temerària

La Guàrdia Civil de Tràfic ha denunciat dos conductors després de publicar-se en xarxes socials vídeos en els quals se’ls veia en plena conducció temerària, segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Un d’ells va ser gravat en una rotonda en la carretera CV-401, sentit CV-500 El Saler i un altre en la zona exclosa al trànsit en l’interior d’una rotonda en l’N-332.

Agents del Grup d’Investigació i Anàlisi del Sector de Tràfic de la Guàrdia Civil de la Comunitat Valenciana han denunciat un home i una dona de 49 i 63 anys com a presumptes autors d’un delicte de conducció temerària, després de ser gravats en sengles vídeos i publicats recentment en les xarxes socials.

En un d’ells, un turisme va ser gravat circulant per sentit contrari a l’establit en una rotonda en la carretera CV-401, en sentit CV-500 El Saler. En el vídeo s’observa com l’infractor circulava darrere de tres vehicles i, en arribar a una rotonda, per a avançar-los, realitza una maniobra perillosa travessant una zona exclosa al trànsit, i incorporant-se en sentit contrari a l’establit.

També, es va publicar en les xarxes socials un altre vídeo en el qual un turisme va ser gravat circulant sobre la zona exclosa al trànsit en l’interior d’una rotonda en la carretera N-332.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.