20 C
València
Dijous, 30 octubre, 2025

Denunciats dos homes per conducció temerària

La Guàrdia Civil de Tràfic ha denunciat dos conductors després de publicar-se en xarxes socials vídeos en els quals se’ls veia en plena conducció temerària, segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Un d’ells va ser gravat en una rotonda en la carretera CV-401, sentit CV-500 El Saler i un altre en la zona exclosa al trànsit en l’interior d’una rotonda en l’N-332.

Agents del Grup d’Investigació i Anàlisi del Sector de Tràfic de la Guàrdia Civil de la Comunitat Valenciana han denunciat un home i una dona de 49 i 63 anys com a presumptes autors d’un delicte de conducció temerària, després de ser gravats en sengles vídeos i publicats recentment en les xarxes socials.

En un d’ells, un turisme va ser gravat circulant per sentit contrari a l’establit en una rotonda en la carretera CV-401, en sentit CV-500 El Saler. En el vídeo s’observa com l’infractor circulava darrere de tres vehicles i, en arribar a una rotonda, per a avançar-los, realitza una maniobra perillosa travessant una zona exclosa al trànsit, i incorporant-se en sentit contrari a l’establit.

També, es va publicar en les xarxes socials un altre vídeo en el qual un turisme va ser gravat circulant sobre la zona exclosa al trànsit en l’interior d’una rotonda en la carretera N-332.

Últimes notícies

La dana dispara la preocupació climàtica i la ecoansiedad en la Comunitat Valenciana

Un estudi liderat des de la UCV constata que la dana d'octubre intensifica la preocupació pel canvi climàtic i eleva la ecoansiedad, sobretot en dones i jóvens.

El PSPV denuncia violència institucional de Mazón amb les víctimes de la DANA

El síndic José Muñoz ha acusat a Carlos Mazón de violència institucional amb les víctimes de la DANA després del funeral d'Estat. El PSPV ha demanat eleccions anticipades i ha assenyalat a PP i Vox com a responsables de sostindre-ho en el càrrec.

La plantilla de Mahle vota el preacord del ERE: 506 acomiadaments, 40 a Paterna

El preacord entre la direcció i CCOO i UGT fixa 506 acomiadaments, millores d'indemnització i una borsa d'ocupació. La votació en assemblees pot tancar la negociació.

Vox: el funeral per la DANA no va honrar a les víctimes i va blanquejar a Sánchez

Vox ha sostingut que el funeral per les víctimes de la DANA va servir per a blanquejar a Pedro Sánchez i no per a honrar als morts. José María Llanos ha denunciat que un any després no s'han iniciat obres i ha qüestionat el Pacte Verd.

Compromís veu un punt d’inflexió després del funeral i demanarà en Les Corts la dimissió de Mazón

Compromís sosté que el funeral d'Estat per les víctimes de la DANA ha marcat un punt d'inflexió i registrarà una iniciativa per a demanar la dimissió de Carlos Mazón en Les Corts.

Carlos Cuerpo demana a Mazón reflexionar i actuar després del funeral de la DANA

El ministre d'Economia ha subratllat que els missatges de les famílies en el funeral d'Estat per les víctimes de la DANA van ser 'molt clars' i ha instat a Carlos Mazón a actuar. Defén el suport del Govern i anuncia noves visites per a acompanyar la recuperació de l'economia valenciana.

Mazón avança una reflexió més profunda després del funeral i anuncia reunions amb víctimes

Carlos Mazón ha assegurat que, després del funeral d'Estat per les víctimes de la DANA, farà en els pròxims dies una reflexió més profunda. Ha anunciat reunions amb famílies i pròximes compareixences en comissions d'investigació.

La Costa Blanca va superar 0,9 milions de pernoctacions en apartaments i va liderar l’ocupació en cámpines al setembre

La Costa Blanca va sumar més de 0,9 milions de pernoctacions en apartaments al setembre i va liderar l'ocupació en cámpines. El extrahotelero va créixer un 4,1% a Espanya.