Denunciats dos homes per conducció temerària

La Guàrdia Civil de Tràfic ha denunciat dos conductors després de publicar-se en xarxes socials vídeos en els quals se’ls veia en plena conducció temerària, segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Un d’ells va ser gravat en una rotonda en la carretera CV-401, sentit CV-500 El Saler i un altre en la zona exclosa al trànsit en l’interior d’una rotonda en l’N-332.

Agents del Grup d’Investigació i Anàlisi del Sector de Tràfic de la Guàrdia Civil de la Comunitat Valenciana han denunciat un home i una dona de 49 i 63 anys com a presumptes autors d’un delicte de conducció temerària, després de ser gravats en sengles vídeos i publicats recentment en les xarxes socials.

En un d’ells, un turisme va ser gravat circulant per sentit contrari a l’establit en una rotonda en la carretera CV-401, en sentit CV-500 El Saler. En el vídeo s’observa com l’infractor circulava darrere de tres vehicles i, en arribar a una rotonda, per a avançar-los, realitza una maniobra perillosa travessant una zona exclosa al trànsit, i incorporant-se en sentit contrari a l’establit.

També, es va publicar en les xarxes socials un altre vídeo en el qual un turisme va ser gravat circulant sobre la zona exclosa al trànsit en l’interior d’una rotonda en la carretera N-332.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.