Denuncien el robatori de quinze coloms de competició a Benicàssim

Un veí de Benicàssim,a la Plana Alta ha denunciat el robatori de quinze exemplars de coloms de competició en la seua casa del municipi. L'afectat ha presenta tuna denúncia en la Guàrdia Civil, notificant el furt d'aquestos quinze coloms, que es trobaven en gàbies. El robatori va ocórrer ahir al matí, amb la sostracció d'exemplars joves, segons l'afectat.

El modus operandi per a irrompre en la propietat va ser entrar per una de les reixes de ventilació. Es tractaria en eixe cas d'una persona menuda i prima. L'afectat es queixa de la poca protecció cap als colombaires i demana a la Federació que prenga mesures, ja que no es la primera vegada que sofrixen robatoris de coloms en este i altres colomers.

Fins al lloc del robatori a acudir la Guàrdia Civil després de la denúncia per a examinar les instal·lacions buscant evidències. Fa dos anys també va ocórrer un incident similar amb el robatori de mig centenar d'aus. Uns lladres que trencaven les portes i s'emportaven tant els mascles com les femelles. Els robatoris d'aquest tipus se solen donar quan comença la temporada a partir de novembre. L'Associació de Colombicultura recorda aquestos i altres robatoris similars.

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.