Denuncien el robatori de quinze coloms de competició a Benicàssim

Un veí de Benicàssim,a la Plana Alta ha denunciat el robatori de quinze exemplars de coloms de competició en la seua casa del municipi. L'afectat ha presenta tuna denúncia en la Guàrdia Civil, notificant el furt d'aquestos quinze coloms, que es trobaven en gàbies. El robatori va ocórrer ahir al matí, amb la sostracció d'exemplars joves, segons l'afectat.

El modus operandi per a irrompre en la propietat va ser entrar per una de les reixes de ventilació. Es tractaria en eixe cas d'una persona menuda i prima. L'afectat es queixa de la poca protecció cap als colombaires i demana a la Federació que prenga mesures, ja que no es la primera vegada que sofrixen robatoris de coloms en este i altres colomers.

Fins al lloc del robatori a acudir la Guàrdia Civil després de la denúncia per a examinar les instal·lacions buscant evidències. Fa dos anys també va ocórrer un incident similar amb el robatori de mig centenar d'aus. Uns lladres que trencaven les portes i s'emportaven tant els mascles com les femelles. Els robatoris d'aquest tipus se solen donar quan comença la temporada a partir de novembre. L'Associació de Colombicultura recorda aquestos i altres robatoris similars.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU