11.2 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Denuncien el robatori de quinze coloms de competició a Benicàssim

Un veí de Benicàssim,a la Plana Alta ha denunciat el robatori de quinze exemplars de coloms de competició en la seua casa del municipi. L'afectat ha presenta tuna denúncia en la Guàrdia Civil, notificant el furt d'aquestos quinze coloms, que es trobaven en gàbies. El robatori va ocórrer ahir al matí, amb la sostracció d'exemplars joves, segons l'afectat.

El modus operandi per a irrompre en la propietat va ser entrar per una de les reixes de ventilació. Es tractaria en eixe cas d'una persona menuda i prima. L'afectat es queixa de la poca protecció cap als colombaires i demana a la Federació que prenga mesures, ja que no es la primera vegada que sofrixen robatoris de coloms en este i altres colomers.

Fins al lloc del robatori a acudir la Guàrdia Civil després de la denúncia per a examinar les instal·lacions buscant evidències. Fa dos anys també va ocórrer un incident similar amb el robatori de mig centenar d'aus. Uns lladres que trencaven les portes i s'emportaven tant els mascles com les femelles. Els robatoris d'aquest tipus se solen donar quan comença la temporada a partir de novembre. L'Associació de Colombicultura recorda aquestos i altres robatoris similars.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.