Denuncien el robatori de quinze coloms de competició a Benicàssim

Un veí de Benicàssim,a la Plana Alta ha denunciat el robatori de quinze exemplars de coloms de competició en la seua casa del municipi. L'afectat ha presenta tuna denúncia en la Guàrdia Civil, notificant el furt d'aquestos quinze coloms, que es trobaven en gàbies. El robatori va ocórrer ahir al matí, amb la sostracció d'exemplars joves, segons l'afectat.

El modus operandi per a irrompre en la propietat va ser entrar per una de les reixes de ventilació. Es tractaria en eixe cas d'una persona menuda i prima. L'afectat es queixa de la poca protecció cap als colombaires i demana a la Federació que prenga mesures, ja que no es la primera vegada que sofrixen robatoris de coloms en este i altres colomers.

Fins al lloc del robatori a acudir la Guàrdia Civil després de la denúncia per a examinar les instal·lacions buscant evidències. Fa dos anys també va ocórrer un incident similar amb el robatori de mig centenar d'aus. Uns lladres que trencaven les portes i s'emportaven tant els mascles com les femelles. Els robatoris d'aquest tipus se solen donar quan comença la temporada a partir de novembre. L'Associació de Colombicultura recorda aquestos i altres robatoris similars.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.