Denuncien el robatori de quinze coloms de competició a Benicàssim

Un veí de Benicàssim,a la Plana Alta ha denunciat el robatori de quinze exemplars de coloms de competició en la seua casa del municipi. L'afectat ha presenta tuna denúncia en la Guàrdia Civil, notificant el furt d'aquestos quinze coloms, que es trobaven en gàbies. El robatori va ocórrer ahir al matí, amb la sostracció d'exemplars joves, segons l'afectat.

El modus operandi per a irrompre en la propietat va ser entrar per una de les reixes de ventilació. Es tractaria en eixe cas d'una persona menuda i prima. L'afectat es queixa de la poca protecció cap als colombaires i demana a la Federació que prenga mesures, ja que no es la primera vegada que sofrixen robatoris de coloms en este i altres colomers.

Fins al lloc del robatori a acudir la Guàrdia Civil després de la denúncia per a examinar les instal·lacions buscant evidències. Fa dos anys també va ocórrer un incident similar amb el robatori de mig centenar d'aus. Uns lladres que trencaven les portes i s'emportaven tant els mascles com les femelles. Els robatoris d'aquest tipus se solen donar quan comença la temporada a partir de novembre. L'Associació de Colombicultura recorda aquestos i altres robatoris similars.

Últimes notícies

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.