Desallotgen una altra discoteca del port d’Alacant amb 40 persones ballant en la pista

 

La Policia d’Alacant ha tornat a desallotjar esta matinada de dijous una altra discoteca de la zona d’oci del port en comprovar que hi havia més de 40 persones ballant sense respectar les distàncies, algunes sense mascareta, i que la pista de ball estava habilitada amb gent pegada.

 

Després de l’avís d’un particular al 112, els agents han inspeccionat i han tancat el local durant la matinada, ja que els clients estaven a escassos centímetres els uns dels altres i molts sense fer ús de la mascareta obligatòria, ha informat la Regidoria de Seguretat.

 

Es tracta d’una intervenció conjunta de la Policia Nacional i Local d’Alacant després de la que l’establiment s’enfronta a una sanció greu de fins a 60.000 euros.

 

La intenció de l’Ajuntament és seguir intensificat la vigilància i els dispositius. «No permetrem cap comportament irresponsable, serem molt estrictes amb els qui incomplisquen la normativa de prevenció sanitària i de seguretat o tinguen comportaments irresponsables o insolidaris», ha assegurat el regidor de Seguretat, José Ramón González.

Últimes notícies

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.