Desallotgen una altra discoteca del port d’Alacant amb 40 persones ballant en la pista

 

La Policia d’Alacant ha tornat a desallotjar esta matinada de dijous una altra discoteca de la zona d’oci del port en comprovar que hi havia més de 40 persones ballant sense respectar les distàncies, algunes sense mascareta, i que la pista de ball estava habilitada amb gent pegada.

 

Després de l’avís d’un particular al 112, els agents han inspeccionat i han tancat el local durant la matinada, ja que els clients estaven a escassos centímetres els uns dels altres i molts sense fer ús de la mascareta obligatòria, ha informat la Regidoria de Seguretat.

 

Es tracta d’una intervenció conjunta de la Policia Nacional i Local d’Alacant després de la que l’establiment s’enfronta a una sanció greu de fins a 60.000 euros.

 

La intenció de l’Ajuntament és seguir intensificat la vigilància i els dispositius. «No permetrem cap comportament irresponsable, serem molt estrictes amb els qui incomplisquen la normativa de prevenció sanitària i de seguretat o tinguen comportaments irresponsables o insolidaris», ha assegurat el regidor de Seguretat, José Ramón González.

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.