9.4 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Desallotgen una festa il·legal amb 200 persones en una finca en el Campello

 

La Guàrdia Civil ha desallotjat este diumenge una festa il·legal que s’estava celebrant en una finca de la localitat del Campello, en l’Alacantí (Alacant), que no compta amb cap permís per a acollir esta classe d’actes i a la que s’havia convocat per a participar a unes 200 persones per a dos dies.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, els assistents –89 identificats, procedents d’Almeria i Múrcia— han sigut denunciats per infringir la normativa que regula la situació sanitària a conseqüència de la crisi del coronavirus i es tracta d’identificar al promotor de la festa, que venia les entrades a entre 30 i 50 euros.

 

La Guàrdia Civil del Campello ha tingut coneixement el dilluns passat de la celebració d’una festa possiblement il·legal en una finca de la zona a la que, pel que pareix, podien estar convocades unes 200 persones, en unes instal·lacions que no compten amb cap classe de permís per a la celebració d’actes.

 

Entrades a 30 i 50 euros

Després de contactar amb el propietari de la finca, este es negava a col·laborar amb els agents, que van establir un dispositiu d’identificació de cotxes i ocupants en els voltants. Els guàrdies civils van poder comprovar que hi havia una trentena de vehicles estacionats als voltants del lloc en el que suposadament s’estava celebrant la reunió. 

 

Una volta establit un primer contacte amb alguns dels assistents, es va verificar que portaven allí des del dia anterior i que estava programada la duració fins a l’endemà. La Guàrdia Civil va procedir al desallotjament dels assistents i van identificar a un total de 89 persones d’entre 25 i 45 anys, que venien des de les províncies d’Almeria i Múrcia. 

 

A demés, s’ha denunciat a diferents assistents per tinença i consum de substància estupefaents, i per portar armes blanques en espais públics. La Guàrdia Civil està duent a terme una investigació per a identificar al promotor de la festa, i ha pogut constatar que es venien entrades des de 30 i fins a 50 euros.

 

La festa es promocionava a través de xarxes socials però s’advertia que el lloc de la festa era secret. El propietari de la finca ja ha sigut denunciat en ocasions anteriors per la celebració d’actes sense la pertinent autorització.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.