Desallotjada una festa il·legal en una discoteca d’Elx

La Policia Local d’Elx ha desallotjat este dissabte 15 de maig, al voltant de les 21.25 hores, una discoteca que incomplia les mesures anticovid: distància social, aforament i màscares. Quan els agents van entrar van detectar que a l’interior també hi havia menors bevent alcohol, per la qual cosa van ser avisats efectius de la Unitat d’Establiments i Activitats (UEAC).

A més, la discoteca a Elx ha sigut denunciada per disposar d’un sistema que alertava als clients que hi havia a l’interior del local de l’arribada de la Policia per a una possible inspecció. Es creu que este mecanisme que activava llums roges a través d’un comandament a distància podria haver-se utilitzat en inspeccions anteriors.

Segons la Policia Local d’Elx, el comandament a distància s’accionava quan es detectava l’arribada dels agents il·licitans perquè els clients pogueren adoptar les mesures vigents per la pandèmia de coronavirus.

Últimes notícies

La vaga docent aconseguix 13 dies amb nova negociació i protesta a València

La vaga indefinida del professorat de l'educació pública no universitària suma 13 dies amb una nova reunió negociadora i una manifestació a València que conclourà davant la Conselleria d'Educació.

El paper essencial dels cuidadors de persones majors en una societat cada vegada més envellida

Descobreix la importància de cuidar les persones majors i com el suport professional pot millorar la seva qualitat de vida.

Lleuger ascens de temperatures a l’interior i estabilitat en el litoral de la Comunitat

La Comunitat Valenciana manté cels poc nuvolosos o buidats, amb lleuger ascens de temperatures a l'interior, estabilitat en el litoral i vent fluix de component este en les hores centrals.

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.