Desallotjats 30 veïns per l’incendi en un habitatge de Paterna que emmagatzemava tres bombones de butà

 

Un incendi declarat aquesta matinada en un habitatge de Paterna, a la comarca de l’Horta Sud, en la qual havia emmagatzemades tres bombona de butà, ha obligat a desallotjar 30 veïns, segons ha informat fonts del Consorci Provincial de Bombers.

   

El foc es va iniciar per causes que s’estan investigant al pati interior d’un habitatge en la qual hi havia tres bombones de butà en el carrer Sant Sebastià d’aquesta localitat de l’Horta Sud. Com a mesura de precaució es va procedir al desallotjament de 30 veïns. Fins al lloc es va mobilitzar una unitat de Servei Vital Bàsic (SVB) amb metge d’atenció primària i una unitat de Transport No Assistit (TNA), que van assistir a una dona de 41 anys per inhalació del fum.

  

Els efectius de Bombers de Paterna, Burjassot i l’oficial de guàrdia que es van mobilitzar van donar per controlat l’incendi als 3:51 hores, segons les mateixes fonts.

 

Últim cas d’incendi per una explosió per una bombona de gas

 

Agents de la Policia Local de Castelló juntament amb una dotació de Bombers Municipals, dos ambulàncies i diverses dotacions de la Policia Nacional van acudir la setmana passada fins a una estació de servei de repostaje de combustible situada a la Ciutat del Transport  d’esta ciutat de la comarca de la Plana Alta a causa d’una explosió d’una bombona de càmping gas que va provocar una persona ferida de pronòstic greu. Els fets s’han produït sobre les onze del matí quan el telèfon d’emergències 112 va rebre la telefonada de nombroses persones que alertaven que s’havia produït una explosió de gas dins d’una estació de servei situada al carrer Dinamarca. 

 

Quant als danys materials causats per l’esclat de la bombona de càmping gas i la metralla que ha generat, a més de l’estació de servei de combustible, que ha registrat danys en un dels seus sortidors, també han sofert desperfectes en la façana i en la seua porta d’accés a una nau industrial i a un establiment comercial. Finalment, una reguarda de Bombers Municipals varen supervisar l’estació de servei i els seus sortidors comprovant que no s’havia produït cap fugida de gas ni de combustible després de la deflagració.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.