Desallotjats 30 veïns per l’incendi en un habitatge de Paterna que emmagatzemava tres bombones de butà

 

Un incendi declarat aquesta matinada en un habitatge de Paterna, a la comarca de l’Horta Sud, en la qual havia emmagatzemades tres bombona de butà, ha obligat a desallotjar 30 veïns, segons ha informat fonts del Consorci Provincial de Bombers.

   

El foc es va iniciar per causes que s’estan investigant al pati interior d’un habitatge en la qual hi havia tres bombones de butà en el carrer Sant Sebastià d’aquesta localitat de l’Horta Sud. Com a mesura de precaució es va procedir al desallotjament de 30 veïns. Fins al lloc es va mobilitzar una unitat de Servei Vital Bàsic (SVB) amb metge d’atenció primària i una unitat de Transport No Assistit (TNA), que van assistir a una dona de 41 anys per inhalació del fum.

  

Els efectius de Bombers de Paterna, Burjassot i l’oficial de guàrdia que es van mobilitzar van donar per controlat l’incendi als 3:51 hores, segons les mateixes fonts.

 

Últim cas d’incendi per una explosió per una bombona de gas

 

Agents de la Policia Local de Castelló juntament amb una dotació de Bombers Municipals, dos ambulàncies i diverses dotacions de la Policia Nacional van acudir la setmana passada fins a una estació de servei de repostaje de combustible situada a la Ciutat del Transport  d’esta ciutat de la comarca de la Plana Alta a causa d’una explosió d’una bombona de càmping gas que va provocar una persona ferida de pronòstic greu. Els fets s’han produït sobre les onze del matí quan el telèfon d’emergències 112 va rebre la telefonada de nombroses persones que alertaven que s’havia produït una explosió de gas dins d’una estació de servei situada al carrer Dinamarca. 

 

Quant als danys materials causats per l’esclat de la bombona de càmping gas i la metralla que ha generat, a més de l’estació de servei de combustible, que ha registrat danys en un dels seus sortidors, també han sofert desperfectes en la façana i en la seua porta d’accés a una nau industrial i a un establiment comercial. Finalment, una reguarda de Bombers Municipals varen supervisar l’estació de servei i els seus sortidors comprovant que no s’havia produït cap fugida de gas ni de combustible després de la deflagració.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els fallers de Cuba-Literat Azorín planten la seua falla davant l’absència de l’artista

La comissió de Ruzafa culmina pel seu compte la plantà de 'Passant a millor vida' després de no concloure l'artista el seu treball. Han comunicat la incidència a la JCF.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.

Onze associacions d’arts escèniques denuncien abandó de Cultura en la Comunitat

Onze associacions del sector han tornat a alertar d'una deriva que desmantella polítiques clau i agreuja els problemes. Cultura reitera el seu compromís i destaca més contractacions en el Circuit.

El PSPV exigix retirar l’aforament de Mazón per a aclarir la DANA de 2024

El PSPV-PSOE ha demanat retirar l'aforament de Carlos Mazón perquè la investigació per la DANA de 2024 avanç en el jutjat de Catarroja. El TSJCV ha rebutjat investigar-ho però ha precisat que la causa 'pot i deu' seguir en instrucció.

Compromís sosté que Bany va poder comptar amb informació privilegiada sobre els bons comercie

Compromís ha activat iniciatives per a esclarir possibles irregularitats en els bons comercie i reclama controls reforçats a la Cambra de Comerç d'Alacant. La formació vincula el cas a la detenció de Carlos Baño i exigix auditories i compareixences.

La mascletà de Tamarit homenatja el món faller amb ritme, potència i una senyera de fum

La Pirotècnia Tamarit ha firmat la setzena mascletà del cicle amb un tret de sis minuts i 216 quilos, dedicat als qui fan possibles les Falles. El tancament, amb una gran senyera de fum, ha segellat el tribut en una plaça abarrotada.

Baldoví afirma que Compromís ha donat una resposta immediata davant la denúncia per violència masclista contra un regidor d’Altea

Joan Baldoví ha defés que la coalició ha cessat l'edil de les seues àrees i l'ha apartat del govern local, a més d'activar els protocols interns. Ha recalcat el respecte al procés judicial i la línia roja enfront de la violència de gènere.