Desallotjats 30 veïns per l’incendi en un habitatge de Paterna que emmagatzemava tres bombones de butà

 

Un incendi declarat aquesta matinada en un habitatge de Paterna, a la comarca de l’Horta Sud, en la qual havia emmagatzemades tres bombona de butà, ha obligat a desallotjar 30 veïns, segons ha informat fonts del Consorci Provincial de Bombers.

   

El foc es va iniciar per causes que s’estan investigant al pati interior d’un habitatge en la qual hi havia tres bombones de butà en el carrer Sant Sebastià d’aquesta localitat de l’Horta Sud. Com a mesura de precaució es va procedir al desallotjament de 30 veïns. Fins al lloc es va mobilitzar una unitat de Servei Vital Bàsic (SVB) amb metge d’atenció primària i una unitat de Transport No Assistit (TNA), que van assistir a una dona de 41 anys per inhalació del fum.

  

Els efectius de Bombers de Paterna, Burjassot i l’oficial de guàrdia que es van mobilitzar van donar per controlat l’incendi als 3:51 hores, segons les mateixes fonts.

 

Últim cas d’incendi per una explosió per una bombona de gas

 

Agents de la Policia Local de Castelló juntament amb una dotació de Bombers Municipals, dos ambulàncies i diverses dotacions de la Policia Nacional van acudir la setmana passada fins a una estació de servei de repostaje de combustible situada a la Ciutat del Transport  d’esta ciutat de la comarca de la Plana Alta a causa d’una explosió d’una bombona de càmping gas que va provocar una persona ferida de pronòstic greu. Els fets s’han produït sobre les onze del matí quan el telèfon d’emergències 112 va rebre la telefonada de nombroses persones que alertaven que s’havia produït una explosió de gas dins d’una estació de servei situada al carrer Dinamarca. 

 

Quant als danys materials causats per l’esclat de la bombona de càmping gas i la metralla que ha generat, a més de l’estació de servei de combustible, que ha registrat danys en un dels seus sortidors, també han sofert desperfectes en la façana i en la seua porta d’accés a una nau industrial i a un establiment comercial. Finalment, una reguarda de Bombers Municipals varen supervisar l’estació de servei i els seus sortidors comprovant que no s’havia produït cap fugida de gas ni de combustible després de la deflagració.

Últimes notícies

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.