Desallotjats 30 veïns per l’incendi en un habitatge de Paterna que emmagatzemava tres bombones de butà

 

Un incendi declarat aquesta matinada en un habitatge de Paterna, a la comarca de l’Horta Sud, en la qual havia emmagatzemades tres bombona de butà, ha obligat a desallotjar 30 veïns, segons ha informat fonts del Consorci Provincial de Bombers.

   

El foc es va iniciar per causes que s’estan investigant al pati interior d’un habitatge en la qual hi havia tres bombones de butà en el carrer Sant Sebastià d’aquesta localitat de l’Horta Sud. Com a mesura de precaució es va procedir al desallotjament de 30 veïns. Fins al lloc es va mobilitzar una unitat de Servei Vital Bàsic (SVB) amb metge d’atenció primària i una unitat de Transport No Assistit (TNA), que van assistir a una dona de 41 anys per inhalació del fum.

  

Els efectius de Bombers de Paterna, Burjassot i l’oficial de guàrdia que es van mobilitzar van donar per controlat l’incendi als 3:51 hores, segons les mateixes fonts.

 

Últim cas d’incendi per una explosió per una bombona de gas

 

Agents de la Policia Local de Castelló juntament amb una dotació de Bombers Municipals, dos ambulàncies i diverses dotacions de la Policia Nacional van acudir la setmana passada fins a una estació de servei de repostaje de combustible situada a la Ciutat del Transport  d’esta ciutat de la comarca de la Plana Alta a causa d’una explosió d’una bombona de càmping gas que va provocar una persona ferida de pronòstic greu. Els fets s’han produït sobre les onze del matí quan el telèfon d’emergències 112 va rebre la telefonada de nombroses persones que alertaven que s’havia produït una explosió de gas dins d’una estació de servei situada al carrer Dinamarca. 

 

Quant als danys materials causats per l’esclat de la bombona de càmping gas i la metralla que ha generat, a més de l’estació de servei de combustible, que ha registrat danys en un dels seus sortidors, també han sofert desperfectes en la façana i en la seua porta d’accés a una nau industrial i a un establiment comercial. Finalment, una reguarda de Bombers Municipals varen supervisar l’estació de servei i els seus sortidors comprovant que no s’havia produït cap fugida de gas ni de combustible després de la deflagració.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les falles sostenibles premien a Borrull-Socors i Pere Cabanes-Joan XXIII

Els premis 2026 a les falles sostenibles han distingit a Borrull-Socors en grans i a Pere Cabanes-Joan XXIII en infantils, amb dotació econòmica i estendard ecològic.

8 de cada 10 ciutadans secunden multar a qui creua el pas de zebra mirant el mòbil

El 83,2% recolza sancionar als vianants que creuen mirant el mòbil i el 76,4% als qui se salten el roig, segons 3.570 enquestes en grans ciutats.

Carcaixent declara emergència sanitària per la vaga de les escombraries i contracta un servici extern

L'Ajuntament ha declarat emergència sanitària després de la vaga de recollida i ha activat una neteja extraordinària amb una empresa externa. Reclamarà el cost a la Mancomunitat.

Més de 25.000 denúncies per desaparició en 2025 i 2.635 en la Comunitat Valenciana

Espanya va registrar 25.086 denúncies per desaparició en 2025, un 5% menys que en 2024, amb més del 90% de casos esclarits i 2.635 en la Comunitat Valenciana.

Benidorm pagarà 350 milions per la sentència de Serra Gelada amb un primer abonament de 60

El ple ha aprovat per àmplia majoria el pla per a executar la sentència de l'APR7 de Serra Gelada: 350 milions als propietaris i un primer pagament de 60 abans de cap d'any. Hi haurà carència fins a 2030, possibilitat de pagar amb sòl municipal i un préstec de 55 milions.

El regidor d’Altea denunciat per bufetejar a la seua parella renúncia a l’acta

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís a Altea, ha renunciat a la seua acta després de la seua detenció per presumpta agressió a la seua parella. El cas es tramitarà per juí ràpid a Benidorm i no es va dictar orde de protecció.

El PSPV ha concedit el seu premi Picota a la falla Arquebisbe Olaechea-Sant Marcelino per la seua sàtira amb Bernabé i l’UME

El PSPV de València ha premiat a la falla Arquebisbe Olaechea-Sant Marcelino per la millor escena de crítica local, amb un ninot que mostra a Pilar Bernabé al comandament d'un tanc de la UME. L'edició ha batut el seu rècord de participació amb 33 comissions.

El SOM Festival Castelló confirma a Iván Ferreiro per a l’1 d’agost

El festival confirma l'actuació d'Iván Ferreiro l'1 d'agost dins del seu cicle estiuenc. És la segona confirmació després de Sergio Dalma.