Desallotjats 30 veïns per l’incendi en un habitatge de Paterna que emmagatzemava tres bombones de butà

 

Un incendi declarat aquesta matinada en un habitatge de Paterna, a la comarca de l’Horta Sud, en la qual havia emmagatzemades tres bombona de butà, ha obligat a desallotjar 30 veïns, segons ha informat fonts del Consorci Provincial de Bombers.

   

El foc es va iniciar per causes que s’estan investigant al pati interior d’un habitatge en la qual hi havia tres bombones de butà en el carrer Sant Sebastià d’aquesta localitat de l’Horta Sud. Com a mesura de precaució es va procedir al desallotjament de 30 veïns. Fins al lloc es va mobilitzar una unitat de Servei Vital Bàsic (SVB) amb metge d’atenció primària i una unitat de Transport No Assistit (TNA), que van assistir a una dona de 41 anys per inhalació del fum.

  

Els efectius de Bombers de Paterna, Burjassot i l’oficial de guàrdia que es van mobilitzar van donar per controlat l’incendi als 3:51 hores, segons les mateixes fonts.

 

Últim cas d’incendi per una explosió per una bombona de gas

 

Agents de la Policia Local de Castelló juntament amb una dotació de Bombers Municipals, dos ambulàncies i diverses dotacions de la Policia Nacional van acudir la setmana passada fins a una estació de servei de repostaje de combustible situada a la Ciutat del Transport  d’esta ciutat de la comarca de la Plana Alta a causa d’una explosió d’una bombona de càmping gas que va provocar una persona ferida de pronòstic greu. Els fets s’han produït sobre les onze del matí quan el telèfon d’emergències 112 va rebre la telefonada de nombroses persones que alertaven que s’havia produït una explosió de gas dins d’una estació de servei situada al carrer Dinamarca. 

 

Quant als danys materials causats per l’esclat de la bombona de càmping gas i la metralla que ha generat, a més de l’estació de servei de combustible, que ha registrat danys en un dels seus sortidors, també han sofert desperfectes en la façana i en la seua porta d’accés a una nau industrial i a un establiment comercial. Finalment, una reguarda de Bombers Municipals varen supervisar l’estació de servei i els seus sortidors comprovant que no s’havia produït cap fugida de gas ni de combustible després de la deflagració.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.