22.5 C
València
Dimecres, 15 octubre, 2025

Troben a Iker, el menor desaparegut en Cullera

Iker Llopis Artes

Iker ha desaparegut este matí | Facebook

 

ACTUALITZAT a les 18.35 hores. Iker Llopis Artes, el menor desaparegut en Cullera, en la comarca de la Ribera (València), este matí de dimarts, ha sigut localitzat en bon estat esta mateixa vesprada, segons han informat des de l’Associació SOS Desapareguts.

 

 

Busquen a Iker, desaparegut en Cullera

Familiars i amics busquen desesperats a Iker Llopis Artes, de 14 anys, desaparegut en Cullera, en la comarca de la Ribera (València). Segons ha informat el pare del menor, David Llopis, i ha difós l’Ajuntament de la localitat, el xic ha desaparegut este matí de dimarts.

 

Iker, que té el monyo ros i rapat, portava un pantaló negre de xandall, camiseta amb dibuix militar i unes sabates blanques, a demés d’una motxilla negra. La família ja ha denunciat la desaparició i ha demanat que «si algú té alguna idea d’on pot estar o l’ha vist» es pose en contacte amb ell al 660 483 640 o amb la mare del menor, Zaira, al 676 310 949. També pot contactar directament amb les autoritats.

 

Últimes notícies

VDS 2025 reunirà a València a 12.000 assistents i fundadors d’unicorns amb focus en IA

L'octava edició de VDS se celebra el 22 i 23 d'octubre a la Ciutat de les Arts i les Ciències amb un enfocament pràctic i transversal. Participaran 3.000 startups, 800 inversors i referents globals de companyies unicorn.

L’oposició titlla d’incomplet el llistat de crides de Mazón i Compromís acudirà a la Justícia

L'oposició en Les Corts veu incomplet el llistat de 26 crides de Mazón del dia de la DANA. Compromís recorrerà al Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Morant valora el compromís de donar veu a les víctimes de la DANA en el Congrés

La comissió d'investigació sobre la DANA arrancarà amb el testimoniatge de les víctimes abans de cridar a Sánchez i Mazón. El pla en dos fases ja està registrat.

Compromís acusa el PP d’un comentari sobre Auschwitz dirigit a Juan Bordera

Compromís acusa el diputat popular Manuel Pérez Fenoll de proferir una al·lusió a Auschwitz contra Juan Bordera en l'arrancada del ple. El PP demana no agitar el carrer i Bordera critica un acord de pau que considera insuficient.

Albares inaugura a la Xina la seu de la UPV, primer campus espanyol a l’estranger

L'Institut de la UPV en la Universitat de Beihang obri en Hangzhou com a primer centre espanyol amb docència oficial fora del país i reforça els llaços amb la Xina.

Detinguda a Torrent l’administradora d’un estudi d’arquitectura per estafa de 22.000 euros

La Policia Nacional arresta a l'administradora d'un estudi per presumpta estafa i falsedat documental després d'exigir pagaments per tràmits urbanístics que mai es van realitzar. El client va abonar quasi 22.000 euros i va descobrir l'engany en consultar a l'ajuntament.

Mazón remet a la comissió el llistat de 26 crides que va realitzar durant la DANA del 29-O

Presidència ha enviat a les Corts el detall de 26 crides realitzades el 29 d'octubre, algunes des del mòbil d'un col·laborador per fallades tècniques. El registre abasta contactes amb càrrecs autonòmics, Govern, líders polítics i l'operadora.

Presidència remet a les Corts el llistat de 26 crides de Mazón del 29-O

La Generalitat ha enviat a la comissió del 29-O en Les Corts un registre amb 26 crides fetes per Carlos Mazón entre les 17.37 i les 23.29. El document inclou comunicacions per telefono i WhatsApp i l'ús del movil d'un col·laborador davant fallades de xarxa.