Troben a Iker, el menor desaparegut en Cullera

Iker Llopis Artes

Iker ha desaparegut este matí | Facebook

 

ACTUALITZAT a les 18.35 hores. Iker Llopis Artes, el menor desaparegut en Cullera, en la comarca de la Ribera (València), este matí de dimarts, ha sigut localitzat en bon estat esta mateixa vesprada, segons han informat des de l’Associació SOS Desapareguts.

 

 

Busquen a Iker, desaparegut en Cullera

Familiars i amics busquen desesperats a Iker Llopis Artes, de 14 anys, desaparegut en Cullera, en la comarca de la Ribera (València). Segons ha informat el pare del menor, David Llopis, i ha difós l’Ajuntament de la localitat, el xic ha desaparegut este matí de dimarts.

 

Iker, que té el monyo ros i rapat, portava un pantaló negre de xandall, camiseta amb dibuix militar i unes sabates blanques, a demés d’una motxilla negra. La família ja ha denunciat la desaparició i ha demanat que «si algú té alguna idea d’on pot estar o l’ha vist» es pose en contacte amb ell al 660 483 640 o amb la mare del menor, Zaira, al 676 310 949. També pot contactar directament amb les autoritats.

 

Últimes notícies

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.