Troben a Iker, el menor desaparegut en Cullera

Iker Llopis Artes

Iker ha desaparegut este matí | Facebook

 

ACTUALITZAT a les 18.35 hores. Iker Llopis Artes, el menor desaparegut en Cullera, en la comarca de la Ribera (València), este matí de dimarts, ha sigut localitzat en bon estat esta mateixa vesprada, segons han informat des de l’Associació SOS Desapareguts.

 

 

Busquen a Iker, desaparegut en Cullera

Familiars i amics busquen desesperats a Iker Llopis Artes, de 14 anys, desaparegut en Cullera, en la comarca de la Ribera (València). Segons ha informat el pare del menor, David Llopis, i ha difós l’Ajuntament de la localitat, el xic ha desaparegut este matí de dimarts.

 

Iker, que té el monyo ros i rapat, portava un pantaló negre de xandall, camiseta amb dibuix militar i unes sabates blanques, a demés d’una motxilla negra. La família ja ha denunciat la desaparició i ha demanat que «si algú té alguna idea d’on pot estar o l’ha vist» es pose en contacte amb ell al 660 483 640 o amb la mare del menor, Zaira, al 676 310 949. També pot contactar directament amb les autoritats.

 

Últimes notícies

Una pastera amb més de vint migrants arriba a una platja de Calp en plena demà

Una pastera amb més de vint migrants, tots hòmens i en aparent bon estat de salut, va arribar a primera hora del matí a la platja de la Fossa, a Calp. La Guàrdia Civil es va fer càrrec del grup i el seu trasllat al port d'Alacant va quedar previst per a rebre assistència sociosanitària.

Vox garantix que la prioritat nacional queda blindada en els pressupostos de la Generalitat per a 2026

Vox assegura que la prioritat nacional queda arreplegada en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb condicions més estrictes d'arrelament per a accedir a vivenda i ajudes socials.

La reunió telemàtica d’Educació sobre ràtios arranca sense UGT ni CCOO

La primera reunió telemàtica entre Educació i els sindicats docents per a negociar les ràtios se celebra sense la participació d'UGT ni CCOO, que reclamen una negociació directa.

Els jurats dels Premis Jaume I alerten de l’impacte de la desinformació i reclamen una IA ètica

Els jurats dels Premis Rei Jaume I, entre ells 25 Nobel, advertixen del mal de la desinformació per a la ciència i demanen normes ètiques per a la intel·ligència artificial.

El professorat valencià encadena 17 dies de vaga amb manifestacions i acampada a València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana acumula 17 dies lectius de vaga indefinida, amb manifestacions en les tres províncies, una acampada en el centre històric de València i noves reunions telemàtiques amb Educació.

Desarticulada a Castelló una trama que va contractar 52 mòbils d’alta gamma de manera fraudulenta

La Guàrdia Civil ha destapat a Castelló una trama que usava dades fiscals i mercantils d'empreses per a contractar 52 mòbils d'alta gamma, valorats en uns 80.000 euros, i revendre'ls en el mercat de segona mà.

Jornada de calor intensa al sud i vent molt fort a l’interior nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts de màximes en clar ascens en el sud i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló abans d'un notable descens tèrmic demà, sobretot en la mitat sud.

L’atur baixa en la Comunitat Valenciana al maig i se situa en 284.096 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va descendir al maig en 1.654 persones respecte a abril, un 0,58% menys, fins a situar el total d'aturades en 284.096.