Troben a Iker, el menor desaparegut en Cullera

Iker Llopis Artes

Iker ha desaparegut este matí | Facebook

 

ACTUALITZAT a les 18.35 hores. Iker Llopis Artes, el menor desaparegut en Cullera, en la comarca de la Ribera (València), este matí de dimarts, ha sigut localitzat en bon estat esta mateixa vesprada, segons han informat des de l’Associació SOS Desapareguts.

 

 

Busquen a Iker, desaparegut en Cullera

Familiars i amics busquen desesperats a Iker Llopis Artes, de 14 anys, desaparegut en Cullera, en la comarca de la Ribera (València). Segons ha informat el pare del menor, David Llopis, i ha difós l’Ajuntament de la localitat, el xic ha desaparegut este matí de dimarts.

 

Iker, que té el monyo ros i rapat, portava un pantaló negre de xandall, camiseta amb dibuix militar i unes sabates blanques, a demés d’una motxilla negra. La família ja ha denunciat la desaparició i ha demanat que «si algú té alguna idea d’on pot estar o l’ha vist» es pose en contacte amb ell al 660 483 640 o amb la mare del menor, Zaira, al 676 310 949. També pot contactar directament amb les autoritats.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.