6.8 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Troben a Iker, el menor desaparegut en Cullera

Iker Llopis Artes

Iker ha desaparegut este matí | Facebook

 

ACTUALITZAT a les 18.35 hores. Iker Llopis Artes, el menor desaparegut en Cullera, en la comarca de la Ribera (València), este matí de dimarts, ha sigut localitzat en bon estat esta mateixa vesprada, segons han informat des de l’Associació SOS Desapareguts.

 

 

Busquen a Iker, desaparegut en Cullera

Familiars i amics busquen desesperats a Iker Llopis Artes, de 14 anys, desaparegut en Cullera, en la comarca de la Ribera (València). Segons ha informat el pare del menor, David Llopis, i ha difós l’Ajuntament de la localitat, el xic ha desaparegut este matí de dimarts.

 

Iker, que té el monyo ros i rapat, portava un pantaló negre de xandall, camiseta amb dibuix militar i unes sabates blanques, a demés d’una motxilla negra. La família ja ha denunciat la desaparició i ha demanat que «si algú té alguna idea d’on pot estar o l’ha vist» es pose en contacte amb ell al 660 483 640 o amb la mare del menor, Zaira, al 676 310 949. També pot contactar directament amb les autoritats.

 

Últimes notícies

L’atur baixa un 8,10% en 2025 en la Comunitat Valenciana i un 5,94% a Espanya

La Comunitat Valenciana va retallar l'atur en 25.560 persones en 2025, segon major descens en termes absoluts. A Espanya, la desocupació va caure un 5,94%.

Onze comunitats en alerta per nevades, amb Cantàbria en nivell taronja

Cantàbria està este dilluns en nivell taronja per nevades des de 700-800 metres i altres deu comunitats mantenen avís groc. L'episodi arriba amb fred intens, pluges i temporal marítim en diversos punts.

Indonèsia reprén la busca dels dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Els equips de rescat van concentrar l'operatiu entorn de l'illa de Serai i van ampliar la busca fins al dimecres, després d'identificar a Fernando Martín. La família demana mantindre el dispositiu i va acompanyar les tasques en la zona.

Pluges en el sud de la Comunitat i baixada de temperatures este dilluns

Cel cobert, pluges més probables cap al sud i descens tèrmic, amb la cota de neu en 500 metres en el nord. El dimarts seguirà el fred amb gelades i ratxes de nord-oest.

Indonèsia intensifica la busca de dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Indonèsia va reprendre l'operatiu per a localitzar a dos menors després del naufragi del KM Putri Sakinah; el diumenge es va identificar el cos de Fernando Martín.

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.