Una banda d'adolescents que es dedicava al robatori de bicicletes ha sigut desarticulada per agents de la Guàrdia Civil. La banda composta per quatre menors, d'entre 14 i 15 anys sostreia bicicletes de muntanya de l'interior de trasters a Sant Vicent del Raspeig. En total se'ls imputa 26 delictes, i dos d'ells ja es troben ingressats en dos centres de menors de la província d'Alacant, segons ha informat la Guàrdia Civil. La investigació va començar al tindre coneixement a mitjans del mes d'agost que hi havia un auge de robatoris comesos en garatges i trasters de diversos carrers del nucli urbà de la zona de Sant Vicent del Raspeig. Després d'analitzar el tipus de delictes comesos es va trobar similituds en el modus operandi. Els autors accedien al garatge comunitari de l'edifici i violentaven determinats vehicles, dels quals sostreien els comandaments d'apertura de la porta mecànica d'accés a l'aparcament. Després tornaven al garatge, al qual accedien amb el comandament furtat i entraven en els trasters, normalment pegar-li patades a la porta. Després un d'ells es quedava vigilant fora, el segon forçava la porta; el tercer agafava la bicicleta i el quart facilitava la fugida de l'edifici. Els quatre han sigut imputats per 26 delictes com este.
Desarticulada una banda juvenil que es dedicava a furtar bicis a Alacant
Últimes notícies
Esports
Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari
La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.
Esports
Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx
L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.
Esports
El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund
Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.
Esports
Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat
Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.
Esports
Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund
Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.
Oratge
Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja
Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.
Cultura
Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural
Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.
Cultura
Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons
Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.







