Una banda d'adolescents que es dedicava al robatori de bicicletes ha sigut desarticulada per agents de la Guàrdia Civil. La banda composta per quatre menors, d'entre 14 i 15 anys sostreia bicicletes de muntanya de l'interior de trasters a Sant Vicent del Raspeig. En total se'ls imputa 26 delictes, i dos d'ells ja es troben ingressats en dos centres de menors de la província d'Alacant, segons ha informat la Guàrdia Civil. La investigació va començar al tindre coneixement a mitjans del mes d'agost que hi havia un auge de robatoris comesos en garatges i trasters de diversos carrers del nucli urbà de la zona de Sant Vicent del Raspeig. Després d'analitzar el tipus de delictes comesos es va trobar similituds en el modus operandi. Els autors accedien al garatge comunitari de l'edifici i violentaven determinats vehicles, dels quals sostreien els comandaments d'apertura de la porta mecànica d'accés a l'aparcament. Després tornaven al garatge, al qual accedien amb el comandament furtat i entraven en els trasters, normalment pegar-li patades a la porta. Després un d'ells es quedava vigilant fora, el segon forçava la porta; el tercer agafava la bicicleta i el quart facilitava la fugida de l'edifici. Els quatre han sigut imputats per 26 delictes com este.
Últimes notícies
Esports
Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant
Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.
Esports
Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant
Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.
Esports
Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés
Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.
Esports
Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62
La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.
Esports
Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m
Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.
Educació
Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió
La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.
Esports
Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m
La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.
Local
L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart
Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.



