Desarticulada una banda juvenil que es dedicava a furtar bicis a Alacant

Una banda d'adolescents que es dedicava al robatori de bicicletes ha sigut desarticulada per agents de la Guàrdia Civil. La banda composta per quatre menors, d'entre 14 i 15 anys sostreia bicicletes de muntanya de l'interior de trasters a Sant Vicent del Raspeig. En total se'ls imputa 26 delictes, i dos d'ells ja es troben ingressats en dos centres de menors de la província d'Alacant, segons ha informat la Guàrdia Civil. La investigació va començar al tindre coneixement a mitjans del mes d'agost que hi havia un auge de robatoris comesos en garatges i trasters de diversos carrers del nucli urbà de la zona de Sant Vicent del Raspeig. Després d'analitzar el tipus de delictes comesos es va trobar similituds en el modus operandi. Els autors accedien al garatge comunitari de l'edifici i violentaven determinats vehicles, dels quals sostreien els comandaments d'apertura de la porta mecànica d'accés a l'aparcament. Després tornaven al garatge, al qual accedien amb el comandament furtat i entraven en els trasters, normalment pegar-li patades a la porta. Després un d'ells es quedava vigilant fora, el segon forçava la porta; el tercer agafava la bicicleta i el quart facilitava la fugida de l'edifici. Els quatre han sigut imputats per 26 delictes com este.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.