Una banda d'adolescents que es dedicava al robatori de bicicletes ha sigut desarticulada per agents de la Guàrdia Civil. La banda composta per quatre menors, d'entre 14 i 15 anys sostreia bicicletes de muntanya de l'interior de trasters a Sant Vicent del Raspeig. En total se'ls imputa 26 delictes, i dos d'ells ja es troben ingressats en dos centres de menors de la província d'Alacant, segons ha informat la Guàrdia Civil. La investigació va començar al tindre coneixement a mitjans del mes d'agost que hi havia un auge de robatoris comesos en garatges i trasters de diversos carrers del nucli urbà de la zona de Sant Vicent del Raspeig. Després d'analitzar el tipus de delictes comesos es va trobar similituds en el modus operandi. Els autors accedien al garatge comunitari de l'edifici i violentaven determinats vehicles, dels quals sostreien els comandaments d'apertura de la porta mecànica d'accés a l'aparcament. Després tornaven al garatge, al qual accedien amb el comandament furtat i entraven en els trasters, normalment pegar-li patades a la porta. Després un d'ells es quedava vigilant fora, el segon forçava la porta; el tercer agafava la bicicleta i el quart facilitava la fugida de l'edifici. Els quatre han sigut imputats per 26 delictes com este.
Desarticulada una banda juvenil que es dedicava a furtar bicis a Alacant
Últimes notícies
Oratge
Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València
Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.
Esports
Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa
El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.
Social
Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats
Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.
Social
Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats
Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.
Economia
La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red
Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.
Esports
Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa
El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.
Esports
Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”
Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.
Esports
Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça
L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.








