Desarticulada una organització a Alacant per sostreure vehicles d’alta gamma i exportar-los a països de l’Est

Agents de la Policia Nacional han desarticulat a la província d’Alacant una organització criminal presumptament dedicada a sostreure vehicles d’alta gamma i exportar-los a països de l’Est amb els elements d’identificació i la documentació falsificada, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. Els detinguts elaboraven un estudi consistent en la cerca dels models de vehicles d’interès i l’obtenció dels llocs, urbanitzacions i zones residencials on els seus propietaris els guardaven. Una vegada sostreien els vehicles, els traslladaven fins a altres zones residencials, on els canviaven les matrícules per unes altres prèviament sostretes.

 

Quan transcorria un temps, traslladaven els vehicles fins a garatges clandestins de l’organització, on falsificaven els elements d’identificació i la documentació per poder traslladar-los a diversos països de l’Est, on comercialitzaven amb ells. Gràcies a les recerques realitzades, els agents van trobar la ubicació d’un dels garatges on els autors operaven amb els vehicles sostrets, on van identificar als dos presumptes autors, membres de l’organització, que actuaven a la província d’Alacant.

  

 

 

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.