Desarticulada una organització a Alacant per sostreure vehicles d’alta gamma i exportar-los a països de l’Est

Agents de la Policia Nacional han desarticulat a la província d’Alacant una organització criminal presumptament dedicada a sostreure vehicles d’alta gamma i exportar-los a països de l’Est amb els elements d’identificació i la documentació falsificada, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. Els detinguts elaboraven un estudi consistent en la cerca dels models de vehicles d’interès i l’obtenció dels llocs, urbanitzacions i zones residencials on els seus propietaris els guardaven. Una vegada sostreien els vehicles, els traslladaven fins a altres zones residencials, on els canviaven les matrícules per unes altres prèviament sostretes.

 

Quan transcorria un temps, traslladaven els vehicles fins a garatges clandestins de l’organització, on falsificaven els elements d’identificació i la documentació per poder traslladar-los a diversos països de l’Est, on comercialitzaven amb ells. Gràcies a les recerques realitzades, els agents van trobar la ubicació d’un dels garatges on els autors operaven amb els vehicles sostrets, on van identificar als dos presumptes autors, membres de l’organització, que actuaven a la província d’Alacant.

  

 

 

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.