Desarticulada una organització a Alacant per sostreure vehicles d’alta gamma i exportar-los a països de l’Est

Agents de la Policia Nacional han desarticulat a la província d’Alacant una organització criminal presumptament dedicada a sostreure vehicles d’alta gamma i exportar-los a països de l’Est amb els elements d’identificació i la documentació falsificada, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. Els detinguts elaboraven un estudi consistent en la cerca dels models de vehicles d’interès i l’obtenció dels llocs, urbanitzacions i zones residencials on els seus propietaris els guardaven. Una vegada sostreien els vehicles, els traslladaven fins a altres zones residencials, on els canviaven les matrícules per unes altres prèviament sostretes.

 

Quan transcorria un temps, traslladaven els vehicles fins a garatges clandestins de l’organització, on falsificaven els elements d’identificació i la documentació per poder traslladar-los a diversos països de l’Est, on comercialitzaven amb ells. Gràcies a les recerques realitzades, els agents van trobar la ubicació d’un dels garatges on els autors operaven amb els vehicles sostrets, on van identificar als dos presumptes autors, membres de l’organització, que actuaven a la província d’Alacant.

  

 

 

Últimes notícies

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.