Desarticulada una organització a Alacant per sostreure vehicles d’alta gamma i exportar-los a països de l’Est

Agents de la Policia Nacional han desarticulat a la província d’Alacant una organització criminal presumptament dedicada a sostreure vehicles d’alta gamma i exportar-los a països de l’Est amb els elements d’identificació i la documentació falsificada, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. Els detinguts elaboraven un estudi consistent en la cerca dels models de vehicles d’interès i l’obtenció dels llocs, urbanitzacions i zones residencials on els seus propietaris els guardaven. Una vegada sostreien els vehicles, els traslladaven fins a altres zones residencials, on els canviaven les matrícules per unes altres prèviament sostretes.

 

Quan transcorria un temps, traslladaven els vehicles fins a garatges clandestins de l’organització, on falsificaven els elements d’identificació i la documentació per poder traslladar-los a diversos països de l’Est, on comercialitzaven amb ells. Gràcies a les recerques realitzades, els agents van trobar la ubicació d’un dels garatges on els autors operaven amb els vehicles sostrets, on van identificar als dos presumptes autors, membres de l’organització, que actuaven a la província d’Alacant.

  

 

 

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.