15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Desarticulada una organització a Alacant per sostreure vehicles d’alta gamma i exportar-los a països de l’Est

Agents de la Policia Nacional han desarticulat a la província d’Alacant una organització criminal presumptament dedicada a sostreure vehicles d’alta gamma i exportar-los a països de l’Est amb els elements d’identificació i la documentació falsificada, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. Els detinguts elaboraven un estudi consistent en la cerca dels models de vehicles d’interès i l’obtenció dels llocs, urbanitzacions i zones residencials on els seus propietaris els guardaven. Una vegada sostreien els vehicles, els traslladaven fins a altres zones residencials, on els canviaven les matrícules per unes altres prèviament sostretes.

 

Quan transcorria un temps, traslladaven els vehicles fins a garatges clandestins de l’organització, on falsificaven els elements d’identificació i la documentació per poder traslladar-los a diversos països de l’Est, on comercialitzaven amb ells. Gràcies a les recerques realitzades, els agents van trobar la ubicació d’un dels garatges on els autors operaven amb els vehicles sostrets, on van identificar als dos presumptes autors, membres de l’organització, que actuaven a la província d’Alacant.

  

 

 

Últimes notícies

Bernabé demana al PP donar suport al nou finançament autonòmic per a no defraudar al poble valencià

Bernabé ha demanat al PP i a Pérez Llorca que recolzen el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.670 milions més en 2027 per a la Comunitat. Ha defés que permetria duplicar personal essencial i accelerar vivenda i sanitat.

Bernabé sosté que l’acarament confirma que Pradas va atendre a Conca per a no confinar el 29-O

Bernabé ha assegurat que l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca ha deixat clar que es va obeir el 'Sale, de confinar res' i que el primer És-Alert no incloïa confinament. També ha acusat el PP de voler canviar el relat i ha defés el treball de la Guàrdia Civil després de l'incident a Catarroja.

El València Basket es juga davant el Venècia el salt al segon lloc en l’Eurolliga

L'equip rep al Umana Reyer Venècia en el Roig Arena amb l'opció de pujar al segon lloc del grup si gana i Basket Landes no suma davant Fenerbahce.

Experts valencians condicionen la reforma del finançament a la condonació de deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu que la proposta del Govern podria aportar un increment substancial de recursos si s'acompanya de condonació de deute i un fons transitori. El Consell i els grups fixen posició davant el CPFF mentres reclamen transparència i detalls.

Betis i Elx es juguen el passe a habitacions en La Cartoixa

Betis i Elx s'enfronten en octaus de la Copa del Rei a partit únic en La Cartoixa. La passada es decidix en una sola trobada, amb factor camp per al Betis i nombroses baixes.

Bernabé defén denunciar davant les acusacions a Julio Iglesias per assetjament sexual

La secretària d'Igualtat del PSOE ha ressaltat que el masclisme és estructural i ha cridat a denunciar qualsevol assetjament o agressió, arran de les acusacions contra el cantant.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a la condonació del deute

La comissió d'experts de Les Corts considera que la proposta del Govern pot augmentar de manera substancial els recursos per a la Comunitat Valenciana. Demana aplicar la reforma al costat de la condonació del deute i un fons d'anivellament en 2026 davant l'entrada del nou model en 2027.

Pérez Llorca retrau que el Govern subvencione transvasaments al Marroc i els retalle a Espanya

Pérez Llorca ha criticat que l'Executiu finance transvasaments al Marroc mentres limita el Tajo-Segura. Ha demanat explicacions i ha defés criteris tècnics.