Desarticulen sis punts de cultiu de marihuana i dos de venda i detenen a deu persones a Algemesí i Alzira

Agents de la Policia Nacional han desarticulat en les localitats valencianes d’Algemesí i Alzira sis punts de cultiu de marihuana, dos de venda d’esta substància estupefaent i han detingut a deu persones, set homes i tres dones, com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública. A cinc dels arrestats se’ls imputa també els delictes de pertinença a organització criminal i blanqueig de capitals.

Les investigacions van començar el mes d’agost passat, després de tenir coneixement els agents que una organització criminal, amb vincles familiars entre ells, podria estar dedicant-se a la venda de marihuana a la menuda en les localitats d’Alzira i Algemesí, nodrint-se tant de plantacions pròpies com de la compra d’alienes. Es dona a més la circumstància que els compradors de la substància estupefaent eren, en la seua majoria, menors d’edat, ja que els punts de venda se situaven prop de dos centres educatius.

Les perquisicions dels agents han culminat amb nou entrades i registres domiciliaris, la desarticulació de sis punts de cultiu de marihuana, de dos punts de venda i la detenció de deu persones com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública. A cinc d’elles també se’ls considera responsables dels delictes de pertinença a grup criminal i blanqueig de capitals.

En els registres s’han intervingut 995 plantes en diferents fases de creixement, així com divers material i efectes per al seu cultiu i manipulació;

16.360 euros en efectiu; una pistola d’aire comprimit; 150 grams de cabdell de marihuana seca; 47 embolcalls envoltoris mono dosis d’1 gram de cabdell de marihuana, i tres bàscules.

Quatre dels detinguts han passat a disposició judicial, decretant-se l’ingrés a la presó de tres d’ells.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.