Desarticulen sis punts de cultiu de marihuana i dos de venda i detenen a deu persones a Algemesí i Alzira

Agents de la Policia Nacional han desarticulat en les localitats valencianes d’Algemesí i Alzira sis punts de cultiu de marihuana, dos de venda d’esta substància estupefaent i han detingut a deu persones, set homes i tres dones, com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública. A cinc dels arrestats se’ls imputa també els delictes de pertinença a organització criminal i blanqueig de capitals.

Les investigacions van començar el mes d’agost passat, després de tenir coneixement els agents que una organització criminal, amb vincles familiars entre ells, podria estar dedicant-se a la venda de marihuana a la menuda en les localitats d’Alzira i Algemesí, nodrint-se tant de plantacions pròpies com de la compra d’alienes. Es dona a més la circumstància que els compradors de la substància estupefaent eren, en la seua majoria, menors d’edat, ja que els punts de venda se situaven prop de dos centres educatius.

Les perquisicions dels agents han culminat amb nou entrades i registres domiciliaris, la desarticulació de sis punts de cultiu de marihuana, de dos punts de venda i la detenció de deu persones com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública. A cinc d’elles també se’ls considera responsables dels delictes de pertinença a grup criminal i blanqueig de capitals.

En els registres s’han intervingut 995 plantes en diferents fases de creixement, així com divers material i efectes per al seu cultiu i manipulació;

16.360 euros en efectiu; una pistola d’aire comprimit; 150 grams de cabdell de marihuana seca; 47 embolcalls envoltoris mono dosis d’1 gram de cabdell de marihuana, i tres bàscules.

Quatre dels detinguts han passat a disposició judicial, decretant-se l’ingrés a la presó de tres d’ells.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx firma un triomf vital davant un Atlètic en inferioritat

L'Elx s'imposa 3-2 a un Atlètic amb moltes baixes i més d'una hora en inferioritat, i fa un pas clau en la lluita per la permanència en LaLiga.

L’Elx remunta a un Atlètic en inferioritat i s’agarra a la permanència

L'Elx va véncer 3-2 a l'Atlètic de Madrid, que va jugar amb un menys gran part del partit, i va fer un pas important en la seua lluita per eixir del descens.

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.