Descarten la relació entre Jorge i la mort d’una dona, però el continuen investigant per 5 casos

Els investigadors de la Policia Nacional descarten la relació entre Jorge Ignacio P. J., el presumpte assassí de Marta Calvo, amb Christiana Ferreira, una de les xiques mortes amb qui se l’havia relacionat pel paregut entre els casos. El cas en el que la xica, de 25 anys i nacionalitat brasilera, va morir en febrer de 2015 en un pis en l’avinguda de França de València, va ser reobert la setmana passada per la Policia Nacional.

 

Tal com informa ‘Levante-EMV’, Jorge Ignacio continua sent investigat per les morts, a banda de la de Marta Calvo, de dos xiques més: Arliene Ramos i Lady Marcela Vargas. El punt en comú que tenen estos casos és que les víctimes van morir per una sobredosi de cocaïna després d’haver mantingut relacions sexuals amb l’acusat.

 

En el cas de Christiana, van ser dos estrangers d’un país d’Europa de l’Est els qui van contractar els seus servicis sexuals. Pel matí, després d’una nit de sexe, alcohol i drogues, es van donar compte de què la xica estava morta i van avisar a Emergències, a diferència de Jorge Ignacio, que no ho va fer en cap cas. En un principi, van estar investigats per homicidi, però finalment l’autòpsia va desvelar que es tractava d’una mort fortuita.

 

Cinc casos amb molt poc marge de temps

Per contra, Jorge Ignacio està sent investigant per cinc casos: els tres mencionats —Marta Calvo i les dos xiques mortes en les mateixes condicions en el barri de Russafa de València, una en abril i l’altra en juny—, més els de dos xiques que, finalment, van sobreviure.

 

En un dels casos, la xica va anar a la mateixa casa de Manuel, en la Ribera (València), a on presumptament es va cometre el crim de Marta Calvo, però en recuperar el reconeixement va conseguir fugir. En l’altre, Jorge Ignacio va acudir al pis de la xica, en València, però ella va acabar tirant-lo de sa casa a colps, només unes hores abans de que contactara amb Marta Calvo.

 

Tot i això, la Policia sospita que hi puguen haver més casos, ja que tots els mencionats s’han produït amb molt poc de temps de diferència, raó per la que la investigació s’ha estés a Catalunya, Madrid i Itàlia, zones per les que s’ha mogut Jorge Ignacio P. J., l’acusat d’haver matat a la jove d’Estivella, Marta Calvo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.

La Generalitat afronta la fase final de Salvem els Fotos per a rescatar 800.000 imatges danyades per la dana

La Generalitat reforça la fase final de Salvem els Fotos, projecte de la Universitat de València que busca recuperar 800.000 fotografies i 6.552 objectes danyats per la dana mitjançant un protocol pioner.

Quatre persones investigades per robar 25.000 euros a una dona fent-se passar pel seu banc

La Guàrdia Civil investiga a quatre persones de la província de Cadis per una estafa telemàtica a una dona de València a la qual li van sostraure més de 25.000 euros després de fer-se passar per personal de seguretat del seu banc.

Ricardo Llorca critica l’endarreriment del minimalisme a Espanya i presenta el seu Ofici de Caminantes

El compositor Ricardo Llorca presentarà a Madrid la gravació del seu oratori Ofici de Caminantes, inspirat en el camí de Sant Jaume, i lamenta el menyspreu al minimalisme a Espanya, que considera estancat des de fa dècades.

Desmantellat un punt de venda de droga enfront d’un col·legi a Torrent amb un detingut

La Policia Nacional ha desmantellat a Torrent un punt de venda de marihuana i haixix situat enfront d'un centre escolar i ha detingut a l'habitant del domicili com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública.

José Mourinho registra ‘The Special One’ com a marca per al seu negoci de vi

'The Special One', el sobrenom que acompanya a José Mourinho des dels seus anys en el Chelsea, es convertix també en la marca registrada amb la qual el tècnic portugués impulsa el seu projecte vinícola a la UE.

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.