Descarten la relació entre Jorge i la mort d’una dona, però el continuen investigant per 5 casos

Els investigadors de la Policia Nacional descarten la relació entre Jorge Ignacio P. J., el presumpte assassí de Marta Calvo, amb Christiana Ferreira, una de les xiques mortes amb qui se l’havia relacionat pel paregut entre els casos. El cas en el que la xica, de 25 anys i nacionalitat brasilera, va morir en febrer de 2015 en un pis en l’avinguda de França de València, va ser reobert la setmana passada per la Policia Nacional.

 

Tal com informa ‘Levante-EMV’, Jorge Ignacio continua sent investigat per les morts, a banda de la de Marta Calvo, de dos xiques més: Arliene Ramos i Lady Marcela Vargas. El punt en comú que tenen estos casos és que les víctimes van morir per una sobredosi de cocaïna després d’haver mantingut relacions sexuals amb l’acusat.

 

En el cas de Christiana, van ser dos estrangers d’un país d’Europa de l’Est els qui van contractar els seus servicis sexuals. Pel matí, després d’una nit de sexe, alcohol i drogues, es van donar compte de què la xica estava morta i van avisar a Emergències, a diferència de Jorge Ignacio, que no ho va fer en cap cas. En un principi, van estar investigats per homicidi, però finalment l’autòpsia va desvelar que es tractava d’una mort fortuita.

 

Cinc casos amb molt poc marge de temps

Per contra, Jorge Ignacio està sent investigant per cinc casos: els tres mencionats —Marta Calvo i les dos xiques mortes en les mateixes condicions en el barri de Russafa de València, una en abril i l’altra en juny—, més els de dos xiques que, finalment, van sobreviure.

 

En un dels casos, la xica va anar a la mateixa casa de Manuel, en la Ribera (València), a on presumptament es va cometre el crim de Marta Calvo, però en recuperar el reconeixement va conseguir fugir. En l’altre, Jorge Ignacio va acudir al pis de la xica, en València, però ella va acabar tirant-lo de sa casa a colps, només unes hores abans de que contactara amb Marta Calvo.

 

Tot i això, la Policia sospita que hi puguen haver més casos, ja que tots els mencionats s’han produït amb molt poc de temps de diferència, raó per la que la investigació s’ha estés a Catalunya, Madrid i Itàlia, zones per les que s’ha mogut Jorge Ignacio P. J., l’acusat d’haver matat a la jove d’Estivella, Marta Calvo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU