Descarten la relació entre Jorge i la mort d’una dona, però el continuen investigant per 5 casos

Els investigadors de la Policia Nacional descarten la relació entre Jorge Ignacio P. J., el presumpte assassí de Marta Calvo, amb Christiana Ferreira, una de les xiques mortes amb qui se l’havia relacionat pel paregut entre els casos. El cas en el que la xica, de 25 anys i nacionalitat brasilera, va morir en febrer de 2015 en un pis en l’avinguda de França de València, va ser reobert la setmana passada per la Policia Nacional.

 

Tal com informa ‘Levante-EMV’, Jorge Ignacio continua sent investigat per les morts, a banda de la de Marta Calvo, de dos xiques més: Arliene Ramos i Lady Marcela Vargas. El punt en comú que tenen estos casos és que les víctimes van morir per una sobredosi de cocaïna després d’haver mantingut relacions sexuals amb l’acusat.

 

En el cas de Christiana, van ser dos estrangers d’un país d’Europa de l’Est els qui van contractar els seus servicis sexuals. Pel matí, després d’una nit de sexe, alcohol i drogues, es van donar compte de què la xica estava morta i van avisar a Emergències, a diferència de Jorge Ignacio, que no ho va fer en cap cas. En un principi, van estar investigats per homicidi, però finalment l’autòpsia va desvelar que es tractava d’una mort fortuita.

 

Cinc casos amb molt poc marge de temps

Per contra, Jorge Ignacio està sent investigant per cinc casos: els tres mencionats —Marta Calvo i les dos xiques mortes en les mateixes condicions en el barri de Russafa de València, una en abril i l’altra en juny—, més els de dos xiques que, finalment, van sobreviure.

 

En un dels casos, la xica va anar a la mateixa casa de Manuel, en la Ribera (València), a on presumptament es va cometre el crim de Marta Calvo, però en recuperar el reconeixement va conseguir fugir. En l’altre, Jorge Ignacio va acudir al pis de la xica, en València, però ella va acabar tirant-lo de sa casa a colps, només unes hores abans de que contactara amb Marta Calvo.

 

Tot i això, la Policia sospita que hi puguen haver més casos, ja que tots els mencionats s’han produït amb molt poc de temps de diferència, raó per la que la investigació s’ha estés a Catalunya, Madrid i Itàlia, zones per les que s’ha mogut Jorge Ignacio P. J., l’acusat d’haver matat a la jove d’Estivella, Marta Calvo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.