Descarten la relació entre Jorge i la mort d’una dona, però el continuen investigant per 5 casos

Els investigadors de la Policia Nacional descarten la relació entre Jorge Ignacio P. J., el presumpte assassí de Marta Calvo, amb Christiana Ferreira, una de les xiques mortes amb qui se l’havia relacionat pel paregut entre els casos. El cas en el que la xica, de 25 anys i nacionalitat brasilera, va morir en febrer de 2015 en un pis en l’avinguda de França de València, va ser reobert la setmana passada per la Policia Nacional.

 

Tal com informa ‘Levante-EMV’, Jorge Ignacio continua sent investigat per les morts, a banda de la de Marta Calvo, de dos xiques més: Arliene Ramos i Lady Marcela Vargas. El punt en comú que tenen estos casos és que les víctimes van morir per una sobredosi de cocaïna després d’haver mantingut relacions sexuals amb l’acusat.

 

En el cas de Christiana, van ser dos estrangers d’un país d’Europa de l’Est els qui van contractar els seus servicis sexuals. Pel matí, després d’una nit de sexe, alcohol i drogues, es van donar compte de què la xica estava morta i van avisar a Emergències, a diferència de Jorge Ignacio, que no ho va fer en cap cas. En un principi, van estar investigats per homicidi, però finalment l’autòpsia va desvelar que es tractava d’una mort fortuita.

 

Cinc casos amb molt poc marge de temps

Per contra, Jorge Ignacio està sent investigant per cinc casos: els tres mencionats —Marta Calvo i les dos xiques mortes en les mateixes condicions en el barri de Russafa de València, una en abril i l’altra en juny—, més els de dos xiques que, finalment, van sobreviure.

 

En un dels casos, la xica va anar a la mateixa casa de Manuel, en la Ribera (València), a on presumptament es va cometre el crim de Marta Calvo, però en recuperar el reconeixement va conseguir fugir. En l’altre, Jorge Ignacio va acudir al pis de la xica, en València, però ella va acabar tirant-lo de sa casa a colps, només unes hores abans de que contactara amb Marta Calvo.

 

Tot i això, la Policia sospita que hi puguen haver més casos, ja que tots els mencionats s’han produït amb molt poc de temps de diferència, raó per la que la investigació s’ha estés a Catalunya, Madrid i Itàlia, zones per les que s’ha mogut Jorge Ignacio P. J., l’acusat d’haver matat a la jove d’Estivella, Marta Calvo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.