Descarten la relació entre Jorge i la mort d’una dona, però el continuen investigant per 5 casos

Els investigadors de la Policia Nacional descarten la relació entre Jorge Ignacio P. J., el presumpte assassí de Marta Calvo, amb Christiana Ferreira, una de les xiques mortes amb qui se l’havia relacionat pel paregut entre els casos. El cas en el que la xica, de 25 anys i nacionalitat brasilera, va morir en febrer de 2015 en un pis en l’avinguda de França de València, va ser reobert la setmana passada per la Policia Nacional.

 

Tal com informa ‘Levante-EMV’, Jorge Ignacio continua sent investigat per les morts, a banda de la de Marta Calvo, de dos xiques més: Arliene Ramos i Lady Marcela Vargas. El punt en comú que tenen estos casos és que les víctimes van morir per una sobredosi de cocaïna després d’haver mantingut relacions sexuals amb l’acusat.

 

En el cas de Christiana, van ser dos estrangers d’un país d’Europa de l’Est els qui van contractar els seus servicis sexuals. Pel matí, després d’una nit de sexe, alcohol i drogues, es van donar compte de què la xica estava morta i van avisar a Emergències, a diferència de Jorge Ignacio, que no ho va fer en cap cas. En un principi, van estar investigats per homicidi, però finalment l’autòpsia va desvelar que es tractava d’una mort fortuita.

 

Cinc casos amb molt poc marge de temps

Per contra, Jorge Ignacio està sent investigant per cinc casos: els tres mencionats —Marta Calvo i les dos xiques mortes en les mateixes condicions en el barri de Russafa de València, una en abril i l’altra en juny—, més els de dos xiques que, finalment, van sobreviure.

 

En un dels casos, la xica va anar a la mateixa casa de Manuel, en la Ribera (València), a on presumptament es va cometre el crim de Marta Calvo, però en recuperar el reconeixement va conseguir fugir. En l’altre, Jorge Ignacio va acudir al pis de la xica, en València, però ella va acabar tirant-lo de sa casa a colps, només unes hores abans de que contactara amb Marta Calvo.

 

Tot i això, la Policia sospita que hi puguen haver més casos, ja que tots els mencionats s’han produït amb molt poc de temps de diferència, raó per la que la investigació s’ha estés a Catalunya, Madrid i Itàlia, zones per les que s’ha mogut Jorge Ignacio P. J., l’acusat d’haver matat a la jove d’Estivella, Marta Calvo.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.