Desenes de factures revelen suborns a càrrecs del PSOE valencià i un possible finançament il·legal

La investigació del cas Assut ha tret a la llum desenes de factures que revelen suborns a càrrecs del PSOE valencià.

Les factures acrediten que el partit es va beneficiar d’una possible trama de corrupció entre 2007 i 2012 en la Comunitat Valenciana que fins i tot, va poder obtindre finançament il·legal per a les campanyes electorals.

Segons avance el diari ‘El Mundo’, el sumari del cas ha revelat desenes de factures que ascendeixen a 1,3 milions d’euros que van aparéixer en els registres i que la Fiscalia creu que són falses perquè encobreixen suborns a càrrecs socialistes a canvi d’adjudicacions urbanístiques i un possible finançament il·legal del partit.

En l’operació Assut s’han vist esguitats l’exsubdelegat del Govern a València, Rafael Rubio, i el que fora responsable de finances del partit, José María Catalunya. A més, de l’advocat José Luis Vera, qui presumptament, hauria exercit durant anys com a intermediari entre la trama de corrupció i els càrrecs del PSOE.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.