Desenes de factures revelen suborns a càrrecs del PSOE valencià i un possible finançament il·legal

La investigació del cas Assut ha tret a la llum desenes de factures que revelen suborns a càrrecs del PSOE valencià.

Les factures acrediten que el partit es va beneficiar d’una possible trama de corrupció entre 2007 i 2012 en la Comunitat Valenciana que fins i tot, va poder obtindre finançament il·legal per a les campanyes electorals.

Segons avance el diari ‘El Mundo’, el sumari del cas ha revelat desenes de factures que ascendeixen a 1,3 milions d’euros que van aparéixer en els registres i que la Fiscalia creu que són falses perquè encobreixen suborns a càrrecs socialistes a canvi d’adjudicacions urbanístiques i un possible finançament il·legal del partit.

En l’operació Assut s’han vist esguitats l’exsubdelegat del Govern a València, Rafael Rubio, i el que fora responsable de finances del partit, José María Catalunya. A més, de l’advocat José Luis Vera, qui presumptament, hauria exercit durant anys com a intermediari entre la trama de corrupció i els càrrecs del PSOE.

Últimes notícies

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.