Desmantellen un botelló amb 60 persones en Meliana

 

Diferents unitats de Policia Local i Guàrdia Civil pillaren en la matinada d’este dilluns, 12 d’octubre, a unes 60 persones concentrades en un botelló i amb música alta que arribava d’uns quants cotxes, en un solar situat darrere del poliesportiu de Meliana, en la comarca de l’Horta Nord (València). 

 

El so de la música va alertar als agents, que ràpidament demanaren reforços en les dependències policials del municipi. Quan arribaren a la zona, les autoritats identificaren a una vintena de persones i també als propietaris dels automòbils.

 

L’alcalde de Meliana, Josep Riera, ha afirmat al citat mitjà que «es tractava d’un acte espontani però és evident que hi havia algun tipus de quedada per missatgeria instantània, per l’alt número de persones concentrades».

 

Riera assenyala que «este tipus de concentracions, donada la situació de crisi de salut que estem vivint, estan prohibides en tractar-se d’espais de fàcil transmissió de virus, com veiem cada dia en els mitjans de comunicació».

 

Per últim, l’alcalde ha manifestat que els agents han traslladat els fets a la subdelegació del Govern, perquè pose, si cap, els pertinents expedients sancionadors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.