Pillen a 15 adolescents fent botelló en Teulada

 

Este dissabte, 19 de desembre, Agents de la Policia Local i la Guàrdia Civil de Moraira-Teulada, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han pillat a 15 jóvens menors d’edat fent un botelló en el Pinaret de la Costa de Teulada.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, les autoritats es van desplaçar fins al lloc dels fets en ser alertats pels veïns de la zona que s’estava produint esta festa clandestina. 

 

Durant el registre, els agents van conseguir identificar a huit menors d’edat. Els altres van pegar a fugir. A demés, un dels participants en el botelló va ser atès pels servicis sanitaris, ja que es trobava en avançat estat d’embriaguesa.

 

Els adolescents identificats hauran de fer front a una sanció per consum d’alcohol en la via pública i a una altra multa per incomplir les normes de prevenció del coronavirus. Cal assenyalar que estes sancions oscil·laran entre els 601 i els 30.000 euros.

Últimes notícies

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.

Investiguen set persones, una d’elles valenciana, per estafar 243.700 euros amb correus fraudulents a La Rioja

La Guàrdia Civil ha investigat set persones, entre elles un veí de València, acusades d’estafar 243.718 euros a una empresa i a una entitat religiosa de La Rioja mitjançant el mètode de correu corporatiu compromés (BEC). Els diners s’han recuperat íntegrament després de rastrejar una complexa xarxa de comptes bancaris.

Més protecció per a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan

La Generalitat ha reforçat el dispositiu de protecció a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan d'Alacant amb un punt violeta itinerant i polseres que detecten drogues de submissió química.

La UPV lidera l’impacte social i econòmic universitari a Espanya segons el rànquing THE

La Universitat Politècnica de València encapçala a Espanya l’Impact Rankings 2026 de Times Higher Education, que mesura l’impacte social i econòmic segons els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU.

Baixen els divorcis contenciosos però pugen els de mutu acord als jutjats valencians

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han tramitat 2.690 demandes de dissolució matrimonial en el primer trimestre de 2026, un 7,7 % menys que un any abans, amb descens notable dels processos contenciosos i lleu pujada dels divorcis consensuats.

Ramats en alerta a Los Serranos per nous atacs de voltors a ovelles i corders

AVA-ASAJA denuncia un nou atac de voltors a una ovella i un corder acabat de nàixer a Aras de los Olmos i reclama menys burocràcia i indemnitzacions més justes per als ramaders.

Els caçadors reclamen frenar la prohibició de la munició amb plom en la caça

Les federacions de caça espanyola i valenciana han exigit al Govern Central que s’opose a la prohibició europea de la munició amb plom i que defense una transició basada en criteris científics, tècnics i socioeconòmics.