Desmantellen un ‘narcopis’ a Algemesí i intervenen 20 grams de cocaïna

La Policia Local d'Algemesí ha desmantellat el dimecres un pis de narcotraficants equipat per a la preparació i distribució de droga. Els agents van descobrir el 'narcopis' en el barri del Raval i van requisar diferents substàncies estupefaents, així com una bàscula de precisió i més de 300 euros en efectiu. Els 'narcopisos' són vivendes buides que s'ocupen normalment de forma il·legal per  vendre droga i en les quals s'oferix als compradors la possibilitat de consumir les substàncies adquirides per a eludir la pressió policial que puga haver al carrer.

En aquest cas el pis estava en un bloc d'habitatges, i solia ser també motiu de queixes dels veïns, pel trànsit continu de toxicòmans. Com ha avançat 'Levante-EMV', està previst que es realitzen en breu les pertinents detencions en aquest punt de venda al detall. L'actuació per altra banda va ser iniciada per la Policia Local d'Algemesí i s'emmarca en les accions que realitza la policia contra la distribució de substàncies estupefaents i, segons sembla, van ser les queixes rebudes pels veïns el que va proporcionar la localització d'este punt de distribució en un bloc de vivendes humil del barri del Raval.

Les persones encarregades de la distribució havien instal·lat un pany en la porta que tancaven quan abandonaven l'habitatge.A pesar d'això, no es trobava en bon estat, però comptaven amb altres mesures de seguretat. Els 'narcopisos' solen comptar amb una doble porta d'accés per a dificultar l'actuació dels agents. La policia que va participar en aquest operatiu van requisar 20 grams d'heroïna, set de cocaïna, a m´s d'una bàscula de precisió i diners en efectiu.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.