Desmantellen un ‘narcopis’ a Algemesí i intervenen 20 grams de cocaïna

La Policia Local d'Algemesí ha desmantellat el dimecres un pis de narcotraficants equipat per a la preparació i distribució de droga. Els agents van descobrir el 'narcopis' en el barri del Raval i van requisar diferents substàncies estupefaents, així com una bàscula de precisió i més de 300 euros en efectiu. Els 'narcopisos' són vivendes buides que s'ocupen normalment de forma il·legal per  vendre droga i en les quals s'oferix als compradors la possibilitat de consumir les substàncies adquirides per a eludir la pressió policial que puga haver al carrer.

En aquest cas el pis estava en un bloc d'habitatges, i solia ser també motiu de queixes dels veïns, pel trànsit continu de toxicòmans. Com ha avançat 'Levante-EMV', està previst que es realitzen en breu les pertinents detencions en aquest punt de venda al detall. L'actuació per altra banda va ser iniciada per la Policia Local d'Algemesí i s'emmarca en les accions que realitza la policia contra la distribució de substàncies estupefaents i, segons sembla, van ser les queixes rebudes pels veïns el que va proporcionar la localització d'este punt de distribució en un bloc de vivendes humil del barri del Raval.

Les persones encarregades de la distribució havien instal·lat un pany en la porta que tancaven quan abandonaven l'habitatge.A pesar d'això, no es trobava en bon estat, però comptaven amb altres mesures de seguretat. Els 'narcopisos' solen comptar amb una doble porta d'accés per a dificultar l'actuació dels agents. La policia que va participar en aquest operatiu van requisar 20 grams d'heroïna, set de cocaïna, a m´s d'una bàscula de precisió i diners en efectiu.

Últimes notícies

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.