Desmantellen un ‘narcopis’ a Algemesí i intervenen 20 grams de cocaïna

La Policia Local d'Algemesí ha desmantellat el dimecres un pis de narcotraficants equipat per a la preparació i distribució de droga. Els agents van descobrir el 'narcopis' en el barri del Raval i van requisar diferents substàncies estupefaents, així com una bàscula de precisió i més de 300 euros en efectiu. Els 'narcopisos' són vivendes buides que s'ocupen normalment de forma il·legal per  vendre droga i en les quals s'oferix als compradors la possibilitat de consumir les substàncies adquirides per a eludir la pressió policial que puga haver al carrer.

En aquest cas el pis estava en un bloc d'habitatges, i solia ser també motiu de queixes dels veïns, pel trànsit continu de toxicòmans. Com ha avançat 'Levante-EMV', està previst que es realitzen en breu les pertinents detencions en aquest punt de venda al detall. L'actuació per altra banda va ser iniciada per la Policia Local d'Algemesí i s'emmarca en les accions que realitza la policia contra la distribució de substàncies estupefaents i, segons sembla, van ser les queixes rebudes pels veïns el que va proporcionar la localització d'este punt de distribució en un bloc de vivendes humil del barri del Raval.

Les persones encarregades de la distribució havien instal·lat un pany en la porta que tancaven quan abandonaven l'habitatge.A pesar d'això, no es trobava en bon estat, però comptaven amb altres mesures de seguretat. Els 'narcopisos' solen comptar amb una doble porta d'accés per a dificultar l'actuació dels agents. La policia que va participar en aquest operatiu van requisar 20 grams d'heroïna, set de cocaïna, a m´s d'una bàscula de precisió i diners en efectiu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.