Desmantellen un ‘narcopis’ a Algemesí i intervenen 20 grams de cocaïna

La Policia Local d'Algemesí ha desmantellat el dimecres un pis de narcotraficants equipat per a la preparació i distribució de droga. Els agents van descobrir el 'narcopis' en el barri del Raval i van requisar diferents substàncies estupefaents, així com una bàscula de precisió i més de 300 euros en efectiu. Els 'narcopisos' són vivendes buides que s'ocupen normalment de forma il·legal per  vendre droga i en les quals s'oferix als compradors la possibilitat de consumir les substàncies adquirides per a eludir la pressió policial que puga haver al carrer.

En aquest cas el pis estava en un bloc d'habitatges, i solia ser també motiu de queixes dels veïns, pel trànsit continu de toxicòmans. Com ha avançat 'Levante-EMV', està previst que es realitzen en breu les pertinents detencions en aquest punt de venda al detall. L'actuació per altra banda va ser iniciada per la Policia Local d'Algemesí i s'emmarca en les accions que realitza la policia contra la distribució de substàncies estupefaents i, segons sembla, van ser les queixes rebudes pels veïns el que va proporcionar la localització d'este punt de distribució en un bloc de vivendes humil del barri del Raval.

Les persones encarregades de la distribució havien instal·lat un pany en la porta que tancaven quan abandonaven l'habitatge.A pesar d'això, no es trobava en bon estat, però comptaven amb altres mesures de seguretat. Els 'narcopisos' solen comptar amb una doble porta d'accés per a dificultar l'actuació dels agents. La policia que va participar en aquest operatiu van requisar 20 grams d'heroïna, set de cocaïna, a m´s d'una bàscula de precisió i diners en efectiu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.