Desmantellen un ‘narcopis’ a Algemesí i intervenen 20 grams de cocaïna

La Policia Local d'Algemesí ha desmantellat el dimecres un pis de narcotraficants equipat per a la preparació i distribució de droga. Els agents van descobrir el 'narcopis' en el barri del Raval i van requisar diferents substàncies estupefaents, així com una bàscula de precisió i més de 300 euros en efectiu. Els 'narcopisos' són vivendes buides que s'ocupen normalment de forma il·legal per  vendre droga i en les quals s'oferix als compradors la possibilitat de consumir les substàncies adquirides per a eludir la pressió policial que puga haver al carrer.

En aquest cas el pis estava en un bloc d'habitatges, i solia ser també motiu de queixes dels veïns, pel trànsit continu de toxicòmans. Com ha avançat 'Levante-EMV', està previst que es realitzen en breu les pertinents detencions en aquest punt de venda al detall. L'actuació per altra banda va ser iniciada per la Policia Local d'Algemesí i s'emmarca en les accions que realitza la policia contra la distribució de substàncies estupefaents i, segons sembla, van ser les queixes rebudes pels veïns el que va proporcionar la localització d'este punt de distribució en un bloc de vivendes humil del barri del Raval.

Les persones encarregades de la distribució havien instal·lat un pany en la porta que tancaven quan abandonaven l'habitatge.A pesar d'això, no es trobava en bon estat, però comptaven amb altres mesures de seguretat. Els 'narcopisos' solen comptar amb una doble porta d'accés per a dificultar l'actuació dels agents. La policia que va participar en aquest operatiu van requisar 20 grams d'heroïna, set de cocaïna, a m´s d'una bàscula de precisió i diners en efectiu.

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.