Desallotgen a pràcticament 50 persones que celebraven un premi de la Loteria en una plaça d’Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este dimarts, cap a les 19.30 hores, la Policia Nacional ha hagut de desallotjar a pràcticament 50 persones que celebraven un premi de la Loteria en la plaça de Yolanda Escrich, en Alacant.   Segons explica ‘Información’, el grup de persones es trobava bevent, cantant i ballant, tot això sense respectar les mesures de seguretat. […]

 

Este dimarts, cap a les 19.30 hores, la Policia Nacional ha hagut de desallotjar a pràcticament 50 persones que celebraven un premi de la Loteria en la plaça de Yolanda Escrich, en Alacant.

 

Segons explica ‘Información’, el grup de persones es trobava bevent, cantant i ballant, tot això sense respectar les mesures de seguretat. Com a conseqüència, el desallotjament ha acabat amb més de 30 propostes de sanció. 

 

Els responsables dels fets, amb tanta alegría, han rebut als agents amb agressivitat i insults. Per això, els policies han demanat reforços a la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR). De la mateixa manera, no ha hagut detencions. 

Últimes notícies

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.