Pillen als autors d’una estafa que intentaven quedar-se amb quasi 80 cases de morts en Alacant

 

La Policia Nacional d’Alacant ha desmantellat una trama liderada presumptament per un advocat de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), que tal com pareix, durant quasi deu anys s’ha dedicat a fer estafes per apropiar-se d’immobles i altres béns de persones mortes que no tenien hereus o se n’anaven a l’estranger sense que ningú els reclamarà. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, les cases eren venudes a un preu molt superior al pagat per inscriure-les a nom de testaferros a través de la falsificació de poders notarials o escriptures de donació. Presumptament, amb estes activitats il·legals, els implicats han guanyat més de tres milions d’euros.

 

Les autoritats han detingut en l’operació a un total de quinze persones i han esclarit que esta banda intentava apropiar-se quasi 80 cases des de 2012, però la Policia no descarta que la xifra siga molt superior.

 

Han detingut a 15 persones

Des del passat mes d’agost, els agents han detingut a un gran número de persones. Fins al moment, la Policia ha agarrat a 15 presumptes delinqüents en Alacant, Benidorm, la Nucia, Elx, Altea i Polop de la Marina. A hores d’ara, les autoritats no descarten dur a terme més arrestos

 

Tots els implicats es troben en llibertat amb càrrec, excepte el presumpte autor de l’activitat il·legal, l’advocat de Benidorm, Vicente S., qui va treballar en l’Ajuntament d’esta localitat i va ser condemnat en 2014 a sis mesos de presó per falsificar la signatura d’un regidor per adjudicar un contracte municipal amb l’objectiu d’instal·lar plaques solars en el Palau d’Esports de Benidorm.

 

Un botí de 3 milions d’euros

Les cases eren venudes a terceres persones. L’organització criminal va comprar dos cases en Altea que van ser comprades a nom de testaferros per 36.000 i 40.000 euros i després les vengueren per 150.000 i 125.000 euros, respectivament.

 

Ara, els agents seguixen analitzant tota la documentació confiscada, però ja han acreditat que l’advocat i els seus còmplices han obtingut un benefici de quasi 3 milions d’euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.