Destrossen i pixen les figures del pessebre de Benissa

Pessebre

Moltes figures han quedat completament destrossades | Ajuntament de Benissa

El betlem de Benissa, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha sigut víctima d’actes vandàlics. Algú s’ha encarregat de trencar, foradar i pixar les peces del pessebre que se situa en la Sala del Consell, enfront de la biblioteca municipal.

 

Des de l’Ajuntament de Benissa han mostrat la seua repulsa per este atac en un comunicat i també ho han fet des de les seues xarxes socials. El portaveu del govern municipal, Jorge Ivars, ha assenyalat que «el betlem a grandària real és una de les accions que s’ha posat en marxa des del consistori amb l’objectiu de donar un impuls a les activitats nadalenques en Benissa».

 

Per això, ha mostrat la seua incomprensió per les destrosses, dient que «este acte no representa els autèntics valors del Nadal». Ivars ha acabat afirmant que «es tracta d’un atac intolerable d’aquells que no creuen en les nostres tradicions».

 

L’ajuntament ha posat els fets en coneixement de la Policia Local del municipi, ja que no s’ha pogut identificar a les persones responsables dels danys. A pesar d’açò, des de l’àrea de cultura s’està treballant per a incorporar noves peces al betlem de cara al pròxim any i reforçar les mesures de seguretat per a evitar nous atacs.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.