Destrossen i pixen les figures del pessebre de Benissa

Pessebre

Moltes figures han quedat completament destrossades | Ajuntament de Benissa

El betlem de Benissa, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha sigut víctima d’actes vandàlics. Algú s’ha encarregat de trencar, foradar i pixar les peces del pessebre que se situa en la Sala del Consell, enfront de la biblioteca municipal.

 

Des de l’Ajuntament de Benissa han mostrat la seua repulsa per este atac en un comunicat i també ho han fet des de les seues xarxes socials. El portaveu del govern municipal, Jorge Ivars, ha assenyalat que «el betlem a grandària real és una de les accions que s’ha posat en marxa des del consistori amb l’objectiu de donar un impuls a les activitats nadalenques en Benissa».

 

Per això, ha mostrat la seua incomprensió per les destrosses, dient que «este acte no representa els autèntics valors del Nadal». Ivars ha acabat afirmant que «es tracta d’un atac intolerable d’aquells que no creuen en les nostres tradicions».

 

L’ajuntament ha posat els fets en coneixement de la Policia Local del municipi, ja que no s’ha pogut identificar a les persones responsables dels danys. A pesar d’açò, des de l’àrea de cultura s’està treballant per a incorporar noves peces al betlem de cara al pròxim any i reforçar les mesures de seguretat per a evitar nous atacs.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.