Detenen a tres hòmens per robar a un altre amb el mètode del mataleón en un parc de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a tres hòmens, dos d’origen algerià i un marroquí, d’entre 19 i 23 anys, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, després d’usar la tècnica d’estrangulació coneguda com a ‘mataleón‘ per a deixar a la víctima inconscient i llevar-li les seues pertinences. 

 

Fonts policials han informat que els fets van ocórrer quan un home es trobava reunit amb els tres sospitosos en un parc pròxim a l’avinguda Primado Reig de la capital del Túria. Pel que pareix, en un moment de la trobada es va iniciar una discussió que va culminar quan els agressors li van fer un ‘mataleón’ a la víctima, deixant-la inconscient per a furtar-li les seues pertinences. 

 

Els presumptes autors dels fets van atacar a la víctima passant-li el braç pel coll per a fer-li un escanyament i fer-la perdre el coneixement. En eixe moment, van aprofitar que es va esvair un moment per a robar-li les seues pertinences, a demés de colpejar-li en la cara provocant-li diferents ferides en la part dreta del rostre

 

Una fotografia, la clau per a reconèixer als agressors

Després del succeït, els agents van iniciar una investigació per a identificar als autors del fet. Així mateix, van ser reconeguts per la víctima fotogràficament.

 

Les indagacions dutes a terme pels investigadors van portar a identificar a un dels sospitosos en el mòdul de preventius del Centre Penitenciari de Picassent. Així mateix, el segon va ser detingut quan va acudir a l’oficina de presentacions de la Unitat de Policia Nacional adscrita als Jutjats, a on van comprovar que tenia una requisitòria policial vigent per estos fets. Finalment, un altre va ser localitzat pels agents en un parc situat en el carrer Paraguay de València. 

 

Finalment els detinguts, tots ells amb antecedents policials i dos en situació irregular en Espanya, van ser acusats com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Dos dels arrestats van passar a disposició judicial, mentres l’altre es troba en el mòdul de preventius de la presó de Picassent.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.