Detenen a tres hòmens per robar a un altre amb el mètode del mataleón en un parc de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a tres hòmens, dos d’origen algerià i un marroquí, d’entre 19 i 23 anys, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, després d’usar la tècnica d’estrangulació coneguda com a ‘mataleón‘ per a deixar a la víctima inconscient i llevar-li les seues pertinences. 

 

Fonts policials han informat que els fets van ocórrer quan un home es trobava reunit amb els tres sospitosos en un parc pròxim a l’avinguda Primado Reig de la capital del Túria. Pel que pareix, en un moment de la trobada es va iniciar una discussió que va culminar quan els agressors li van fer un ‘mataleón’ a la víctima, deixant-la inconscient per a furtar-li les seues pertinences. 

 

Els presumptes autors dels fets van atacar a la víctima passant-li el braç pel coll per a fer-li un escanyament i fer-la perdre el coneixement. En eixe moment, van aprofitar que es va esvair un moment per a robar-li les seues pertinences, a demés de colpejar-li en la cara provocant-li diferents ferides en la part dreta del rostre

 

Una fotografia, la clau per a reconèixer als agressors

Després del succeït, els agents van iniciar una investigació per a identificar als autors del fet. Així mateix, van ser reconeguts per la víctima fotogràficament.

 

Les indagacions dutes a terme pels investigadors van portar a identificar a un dels sospitosos en el mòdul de preventius del Centre Penitenciari de Picassent. Així mateix, el segon va ser detingut quan va acudir a l’oficina de presentacions de la Unitat de Policia Nacional adscrita als Jutjats, a on van comprovar que tenia una requisitòria policial vigent per estos fets. Finalment, un altre va ser localitzat pels agents en un parc situat en el carrer Paraguay de València. 

 

Finalment els detinguts, tots ells amb antecedents policials i dos en situació irregular en Espanya, van ser acusats com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Dos dels arrestats van passar a disposició judicial, mentres l’altre es troba en el mòdul de preventius de la presó de Picassent.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.