Detenen a un agent de la Policia Nacional per maltracte

Policies nacionals demanen desplegar-se a Barcelona per la inseguretat

Un veí va escoltar el dispar i va alertar al 112  | ARP

 

Un agent de la unitat de Policia Nacional adscrita a la Comunitat Valenciana ha sigut detingut este dimecres per la seua presumpta implicació en un delicte de maltractaments, segons han confirmat fonts de la Generalitat.

 

Este agent de la policia autonòmica ha sigut arrestat en el seu domicili després de què, segons consta en l’atestat, un veí cridara al 112 en sentir el que li va paréixer un dispar la passada matinada.

 

Els agents que es van personar en l’habitatge van intervindre una pistola propietat del policia, que va ser conduït a comissaria a l’espera de passar a disposició judicial.

 

Així mateix, s’ha obert un expedient per a conéixer les causes que haurien motivat el dispar, tal com figura en el reglament disciplinari del Cos Nacional de Policia, han precisat les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

 

  

 

 

Últimes notícies

Uns 250 correctors de la PAU amenacen amb renunciar en bloc el dia dels exàmens

La Assemblea de Professorat Corrector de les PAU, amb uns 250 especialistes, estudia no acudir als tribunals del 2 de juny o renunciar en bloc davant la falta d'avanços en la vaga educativa en la Comunitat Valenciana.

Unai Sord reclama presumpció d’innocència per a Zapatero davant la investigació per Plus ultra

Unai Sord defén que, mentres no hi haja proves categòriques de tràfic d'influències contra José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus ultra, ha de prevaldre la presumpció d'innocència i demana rigor i prudència en el debat públic.

Carlos Espí opta al premi a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports

Carlos Espí, davanter del Llevant, ha sigut nominat al premi a millor jugador sub-23 de la temporada en LaLiga EA Sports després de firmar 13 gols entre Lliga i Copa.

CCOO ix al carrer a València per a exigir salaris dignes, vivenda assequible i servicis públics forts

CCOO es manifesta a València per a reclamar un nou model de salaris, vivenda i servicis públics, amb menys precarietat laboral i una fiscalitat més justa.

Iberdrola eleva a 1.108 milions la seua aportació econòmica a la Comunitat Valenciana en 2025

L'activitat d'Iberdrola va generar en 2025 un impacte econòmic de 1.108 milions en la Comunitat Valenciana, amb 450 milions en contribució fiscal i un fort impuls inversor i renovable.

Sergi Campillo deixa l’Ajuntament de València i tanca una etapa de 15 anys en política municipal

El regidor de Compromís Sergi Campillo renuncia a l'acta a l'Ajuntament de València després de 15 anys i obri una nova etapa vinculada als moviments socials, rebent elogis del seu grup i de l'alcaldessa.

Dos hòmens hospitalitzats per ferides lleus d’arma blanca a Torrevieja

Dos hòmens de 57 i 61 anys han sigut hospitalitzats amb ferides lleus d'arma blanca després d'un incident ocorregut en un carrer de Torrevieja.

Una nova pròtesi modular de braç impresa en 3D impulsa l’autonomia en tasques quotidianes

Investigadors de ISABIAL i la Universitat d'Alacant han creat una pròtesi de braç modular impresa en 3D, personalitzable i de baix cost, pensada per a facilitar l'autonomia en el dia a dia.