Detenen a dos dones en Algemesí per desvalisar cases pel mètode de la relliscada

 

La Policia Local d’Algemesí, en la comarca de la Ribera (València), va detindre el dijous passat a dos dones que presumptament pretenien robar en una casa pel mètode de la «relliscada», que consistix a obrir una porta amb un element de plàstic dur sense necessitat de forçar-la i sense fer cap soroll.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les dos dones van ser pillades in fraganti pels agents gràcies a la col·laboració dels veïns de la localitat. Pel que pareix, les dos presumptes delinqüents s’havien aprés el nom d’una veïna per a justificar la seua presència dins de la finca.

 

Una dona va avisar a les autoritats de la seua sospitosa presència en la casa i els agents van conseguir interceptar-les ja al carrer quan tractaven de pegar a fugir. Les sospitoses portaven mitja botella de xampú tallada amb la forma per a propiciar l’obertura de la porta de la vivenda de la víctima

 

Es dona la circumstància que eixe mateix dia s’havia detectat almenys un robatori pel mateix mètode en una casa d’Alzira i els agents sospitaven que podria ser obra de les mateixes persones.

Últimes notícies

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.

Els equips de rescat d’USAR13 aconseguixen vol per a viatjar a Veneçuela hui mateix

L’ONG USAR13, amb seu en la Nucia, ha aconseguit finalment un vol especial des de Madrid per a desplaçar el seu equip de rescat a Veneçuela després del doble terratrémol i d’un primer intent frustrat el cap de setmana passat.

Les Urgències de l’Hospital General de València entren en l’última fase de la gran reforma

El servei d’Urgències de l’Hospital General de València afronta l’última fase d’una reforma integral de 4,8 milions que modernitzarà més de 2.000 metres quadrats i augmentarà la capacitat assistencial.