Detenen a dos dones en Algemesí per desvalisar cases pel mètode de la relliscada

 

La Policia Local d’Algemesí, en la comarca de la Ribera (València), va detindre el dijous passat a dos dones que presumptament pretenien robar en una casa pel mètode de la «relliscada», que consistix a obrir una porta amb un element de plàstic dur sense necessitat de forçar-la i sense fer cap soroll.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les dos dones van ser pillades in fraganti pels agents gràcies a la col·laboració dels veïns de la localitat. Pel que pareix, les dos presumptes delinqüents s’havien aprés el nom d’una veïna per a justificar la seua presència dins de la finca.

 

Una dona va avisar a les autoritats de la seua sospitosa presència en la casa i els agents van conseguir interceptar-les ja al carrer quan tractaven de pegar a fugir. Les sospitoses portaven mitja botella de xampú tallada amb la forma per a propiciar l’obertura de la porta de la vivenda de la víctima

 

Es dona la circumstància que eixe mateix dia s’havia detectat almenys un robatori pel mateix mètode en una casa d’Alzira i els agents sospitaven que podria ser obra de les mateixes persones.

Últimes notícies

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.

Investigation oberta per la mort d’un menor en una vivenda de Benicarló

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un jove menor d’edat, de 17 anys i jugador d’handbol, trobat sense vida a sa casa de Benicarló.

Les Falles descarten ampliar a tres dies l’Ofrena i mantindran el model tradicional en 2027

L’Assemblea de presidents i presidentes de falla ha rebutjat allargar l’Ofrena de 2027 a tres dies, malgrat l’augment de cens faller i els problemes logístics. El model continuarà concentrant el multitudinari acte devot en les vesprades i nits del 16 i 17 de març.

Un cotxe espatlat col·lapsa la CV-500 a l’altura d’El Saler amb cues de fins a 9 km

Un cotxe espatlat en el punt quilomètric 5 de la CV-500, a l’altura d’El Saler, ha causat este dilluns de matí fins a 9 quilòmetres de retencions, encara que el vehicle ja s’ha retirat i el trànsit es normalitza.