Detenen a dos dones en Algemesí per desvalisar cases pel mètode de la relliscada

 

La Policia Local d’Algemesí, en la comarca de la Ribera (València), va detindre el dijous passat a dos dones que presumptament pretenien robar en una casa pel mètode de la «relliscada», que consistix a obrir una porta amb un element de plàstic dur sense necessitat de forçar-la i sense fer cap soroll.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les dos dones van ser pillades in fraganti pels agents gràcies a la col·laboració dels veïns de la localitat. Pel que pareix, les dos presumptes delinqüents s’havien aprés el nom d’una veïna per a justificar la seua presència dins de la finca.

 

Una dona va avisar a les autoritats de la seua sospitosa presència en la casa i els agents van conseguir interceptar-les ja al carrer quan tractaven de pegar a fugir. Les sospitoses portaven mitja botella de xampú tallada amb la forma per a propiciar l’obertura de la porta de la vivenda de la víctima

 

Es dona la circumstància que eixe mateix dia s’havia detectat almenys un robatori pel mateix mètode en una casa d’Alzira i els agents sospitaven que podria ser obra de les mateixes persones.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions per a gestionar els residus sanitaris durant dos anys

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions i dos anys per a la recollida, transport i tractament de residus sanitaris, amb opció de pròrroga.

València Basket i Jaime Pradilla amplien el seu contracte fins a 2028

L'ala-pivot i el club han estés un any el seu vincle, que ara finalitza en 2028. El rendiment de Pradilla en ACB i Eurolliga reforça el seu paper en el projecte.

Barcala reivindica el rècord turístic d’Alacant i demana créixer amb qualitat

Luis Barcala ha celebrat que Alacant ha encadenat rècords en 2025 i ha demanat consolidar un model sostenible. Ha avançat 113 escales i 84 milions en 2026.

Morant creu que Abascal exigix a Feijóo el model Mazón per a pactar a Aragó i Extremadura: sí a tot

Diana Morant ha acusat a Vox de voler replicar a Aragó i Extremadura el 'model Mazón' aplicat en la Comunitat Valenciana, basat en 'el fet que és tot que sí' i 'gratitud immensa'. Com a exemple, ha citat la reprovació fallida de l'alcalde d'Alacant, on Vox va demanar la seua dimissió però el va recolzar en la votació.