Detenen dos homes per abusos sexuals a deu menors a Buñol

Dos homes han sigut detinguts per la Guàrdia Civil per presumptes delictes d'abusos sexuals a deus menors d'edat a Buñol. Segons sembla, els dos detinguts, un jove de 23 anys i un home de 62, oferien diners als menors, drogues i altres objectes a canvi. Un d'ells realitzava la funció de còmplice i captava les víctimes mentre que l'altre presumptament abusava d'elles, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.

L'operació, anomenada 'Bitru' va començar este passat mes d'agost en tindre coneixement l'institut armat que possiblement s'estaven realitzant abusos sexuals a menors gràcies als efectius de l'Equip Mujer-Menor (Emume) per a la localització de sospitosos. Després d'iniciar-se les investigacions, els agents van seguir diverses pistes que els van portar fins a estos dos homes. L'operació aleshores va culminar el passat 12 de setembre, encara que no ha transcendit fins ara. Els dos pedòfils, un jove de 23 any i un home de 62, de nacionalitat marroquí el més jove i espanyola el més major, han sigut detinguts pels delictes d'abusos sexuals, corrupció de menors, i a més tràfic de drogues. Un dels arrestats s'encarregava de les tasques de captació dels menors, per la qual cosa es guanyava la seua confiança mitjançant l'oferiment de dogues, diners o altres objectes per a convéncer els menors, i posteriorment l'altre era qui abusava d'ells. Segons ha comunicat l'institut armat, hi hauria deu menors víctimes d'estos abusos. En el registre domiciliari els agents van trobar discos durs, telèfons mòbils, tablets, documentació i estupefaents. Una vegada detinguts, les diligències dels dos presumptes autors ha passat a disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Requena.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.