Detenen dos homes per abusos sexuals a deu menors a Buñol

Dos homes han sigut detinguts per la Guàrdia Civil per presumptes delictes d'abusos sexuals a deus menors d'edat a Buñol. Segons sembla, els dos detinguts, un jove de 23 anys i un home de 62, oferien diners als menors, drogues i altres objectes a canvi. Un d'ells realitzava la funció de còmplice i captava les víctimes mentre que l'altre presumptament abusava d'elles, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.

L'operació, anomenada 'Bitru' va començar este passat mes d'agost en tindre coneixement l'institut armat que possiblement s'estaven realitzant abusos sexuals a menors gràcies als efectius de l'Equip Mujer-Menor (Emume) per a la localització de sospitosos. Després d'iniciar-se les investigacions, els agents van seguir diverses pistes que els van portar fins a estos dos homes. L'operació aleshores va culminar el passat 12 de setembre, encara que no ha transcendit fins ara. Els dos pedòfils, un jove de 23 any i un home de 62, de nacionalitat marroquí el més jove i espanyola el més major, han sigut detinguts pels delictes d'abusos sexuals, corrupció de menors, i a més tràfic de drogues. Un dels arrestats s'encarregava de les tasques de captació dels menors, per la qual cosa es guanyava la seua confiança mitjançant l'oferiment de dogues, diners o altres objectes per a convéncer els menors, i posteriorment l'altre era qui abusava d'ells. Segons ha comunicat l'institut armat, hi hauria deu menors víctimes d'estos abusos. En el registre domiciliari els agents van trobar discos durs, telèfons mòbils, tablets, documentació i estupefaents. Una vegada detinguts, les diligències dels dos presumptes autors ha passat a disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Requena.

Anuncios

Últimes notícies

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià