Detenen dos homes per abusos sexuals a deu menors a Buñol

Dos homes han sigut detinguts per la Guàrdia Civil per presumptes delictes d'abusos sexuals a deus menors d'edat a Buñol. Segons sembla, els dos detinguts, un jove de 23 anys i un home de 62, oferien diners als menors, drogues i altres objectes a canvi. Un d'ells realitzava la funció de còmplice i captava les víctimes mentre que l'altre presumptament abusava d'elles, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.

L'operació, anomenada 'Bitru' va començar este passat mes d'agost en tindre coneixement l'institut armat que possiblement s'estaven realitzant abusos sexuals a menors gràcies als efectius de l'Equip Mujer-Menor (Emume) per a la localització de sospitosos. Després d'iniciar-se les investigacions, els agents van seguir diverses pistes que els van portar fins a estos dos homes. L'operació aleshores va culminar el passat 12 de setembre, encara que no ha transcendit fins ara. Els dos pedòfils, un jove de 23 any i un home de 62, de nacionalitat marroquí el més jove i espanyola el més major, han sigut detinguts pels delictes d'abusos sexuals, corrupció de menors, i a més tràfic de drogues. Un dels arrestats s'encarregava de les tasques de captació dels menors, per la qual cosa es guanyava la seua confiança mitjançant l'oferiment de dogues, diners o altres objectes per a convéncer els menors, i posteriorment l'altre era qui abusava d'ells. Segons ha comunicat l'institut armat, hi hauria deu menors víctimes d'estos abusos. En el registre domiciliari els agents van trobar discos durs, telèfons mòbils, tablets, documentació i estupefaents. Una vegada detinguts, les diligències dels dos presumptes autors ha passat a disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Requena.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.