Detenen dos homes per abusos sexuals a deu menors a Buñol

Dos homes han sigut detinguts per la Guàrdia Civil per presumptes delictes d'abusos sexuals a deus menors d'edat a Buñol. Segons sembla, els dos detinguts, un jove de 23 anys i un home de 62, oferien diners als menors, drogues i altres objectes a canvi. Un d'ells realitzava la funció de còmplice i captava les víctimes mentre que l'altre presumptament abusava d'elles, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.

L'operació, anomenada 'Bitru' va començar este passat mes d'agost en tindre coneixement l'institut armat que possiblement s'estaven realitzant abusos sexuals a menors gràcies als efectius de l'Equip Mujer-Menor (Emume) per a la localització de sospitosos. Després d'iniciar-se les investigacions, els agents van seguir diverses pistes que els van portar fins a estos dos homes. L'operació aleshores va culminar el passat 12 de setembre, encara que no ha transcendit fins ara. Els dos pedòfils, un jove de 23 any i un home de 62, de nacionalitat marroquí el més jove i espanyola el més major, han sigut detinguts pels delictes d'abusos sexuals, corrupció de menors, i a més tràfic de drogues. Un dels arrestats s'encarregava de les tasques de captació dels menors, per la qual cosa es guanyava la seua confiança mitjançant l'oferiment de dogues, diners o altres objectes per a convéncer els menors, i posteriorment l'altre era qui abusava d'ells. Segons ha comunicat l'institut armat, hi hauria deu menors víctimes d'estos abusos. En el registre domiciliari els agents van trobar discos durs, telèfons mòbils, tablets, documentació i estupefaents. Una vegada detinguts, les diligències dels dos presumptes autors ha passat a disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Requena.

Últimes notícies

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.